ik hb de indruk da w geswapt zijn naar de be versie
Oorspronkelijk gepost door solartje
kan iemand me zeggen hoelang het avg duurt tussen deposit en cashout?duurt het ECHT 48 uur, of kan dat sneller gaan? maak ik maybe nog een kans op men BR.
Jep. 48h. Ik heb al deel kunnen uitcashen. maar dat staat ng altijd niet op mb... Dus of dat er ooit opkomt is maar de vraag...
Net thuis.. ook maar even wat uit gecasht van FTP dan. Wel naar m'n bankrekening want Neteller en MB kennen waarschijnlijk bizarre conversion rates dus bij mij gaat het ff langer duren.
Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Net thuis.. ook maar even wat uit gecasht van FTP dan. Wel naar m'n bankrekening want Neteller en MB kennen waarschijnlijk bizarre conversion rates dus bij mij gaat het ff langer duren.
Je kunt op FTP kiezen in welke currency je uitcasht, en volgens mij pakten ze daar bij mij vorige keer maar 0.5% op
26 EURO moest ik op neteller betalen om us om te zetten naar EURO, best wel prijzig, naja geld van stars af. Sterkte allemaal
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Wat een kutzooi dit, nu maar ff een echte baan gaan zoeken dan
PartyPoker?
Ongame?
iPoker?
....
♠_cool:
pff kom ik thuis, lees ik deze shit. Ook maar ff uitgecasht gezien iedereen dit doet.
Ik ben mijn pass van moneybookers vergeten en ik had geen zin om een foto te maken van mijn id, dus ik heb het geld op Full tilt maar opgenomen via local banktransfer...
Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Sterkte allemaal![]()
Jij kan ook een pak overdrijven. Alsof je je geld kwijt bent als je het er nu net kan afhalen.
ik zie mijn realmoney niet meer?
ben ik alles kwijt nu?
als ik op cashier druk zie ik alleen 1000 free chips en me 100 000 freeroll ticket. Rest van de vakjes zijn weg. Geen knopjes van terug betalen niks heel dat deel is verdwenen? Heel het real monney gebeuren is verdwenen? Totale bankroll van 470$ weg?
Zit je dan 2 maanden hard te werken om je BR uit te bouwen. En dat terwijl ik vorige week al wou overzetten naar een andere pokerroom, maar toen niet kon:(
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Sterkte allemaal![]()
Jij kan ook een pak overdrijven. Alsof je je geld kwijt bent als je het er nu net kan afhalen.
Zeg dat maar tegen een Amerikaan.
Oorspronkelijk gepost door flamman86
ik zie mijn realmoney niet meer?ben ik alles kwijt nu?
als ik op cashier druk zie ik alleen 1000 free chips en me 100 000 freeroll ticket. Rest van de vakjes zijn weg. Geen knopjes van terug betalen niks heel dat deel is verdwenen? Heel het real monney gebeuren is verdwenen? Totale bankroll van 470$ weg?
Zit je dan 2 maanden hard te werken om je BR uit te bouwen. En dat terwijl ik vorige week al wou overzetten naar een andere pokerroom, maar toen niet kon:(
Welke software?
speel op full tilt, zie alleen een dood scherm met freechips. Heel het echt geld gebeuren is verdwenen op mijn site.
Dat is wat ik krijg, alle real money info gone?
stond 470$ op..... En nu is het gewoon alsof heel dat programma een freechip ding is. Alsof echt geld er nooit is geweest :(.

Je hebt dan ook de .NET versie gedownload...
Probeer de versie van .COM eens te downloaden.
Paniek voor niets dus
Oorspronkelijk gepost door Shenno
Je hebt dan ook de .NET versie gedownload...
Probeer de versie van .COM eens te downloaden.
Paniek voor niets dus
welcome to FBI, kan je dus niet downloaden
Het beveiligingscertificaat van de server is ingetrokken.
U probeert download.fulltiltpoker.com te bereiken, maar het certificaat dat de server retourneerde, is ingetrokken door de uitgever. Dat betekent dat de veiligheidsgaranties die de server heeft geretourneerd, absoluut niet kunnen worden vertrouwd. Wellicht heeft u contact met een hacker. U kunt beter niet verdergaan.
dus ik kan het niet downloaden
Dat krijg ik als ik Full Tilt op .COM het programma probeer te downloaden
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Sterkte allemaal![]()
Zeg dat maar tegen een Amerikaan.
zoveel lopen er daarvan niet rond op ons forum aangezien die zich niet mogen aanmelden ♠_biggrin:
@ Flamman:
je hebt inderdaad de .net versie van de software geinstalleerd. Op deze versie kun je alleen voor playmoney spelen en je echt geld-balans is hier niet zichtbaar. Met de .com versie van de software heb je als non-amerikaan gewoon toegang tot je bankroll.
Hmm ja momenteel is het inderdaad niet mogelijk om de software te downloaden van de site. Hopelijk komt hier snel een oplossing voor voor de spelers die de software niet geïnstalleerd hebben.