Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Varune
Oke cashout maar geannuleerd om niet door conversie rates geld kwijt te raken.
Lijkt me nu dat ze niet ineens al 't geld van de europese spelers ook bevriezen.

Ja de rates zijn ook echt triest momenteel _cry:

Gelukkig kun je op veel andere sites wel ook in euro spelen, dus zodra het geld eenmaal in euro op je Moneybooker/neteller staat ben je in ieder geval geen dubbele conversion rate kwijt

Ja klopt, maar heb zo'n gevoel dat dit at the moment nog geen consequenties heeft voor ons Europese spelers.

Ik laat het er voor nu iig loyaal opstaan, kan ik nadat deze heisa voorbij is solliciteren voor Pokerstars pro. Als 'loyale' speler heb ik daar dan 110% succesrate op. En heb ik 100% rakeback. :f_love:

Maar dit begon gisteren avond?

Ik heb tot een uur of 23:00 SNGs zitten spelen en er echt helemaal niks van gemerkt

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door anunaki

Ik heb tot een uur of 23:00 SNGs zitten spelen en er echt helemaal niks van gemerkt

Het begon rond een uur of 8 inderdaad gister avond.
Voor spelers buiten de VS was/is er ook niets veranderd en de games liepen gewoon door. Straks zal de traffic alleen beduidend lager zijn dan normaal, omdat FTP en Stars zich teruggetrokken hebben uit de VS en er dus geen/nauwelijks amerikaanse spelers online zullen zijn.

Wryzeth
PokerStrategist

Lijkt me nu dat ze niet ineens al 't geld van de europese spelers ook bevriezen.

Hoe heb je de cashout geannuleerd? Ik ben echt een fish in dit soort dingen, ik pin wel 'ns maar voor de rest doe ik echt nooit bankzaken. :P Fyi, ik heb 't er proberen af te halen via een banktransfer en heb sindsdien alleen een mailtje gekregen met "processing".

caroline29632
BlackMember

Leeft iedereen nog? ;)

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ja klopt, maar heb zo'n gevoel dat dit at the moment nog geen consequenties heeft voor ons Europese spelers.

Ik laat het er voor nu iig loyaal opstaan, kan ik nadat deze heisa voorbij is solliciteren voor Pokerstars pro. Als 'loyale' speler heb ik daar dan 110% succesrate op. En heb ik 100% rakeback. :f_love:

Vraag meteen even een live event sponsorshipje, dan kunnen onze reporters je tijdens de live events even interviewen _biggrin:

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door anunaki

Voor EU spelers is er ook nooit iets gaande geweest. Alleen stress en slapeloze nacht voor niets.

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Leeft iedereen nog? ;)

:D

MB en neteller zullen wel in hun handjes aant wrijven zijn :D.

gewoonlars
Oldschool Grinder

Iedereen bang voor een 2e DSB verhaal ofwat? 16 pagina's wat een paniek ineens.

TikkesBE
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door stavacik

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Leeft iedereen nog? ;)

:D

+1

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

Hoe heb je de cashout geannuleerd? Ik ben echt een fish in dit soort dingen, ik pin wel 'ns maar voor de rest doe ik echt nooit bankzaken. :P Fyi, ik heb 't er proberen af te halen via een banktransfer en heb sindsdien alleen een mailtje gekregen met "processing".

Ik denk dat ik 't al weet, al kan ik geen secured connection "establishen" naar Full Tilt dus lukt het nog niet.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door stavacik

Yup, die hebben recorddagen. Eerste golf -> iedereen uitcashen - Kaching
Tweede golf, iedereen depositen bij de andere pokerrooms, die niet hierbij betrokken zijn -> Kaching again _biggrin:

De rooms die zich na de UIGEA hebben teruggetrokken uit de VS en zich aan de regels gehouden hebben zullen ook wel alvast hun server en service capaciteit opgehoogd hebben _biggrin:

Ik kan trouwens nog steeds niet niet updaten op fullt tilt, krijg de melding: could not download, try later. Als je de co.uk versie download heb je daar geen last van?

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door larszs
Ik kan trouwens nog steeds niet niet updaten op fullt tilt, krijg de melding: could not download, try later. Als je de co.uk versie download heb je daar geen last van?

Yep, de co.uk. versie werkt prima.

TikkesBE
PokerStrategist

Hier zonder problemen kunnen updaten :)

sjengfred
Oldschool Grinder

FTP kon bij mij ook updaten en ik kan ook spelen, heb alleen geen HUD met pokertracker. Nog meer mensen hier problemen mee?

Gajin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TikkesBE

ik ook geen probleem gehad

Oorspronkelijk gepost door TikkesBE

Na alle berichten nog maar eens geprobeerd en nu lukte het wel, waarschijnlijk gewoon overbelasting ofzo waardoor ik hem niet kon downloaden.

Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

Je kan bij de cashier 'pending cashouts' aanklikken, kun je gewoon boxje 'cancel' aanvinken en het staat meteen weer op je account.

@lanfear

Misschien dat ik dat wel even 'serieus' ga doen, vinden ze vast wel leuk zo'n mailtje tussendoor ipv alle mails over uitcashen :D

Bij mij is het van de eerste keer gelukt op stars.
In Het Nieuwsblad (populaire belgische krant) staat het zelfs,
ook daar spreken ze over een miljardenfraude.