Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door mrsaintftw
Oke is gelukt phieuw, thanks alot! :D

Als ik een account op FTP.com heb, kan ik dan een account op FTP.co.uk zonder problemen aanmaken, zodat ik deze aan PS kan koppelen?

Vraag ik me idd ook af

FTP.co.uk fungeert nu als downloadserver. Dus als je daar een account aanmaakt zou het eigenlijk net zijn alsof je een tweede account aanmaakt op FTP.com. Wat uiteraard niet toegestaan is. Je kan hem dus ook niet koppelen. :)

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Zojuist zei lanfear nog dat je een nieuw account kon aanmaken en deze kan koppelen. Vaagheid :P

Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
Zojuist zei lanfear nog dat je een nieuw account kon aanmaken en deze kan koppelen.

Als je nog geen account hebt ja. Het is erg simpel: 1 account per persoon.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
Zojuist zei lanfear nog dat je een nieuw account kon aanmaken en deze kan koppelen. Vaagheid :P

Als je nog geen account hebt en graag een account zou willen aanmaken..
Sorry, dat had ik misschien niet helemaal duidelijk expliciet verwoord.

Sjors777
Oldschool Grinder

Wtf is dit niet sws de strop voor stars/ft? Krijg het idee dat enorm veel funds worden uitgecasht..

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Wtf is dit niet sws de strop voor stars/ft? Krijg het idee dat enorm veel funds worden uitgecasht..

Valt op dit moment moeilijk te zeggen. Wanneer iedereen op hetzelfde moment zou uitcashen zou er wel een groot probleem ontstaan, net zoals dat bij een bank gebeurt wanneer iedereen uitcasht. Er zijn echter ook gewoon mensen die hun geld of een deel ervan nog gewoon op hun account hebben staan.

Beide rooms hebben natuurlijk wel een grote reserve en kunnen aardig wat opvangen, al zal het hoe je het wendt of keert wel een terugslag betekenen.

Is er nu eigenlijk al een officiële reactie van pokerstars zelf gekomen hierover?

Oorspronkelijk gepost door SnijderMan

Oorspronkelijk gepost door stavacik

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Oorspronkelijk gepost door stavacik
Ja, want ze hebben zo een grote bankrekening waar iedereen zijn geld opstaat...Je vergeet dat dat net een bank is hé. trouwens die worden helemaal niet failliet verklaart...

Als ze geen banklicentie hebben (en ze hebben geen banklicentie) dan zijn ze inderdaad verplicht al het geld op een bankrekening te bewaren.

waarom hebben ze dat niet? Zo missen ze toch geweldige opportuniteiten?

Hun primaire bedrijfsactiviteit is nl. het aanbieden van pokerdiensten en niet het verstrekken van financiële diensten. Als je dat wilt, dan moet je aan een pak meer voorwaarden voldoen en wordt het toezicht ook behoorlijk anders.

Buiten het maken van reclame, acties, sponsoring en onderhouden van software hoeven ze geen al te grote investeringen te maken.
Hij zou mij ten zeerste verbazen mochten ze al het geld dat door ons allemaal gestort is (- de rake die we daarvan betalen natuurlijk) niet direct opeisbaar ergens hebben staan. Ze zullen daar toch ook wel een jaarlijkse controle door accountants moeten ondergaan lijkt me.

Ik bedoel "bank" dan ook niet in de zin van het verstrekken van financiële diensten, maar ze zouden ons pokergeld voor een deel kunnen investeren in goed renderende goederen ofzo eh, want het gebeurt normaal gezien niet dat iedereen op dezelfde moment zijn geld terug heeft. Dat is ook wat een bank doet hé. Dus imo verliezen ze interessante opportuniteiten.

waarom hebben ze dat niet? Zo missen ze toch geweldige opportuniteiten?

Omdat daar voorwaarden aan verbonden zijn. Philips heeft ook geen banklicentie, waarom niet? Omdat ze geen bank zijn. Een banklicentie kost veel geld, en moet je alleen kopen als je wil bankieren, de meeste brokers hebben ook geen banklicentie.

zie mijn andere post, kleine samenvatting: ze moeten geen bankdiensten aanbieden, maar kunnen wel een deel van al het pokergeld investeren, net zoals een bank doet.

Maar aangezien ze dat niet doen, want ze zijn geen bank, zie ik niet in wat er zou kunnen mislopen als iedereen tegelijk uitcasht (behalve dan servercrash ofzo)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vraag me wel af hoe jij dat weet?

Waar baseer jij op wat zij met hun geld doen?

edwardwelsh
PokerStrategist

Dus internetpoker is verboden, en een luttele 5 jaar later komen ze erachter dat het toch gebeurt in US. Zo wat is de FBI machtig zeg.

Ik vind het ook allemaal maar vrij vaag. Zelfs het kleinste kind wist toch dat er Amerikanen aan het pokeren waren op PS & FT.

En waarom is er zoveel paniek omwille van PS & FT en hoor ik in deze thread niks over Partypoker, die zijn toch ook aangeklaagd? Is dit enkel en alleen omwille van de mindere populariteit?

TheErwin
Oldschool Grinder

Moeten we nu als een gek uitcashen op Full tilt of niet? Ik kon vanmorgen die update niet installeren, maar ben toen op de site gegaan en kon software gewoon installeren en toen werkte het weer? Heb daarstraks zelfs nog zitten pokeren? :P

Gaat niet over poker. Gaat over fraude in betaalverkeer

Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Moeten we nu als een gek uitcashen op Full tilt of niet? Ik kon vanmorgen die update niet installeren, maar ben toen op de site gegaan en kon software gewoon installeren en toen werkte het weer? Heb daarstraks zelfs nog zitten pokeren? :P

Denk dat het wel meevalt, ik heb voor zekerheid wel 2/3 roll uitgecashed gister omdat er verschillende geruchten rond gingen.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
En waarom is er zoveel paniek omwille van PS & FT en hoor ik in deze thread niks over Partypoker, die zijn toch ook aangeklaagd? Is dit enkel en alleen omwille van de mindere populariteit?

PartyPoker is niet aangeklaagd. Zij hebben zich teruggetrokken uit de Amerikaanse markt, juist omdat het verboden was. Stars en FTP hebben echter steeds hun tafels opengehouden voor Amerikanen (deels daarom waren ze zo groot qua traffic)

Met alle andere pokerrooms is niets aan de hand en daar kun je gewoon zoals normaal spelen. PartyPoker bijvoorbeeld is volkomen veilig.

TheErwin
Oldschool Grinder

Als het alleen voor de Amerikanen telt, dan is er voor ons toch geen probleem?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door TheErwin

FTP en Stars hebben beide verklaard dat het geld van de spelers in veilige handen is en dat de spelers zich geen zorgen hoeven te maken over hun accounts. Alleen Amerikanen worden momenteel geweerd, voor de rest kan iedereen gewoon spelen zoals normaal.

Of je wilt uitcashen of niet, om het zekere voor het onzekere te nemen is ieders eigen keuze. Wij kunnen niet meer dan de "verklaring" van de sites doorgeven.
Het is ieders eigen bankroll die je verdiend hebt, dus ieder moet daarin uiteindelijk zelf beslissen waarbij hij zichzelf het beste voelt.

TheErwin
Oldschool Grinder

Bedankt voor de reactie, ik heb het toch maar even op Moneybookers gezet en dan poker ik maar even zonder rush poker op PartyPoker verder. Weet iemand hoe het nu zit met de take-2 promotie? Want die site is 'in onderhoud', als het goed is had ik vandaag genoeg punten voor de 25$ :P

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Vraag me wel af hoe jij dat weet?

Waar baseer jij op wat zij met hun geld doen?

Iemand hier in het topic zegt dat ze geen banklicentie hebben, dat betekent dat ze al ons geld gewoon ergens op een rekening hebben staan.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, zolang je een riskeerbaar bedrag laat staan lijkt me er weinig aan de hand. Je 'bankroll' bestaat tenslotte niet alleen uit wat je op een bepaalde room hebt staan. Beetje verspreiden kan geen kwaad...