Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yo droplul, ben je dr al achter of god bestaat? vind t niet kunnen dat je zo'n random post maakt zonder sterk openingsargument
God bestaat niet, iedereen die iets anders denkt heeft een paar draadjes loszitten daarboven.
en hoe weet jij dat? kastanjes mening namelijk is dat ie wel bestaat, en dat iedereen die dat niet gelooft een paar draadjes los heeft zitten
God bestaat niet, iedereen die iets anders denkt heeft een paar draadjes loszitten daarboven.
Echt raar dat je dat zegt.. Dat staat toch in de Bijbel?
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
God bestaat niet, iedereen die iets anders denkt heeft een paar draadjes loszitten daarboven.Echt raar dat je dat zegt.. Dat staat toch in de Bijbel?
![]()
maar aan de andere kant, Nietzsche (nee, niet die forumdude die oosteuropese hoeren pimpt maar die filosoof) heeft gesteld in zn werk dat God dood is. Als God dood is, moet ie ook geleefd hebben toch?
Ronduit beledigend voor iedereen die gelooft en dat kan zeker zomaar allemaal? Ik heb sterk de indruk dat dit topic niet meer gaat over de strip die geplaatst wordt maar dat dit een platform wordt om gelovigen te bashen.
Heb jij God al eens rond zien vliegen en alle zieken zien genezen? Dacht het niet. De waarheid is soms de minder makkelijke oplossing.
Als ik eerlijk ben, ik ben gelovig, maar als God niet zou bestaan zou dat voor mij geen verschil maken. Niet in mijn houding tegenover anderen, niet in mijn angst voor de dood.
Als er niks is na de dood merk ik er niks van, net zoals je niets merkt als je onder narcose bent. Is er wel " iets" waar ik dus wel in geloof dan ga ik ervan uit dat het wel goed zit. Hoe God is is niet door mensen te beschrijven, maar iedereen moet leven hoe het hem/ haar het beste lijkt.
Toch maar ff on topic, wat zou het betekenen als je droomt dat je iemand vermoordt, en specifieker om een spelletje poker? Volgens mij is er dan iets niet oke.
Heb jij God al eens rond zien vliegen en alle zieken zien genezen? Dacht het niet.
Wat als ik claim van wel. Jij kan daar toch niks tegen in brengen.
Mss moet hij er eentje maken over God. Dat zou pas leuk zijn.
Mss ook meteen Allah afbeelden.
ja ze mogen best wel wat provocerender. Ben zelf niet zo goed in het verzinnen maar als je gewoon god, jezus, mohammed met een bom op zen hoofd, allah en een geit samen aan de pokertafel zet ofzo kan best grappig worden.