Oorspronkelijk gepost door SuvorovNL
Oorspronkelijk gepost door Rienk
hoeveel kost al dat personeel dat voor de belastingdienst op het geld van de pokerspelers ''jaagt''? Ze zeggen dat ze nog honderduizenden euro's moeten krijgen van pokerspelers. maar al die werknemers daar en al die andere ministers en ambenaren die zich hier mee bezig houden kosten ook heel erg veel.
Alsof die alleen maar met pokerspelers bezig zijn, zeg. Ik snap dat dit een pokerforum is en zo, maar dit soort reacties slaat ook nergens op. Als je een team van 5 mensen samensteld dat een jaar lang full time op pokeraars gaat "jagen" en die gasten zorgen ervoor dat er een miljoentje in de schatkist verdwijnt dan heb je al "winst".
Overigens, welke "winst" haal je uit veel van het werk dat rechercheurs bij de politie eigenlijk doen? Een moordenaar achter de tralies krijgen en houden kost klauwen vol met geld. De wet is echter de wet, voor iedereen.
Als Jan Modaal belasting moet betalen over z'n €35.000 of zo per jaar, dan moet een pokerprof dat net zo goed. Al die mitsen en maren is BS. Aan het eind van het jaar gewoon afrekenen. Door variance kan ik me er wel in vinden dat een poker speler niet elke maand betaalt, maar aan het eind van het jaar moet de fiscus ook bij hem langskomen. Als ze dat niet kunnen hebben, dan moeten ze maar verhuizen, hebben vele Nederlanders met een "reguliere" baan ook gedaan.
Hey, doe mij wat van die drugs die jij neemt. Ik geloof dat jij niet helemaal lekker bent...... Er was eens een tijd, waar jij waarschijnlijk de natte droom van elke binnenvallende duitser zou zijn, met die die totaal verknipte idealen van je. Meld Misdaad anoniem zal ook wel onder je speeddialknop op nummer 1 staan he
Omg, als er geen regeltjes waren, zou jij niet eens weten hoe je moest leven. Get a life man........