Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven

Ik hoop dat het toch allemaal in orde komt... Heel mn bankroll staat op Full Tilt, en ik heb geen moneybookers of netteller, dus voorlopig kan ik niet anders dan het daar laten staan.
Trouwens, ik checkte nog enkele tafels op FT en er zitten nog spelers aan de tafels uit de USA.

Ga denk ik nog een tijdje opblijven om nog wat na te lezen op internet hierover :(

TikkesBE
PokerStrategist

Ben eig wel benieuwd naar de aandelen van die pokersites :P ....jammer dat ze niet openbaar zijn :(

Baetebeat
Oldschool Grinder

de eurosites wrijven alvast in de handen

solartje
Poker Player

als ze men account $ ook transferen dan benk heeel blij

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
ze gaan alles terugbetalen kan alleen lang duren. Ben iig blij dat ik net op tijd was.

Ga nu slapen. Dit is kut. FML, Fuck Americans Lives more.

Bron?

SnijderMan
PokerStrategist

Bij Full Tilt kom ik nu wel in het withdrawel scherm, maar ik kan netteller niet selecteren.
Had ik eerst een storting via netteller uit moeten voeren om hier op uit te laten cashen?
(zal het vast wel ergens kunnen vinden, maar ben lui en er zijn vast wel genoeg personen hier die dit zo wel weten :D )

Kweetet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SnijderMan
Bij Full Tilt kom ik nu wel in het withdrawel scherm, maar ik kan netteller niet selecteren.
Had ik eerst een storting via netteller uit moeten voeren om hier op uit te laten cashen?
(zal het vast wel ergens kunnen vinden, maar ben lui en er zijn vast wel genoeg personen hier die dit zo wel weten :D )

effe 10 dollar storten via neteller en dan kan je onmiddelijk geld afhalen via diezelfde neteller (kan wel tot 48 uur duren voor het afgehaalde geld op je neteller account staat)

bij PokerStars daarentegen moet je 48 uren wachten na je laatste storting vooraleer je geld kan overschrijven :evil:

solartje
Poker Player

moet je geen 48uur wachten voor je kan afhalen na een deposit?

heb net 10$ gestort met MB, en moet nu 48uur wachten voor ik mag redrawen, en zelf als ik het meteen zou willen, werkt de cashout niet meer bij stars.

bye bye $$$ *mad* *tilt* *badbead*

Baetebeat
Oldschool Grinder

allemaal de schuld van zeurrr

Oorspronkelijk gepost door SnijderMan

ik kom niet bij withdrawal :(

ik zit nu te twijfelen om 1000$ van FTP via lokale banktransfer uit te cashen?

Heeft dat zin? Want ze moeten dat goedkeuren, en ik denk niet dat ze daar zo happig om gaan zijn?

cashout bij stars is idd fucked up, die werkt daar gwn niet meer. bij ftp heb ik er al een geluk alles kunnen afhalen...

SnijderMan
PokerStrategist

Ik ben op stars zojuist wel in het withdrawel scherm gekomen.
Dat kwam na een kwartier zomaar ineens meerdere keren oppoppen.
Heb het overgemaakt naar netteller, ben benieuwd of dat nog wat gaat worden, is tot nu toe nog niet op mijn rekening daar beschikbaar.

TikkesBE
PokerStrategist

Zonder twijfel.... nu al topic van de maand :D

Baetebeat
Oldschool Grinder

shit ik hoor politie in de straat

Sutra1981
PokerStrategist

op de site van stars staat dat MB niet beschbaar is voor alle landen dus zit toch vast... beter toch nog een sessie gespeeld ipv alles hier te lezen :P

SnijderMan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Kweetet
effe 10 dollar storten via neteller en dan kan je onmiddelijk geld afhalen via diezelfde neteller (kan wel tot 48 uur duren voor het afgehaalde geld op je neteller account staat)

bij PokerStars daarentegen moet je 48 uren wachten na je laatste storting vooraleer je geld kan overschrijven :evil:

Storten lukt ook al niet meer... :f_mad:

Sutra1981
PokerStrategist

raar stars speelt spelletjes... nu kan ik wel alles naar mb verzetten

bij mij lukt dat ook niet met een locale banktranfer

solartje
Poker Player

kan iemand me zeggen hoelang het avg duurt tussen deposit en cashout?

duurt het ECHT 48 uur, of kan dat sneller gaan? maak ik maybe nog een kans op men BR.