Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven

Iemand die kort een samenvatting kan geven van de fraude bij pokerstars en FTP? Waarom en hoe deden ze dat?

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Oorspronkelijk gepost door stavacik
Ja, want ze hebben zo een grote bankrekening waar iedereen zijn geld opstaat...Je vergeet dat dat net een bank is hé. trouwens die worden helemaal niet failliet verklaart...

Als ze geen banklicentie hebben (en ze hebben geen banklicentie) dan zijn ze inderdaad verplicht al het geld op een bankrekening te bewaren.

waarom hebben ze dat niet? Zo missen ze toch geweldige opportuniteiten?

Omdat daar voorwaarden aan verbonden zijn. Philips heeft ook geen banklicentie, waarom niet? Omdat ze geen bank zijn. Een banklicentie kost veel geld, en moet je alleen kopen als je wil bankieren, de meeste brokers hebben ook geen banklicentie.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted2304

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Je kunt de software van FTP downloaden van de .co.uk website.

Deze vind je hier: http://fulltiltpoker.co.uk/

Let op Mocht je nu een nieuwe acount willen aanmaken, zorg er dan absoluut voor dat je onze bonuscode PSVIP invult, anders zal je account niet gekoppeld zijn en kun je niet profiteren van onze promoties en rakeback

Mogen we nu een nieuw account maken?

Voor Europeanen is de site gewoon steeds open geweest dus het aanmaken van een nieuwe account bleef gewoon toegestaan. Alleen het downloaden van de software is momenteel een probleem omdat de connectie wat instabiel is vanwege servercapaciteit

SnijderMan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Ja, want ze hebben zo een grote bankrekening waar iedereen zijn geld opstaat...Je vergeet dat dat net een bank is hé. trouwens die worden helemaal niet failliet verklaart...

Als ze geen banklicentie hebben (en ze hebben geen banklicentie) dan zijn ze inderdaad verplicht al het geld op een bankrekening te bewaren.

Hun primaire bedrijfsactiviteit is nl. het aanbieden van pokerdiensten en niet het verstrekken van financiële diensten. Als je dat wilt, dan moet je aan een pak meer voorwaarden voldoen en wordt het toezicht ook behoorlijk anders.

Buiten het maken van reclame, acties, sponsoring en onderhouden van software hoeven ze geen al te grote investeringen te maken.
Hij zou mij ten zeerste verbazen mochten ze al het geld dat door ons allemaal gestort is (- de rake die we daarvan betalen natuurlijk) niet direct opeisbaar ergens hebben staan. Ze zullen daar toch ook wel een jaarlijkse controle door accountants moeten ondergaan lijkt me.

Er staat nu ook dat de sites cliënten bedrogen hebben door het deck te stacken e.d. ?
lekker dan.. (waarschijnlijk wordt dit figuurlijk bedoeld, mag ik hopen :) )

Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
Er staat nu ook dat de sites cliënten bedrogen hebben door het deck te stacken e.d. ?
lekker dan..

Bron? Waar staat dat?
Ik heb namelijk die deck-stack-grapjes ook gezien, en dat waren metaforen voor het financiële spel.

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Heb zojuist mijn cash-out van FTP naar Neteller kunnen cancellen op .com, alles doet het weer naar behoren ( behalve de bonuspagina's van FTP zelf ).

Dus als ik het goed begrijp, kan ik NU een nieuw account aanmaken op .co.uk - hier vervolgens $600 storten en dit koppelen aan PokerStrategy zonder enige gevolgen? Aangezien ik ook al een account heb op .com ? s.v.p. antwoord :D :heart:

Ja, en voor wie wordt het deck gestacked dan? Is dan alleen als de pro's aan tafel zitten voor hun gestacked?

Vraag me alleen af wat er nu terecht komt van de Take 2 bonus? Had al 8 dagen gespeeld en vandaag 9de dag dus die 25 dollartjes kwamen mijn kant op, beetje jammer als deze weg zou vallen.

Kan ook niet op mn Promotions pagina. ?(

mrsaintftw
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
Heb zojuist mijn cash-out van FTP naar Neteller kunnen cancellen op .com, alles doet het weer naar behoren ( behalve de bonuspagina's van FTP zelf ).

Hoe heb je het gecanceld? Heb via MB gedaan en staat momenteel nog op 'wordt verwerkt'

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Ik had het gestort naar Neteller. Als je het op je account wilt laten pak je het als volgt aan;

1. Open je Cashier
2. Make a deposit
3. Als het goed is krijg je nu een bericht dat je al een uitbetaling hebt aangevraagd. Deze kan je annuleren door deze aan te vinken.
4. Het geld staat niet meer als uitbetaling vermeld en het staat weer op je Cashier.

Maar goed, dan wil ik nog steeds antwoord op de vraag; Als ik een account op FTP.com heb, kan ik dan een account op FTP.co.uk zonder problemen aanmaken, zodat ik deze aan PS kan koppelen? :heart:

mrsaintftw
PokerStrategist

Oke is gelukt phieuw, thanks alot! :D

Als ik een account op FTP.com heb, kan ik dan een account op FTP.co.uk zonder problemen aanmaken, zodat ik deze aan PS kan koppelen?

Vraag ik me idd ook af

Napooo
PokerStrategist

Tot zover het profiteren van de grote overlays. Zowel FTP als pokerstars hebben hun gtd toernooien enorm verlaagd. Zo zag ik op stars de 'nightly 70k' veranderd naar 'nightly 30k' beetje drastisch :P
Op fulltilt ook de latere toernooien die wat aanpassingen ondergaan zijn, daily doubles onder andere van 8k naar 4k etc.

De sunday majors denk ik niet dat ze meteen zullen veranderen, dus daar kan er evt overlay zijn.

zover is er nog niks met mijn acc en ik zie gewoon nog heel veel spelers spelen ?? dus niks aan het handje en gewoon door spelen :P

Wryzeth
PokerStrategist

Ik had het gestort naar Neteller. Als je het op je account wilt laten pak je het als volgt aan;

1. Open je Cashier
2. Make a deposit
3. Als het goed is krijg je nu een bericht dat je al een uitbetaling hebt aangevraagd. Deze kan je annuleren door deze aan te vinken.
4. Het geld staat niet meer als uitbetaling vermeld en het staat weer op je Cashier.

Maar goed, dan wil ik nog steeds antwoord op de vraag; Als ik een account op FTP.com heb, kan ik dan een account op FTP.co.uk zonder problemen aanmaken, zodat ik deze aan PS kan koppelen? :heart:

Bij mij ontbreekt het aan stap 3. :f_cry:

flamman86
PokerStrategist

ik heb hem kunnen downloaden echt bedankt voor de nieuwe link :).

iemand enig idee wat voor effect dit heeft op de take2 bonus? Is er nog een kans dat deze word uitbetaalt of kun je die wss op je buik schrijven?

Nu staat er nog meer geld op?:p

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

1. Open je Cashier
2. Make a deposit

Bij mij ontbreekt het aan stap 3. :f_cry:

Heeft u msn? Kan ik u verder helpen :)

Wryzeth
PokerStrategist

Is Skype ook goed? Gebruik MSN namelijk nooit. :P

Voeg maar toe: Yathezai

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door flamman86
ik heb hem kunnen downloaden echt bedankt voor de nieuwe link :).

iemand enig idee wat voor effect dit heeft op de take2 bonus? Is er nog een kans dat deze word uitbetaalt of kun je die wss op je buik schrijven?

De take2 wordt normaal gesproken uitbetaald aan het einde van de promotie periode. We gaan er vanuit dat dit gewoon doorgaat, maar momenteel heeft FTP daar nog geen officiële uitspraak over gedaan. Voor concrete informatie kun je hiervoor het beste contact opnemen met FTP, al zal het even duren voordat je antwoord hebt aangezien het erg druk is bij de support van FTP