Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
1,193 Berichten
68 Gebruikers
8 Reacties
127.1 K Weergaven
Yoghi

Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yo droplul, ben je dr al achter of god bestaat? vind t niet kunnen dat je zo'n random post maakt zonder sterk openingsargument

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

God bestaat niet, iedereen die iets anders denkt heeft een paar draadjes loszitten daarboven.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

en hoe weet jij dat? kastanjes mening namelijk is dat ie wel bestaat, en dat iedereen die dat niet gelooft een paar draadjes los heeft zitten

Beantwoorden
Citeren

God bestaat niet, iedereen die iets anders denkt heeft een paar draadjes loszitten daarboven.

Echt raar dat je dat zegt.. Dat staat toch in de Bijbel? ;)

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag

Echt raar dat je dat zegt.. Dat staat toch in de Bijbel? ;)

maar aan de andere kant, Nietzsche (nee, niet die forumdude die oosteuropese hoeren pimpt maar die filosoof) heeft gesteld in zn werk dat God dood is. Als God dood is, moet ie ook geleefd hebben toch?

Beantwoorden
Citeren
luca02
Spoiler

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Ronduit beledigend voor iedereen die gelooft en dat kan zeker zomaar allemaal? Ik heb sterk de indruk dat dit topic niet meer gaat over de strip die geplaatst wordt maar dat dit een platform wordt om gelovigen te bashen.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Heb jij God al eens rond zien vliegen en alle zieken zien genezen? Dacht het niet. De waarheid is soms de minder makkelijke oplossing.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Als ik eerlijk ben, ik ben gelovig, maar als God niet zou bestaan zou dat voor mij geen verschil maken. Niet in mijn houding tegenover anderen, niet in mijn angst voor de dood.

Als er niks is na de dood merk ik er niks van, net zoals je niets merkt als je onder narcose bent. Is er wel " iets" waar ik dus wel in geloof dan ga ik ervan uit dat het wel goed zit. Hoe God is is niet door mensen te beschrijven, maar iedereen moet leven hoe het hem/ haar het beste lijkt.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Toch maar ff on topic, wat zou het betekenen als je droomt dat je iemand vermoordt, en specifieker om een spelletje poker? Volgens mij is er dan iets niet oke.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Heb jij God al eens rond zien vliegen en alle zieken zien genezen? Dacht het niet.

Wat als ik claim van wel. Jij kan daar toch niks tegen in brengen.

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Lol ik snap hem, 56789 is een straat :P
Deze is wel grappig :D

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Ik wil die andere nerd character weer terug! Die was echt grappig!!

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Mss moet hij er eentje maken over God. Dat zou pas leuk zijn.

Mss ook meteen Allah afbeelden. :tongue:

Beantwoorden
Citeren
onmybike

ja ze mogen best wel wat provocerender. Ben zelf niet zo goed in het verzinnen maar als je gewoon god, jezus, mohammed met een bom op zen hoofd, allah en een geit samen aan de pokertafel zet ofzo kan best grappig worden.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

En dan nog de kaarten 96 en het kan niet stuk

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Pocket rockets van de arabier poehahaha

:(

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Heb met dat alleen al langer gelachen dan al die comics samen :P.

Beantwoorden
Citeren