Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ben wakker, FTP werkt niet Stars wel en daar heb ik vraag me niet waarom ook meer vertrouwen in. Cash van Stars binnen, geen idee wat nu. Ff wat daagjes uitzitten en dan maar weer aan de slag als er niks raars gebeurd. Zo een kijken of ik met co.uk FTP aan de slag kan krijgen.

raymond20001
PokerStrategist

er zitten nog steeds amerikanen te pokeren

bij mij werkte de update gewoon net, maar blijkbaar heb ik heel wat gemist gisteren. Ga ik 1x een avondje de deur uit en moet ik vanmorgen 15 pagina's doorworstelen.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

In het kort:
- FTP / Stars problemen met FBI, witwassen, illegale bankpraktijken enz
- vele proberen uit te cashen
- Stars lukt over algemeen wel
- FTP niet
- sinds vanmorgen kunnen ook veel niet meer op FTP -> via co.uk versies lukt het nog wel
- wat zijn gevolgen?????

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
- wat zijn gevolgen?????

Gevolg is denk ik dat phil ivey en dwann dalijk met een 888 logo op het shirt zullen spelen :P

geld van stars naar mb lukt niet, krijg een message dat mbookers bezig is.
zou dát echt het probleem zijn?

edwardwelsh
PokerStrategist

Voor 1 keer blij dat ik niet kan pokeren. Klein bedragje deze morgen van PS naar MB kunnen withdrawen, hopelijk komt het ook aan.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

De updates van Full Tilt Poker werken voor mij momenteel gewoon goed.

Geef de rooms ook een beetje credit wat betreft hun response tijd. Logistiek gezien zal het best een hele operatie zijn om alles over te zetten naar .eu domains, de software te updaten etc, terwijl 20% van hun klanten op hetzelfde moment op de cashout button zit te klikken en te refreshen --> server overloads en crashes, terwijl ze tegelijkertijd de FBI achter zich aan hebben _cool:

Hoewel ze wisten dat dit kon gaan gebeuren omdat ze jaren de regels hebben overtreden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld PartyPoker, zullen ze hier toch ook niet helemaal op voorbereid zijn geweest.

Varune
Elite Grinder

Dus ik ben strax dus ook gewoon paar honderd $$$ kwijt omdat ik 't heb uitgecasht en daarna terug mag storten. =.=

mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
...... Geef de rooms ook een beetje credit wat betreft hun response tijd. ......

Het gaat ook om de communicatie naar hun spelers

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Ik heb meer vertrouwen in stars dan ft. Daar mislukt de update keer op keer, geen mail gehad of een pop up met enige uitleg. Ik gaf in een eerdere post al aan dat .co.uk wel werkt maar dat weet dan weer niet iedereen. Geef de mensen uitleg over wat er gaande is zou ik tegen FT zeggen. Dit moeten ze niet doodzwijgen om mensen 'dom' te houden. Kom er gewoon voor uit.
Enige waar ik mij bij stars aan stoor is dat op hun eigen site en op hun blog niets maar dan ook niets te vinden is. De pop up die je krijgt verklaart wel iets maar enige vorm van discussie op hun forum/blog is nergens te vinden. Dat zou hun sieren als ze dat alsnog doen.

(of ik heb niet goed genoeg gezocht)

In mijn ogen zou dit én in het nieuwsvenster bovenin de lobby moeten staan of op z'n minst in de blog-sectie.

Ik snap dat ze mensen niet ongerust willen maken maar om zich nou van de domme te houden alsof er niets aan hand is stelt mensen ook niet echt gerust!

Mijn bankrolls zijn niet dusdanig als sommige die in dit topic geschreven hebben. Ik wens dat al hun geld netjes terug komt via moneybookers of bankoverschrijving als ze een cash-out hebben gedaan. Succes daarmee.

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Gebrek aan communicatie is een groot minpunt bij beide sites, helemaal gelijk mvd. Alsof ze mensen al niet genoeg reden geven om te moven doen ze ook no dit...

Anywho stars is gewoon konings dus ik heb voor het eerst van mn leven een lief mailtje naar hun support gestuurd, waarschijnlijk breaking news op de pokerstars headquarters: A nice email by 39ace39, OMFG!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Varune
Elite Grinder

Oke cashout maar geannuleerd om niet door conversie rates geld kwijt te raken.
Lijkt me nu dat ze niet ineens al 't geld van de europese spelers ook bevriezen.

Cognitief
PokerStrategist
Varune
Elite Grinder

@lanfear, duitser.
:D

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Varune
Oke cashout maar geannuleerd om niet door conversie rates geld kwijt te raken.
Lijkt me nu dat ze niet ineens al 't geld van de europese spelers ook bevriezen.

Ja de rates zijn ook echt triest momenteel _cry:

Gelukkig kun je op veel andere sites wel ook in euro spelen, dus zodra het geld eenmaal in euro op je Moneybooker/neteller staat ben je in ieder geval geen dubbele conversion rate kwijt

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Varune
@lanfear, duitser.
:D

LOL, busted :f_eek:

edwardwelsh
PokerStrategist

"Waarom zouden pokerrooms frauderen als ze zo makkelijk geld verdienen door de rake" kunnen we wel schrappen zeker, als ooit iemand komt vragen of online poker rigged is.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
"Waarom zouden pokerrooms frauderen als ze zo makkelijk geld verdienen door de rake" kunnen we wel schrappen zeker, als ooit iemand komt vragen of online poker rigged is.

Ze hebben toch geen fraude gepleegd ten opzichte van de klanten?
De aangeklaagde rooms hebben alleen jarenlang de regels overtreden door spelers uit de VS toe te laten terwijl andere rooms netjes de markt verlaten hebben. Dit was ook een van de redenen waarom Amerikanen geen lid konden worden van PokerStrategy.com bijvoorbeeld.

iamthedanger
BlackMember