Ga naar het forum
FTP, stars,... seiz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP, stars,... seized by fbi

599 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
40.1 K Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Jongens

Wij zien het nieuws ook net. (gebeurt net mooi op een vrijdag als je net je PC afsluiten en even thuis op de bank zit zonder internet _frown: )

We gaan zo snel mogelijk proberen officiële informatie te krijgen.
Laten we niet allemaal direct paniekeren, aanzien het hier in eerste instantie vooral op spelers uit de VS betrekking zal hebben.

Anderzijds, het is ieders zuur verdiende bankroll. Dus iedereen moet vooral doen wat hij nu zelf goed dunkt.

Meer info volgt zo snel mogelijk

Vrijdagen zijn daar toch ook juist het moment voor. Je spreekt toch ook van Bad news fridays. altijd voor het weekend komt het slechte nieuws. bad news per post komt ook op zaterdag dus ja :P

hoop dat pinowww nog wakker is... die heeft veel moneys op account staan denk ik zo

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
waar komt dit btw vandaan, zo uit het niets? DIt komt echt totaal onverwacht? Ze wisten 2 jaar geleden toch ook dat er mensen poker online spelen?

je kunt pas iemand oppakken als je genoeg bewijs hebt :(

Kennelijk hebben ze dat dus, misschien dankzij deze man?

http://www.businessinsider.com/boy-genius-online-poker-scandal-2011-4

Kan dus ook gewoon een liegpeukje zijn die gewoon kwaad is...

En iedereen snel in paniek ja, omdat het misschien niet duidelijk is? En denk es na hoeveel mensen in Amerika dit voor hun leven doen en hun hele levensonderhoud van pokerwinsten moeten betalen. Het plotselinge van dit soort dingen is altijd zo eng, het kan ook ff van te voren gemeld worden ofzo.

edit: iedereen naar bodog?

Toxicgod
Oldschool Grinder

Ik heb net even met iemand op Skype gesproken. Weet niet of hij zijn naam bekend wil hebben nu hier. Zo ja dan vermeld ik het want hij IS GEWOON MIJN HELD!!!!!!!!

Ik kon dus niet mijn $1200 opnemen..... En hij wel vanuit (een ander europees land)

Dus heb met hem op mikogo meegekeken en hij heeft even mijn gehele bankroll van $1200 op mijn MBs laten zetten!!!!

/kneel!!!

Mijn HELD!

waar woon jij dan?

samni
PokerStrategist

Ik heb ook maar even alles uitgecasht. Geen problemen mee gehad nota bene, alles staat netjes op MB.

Desondanks denk ik niet dat we moeten panikeren. Als het echt zo erg was, zouden ze toch de traffiek van de fbi insta moeten stopzetten lijkt me?

ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik heb net even met iemand op Skype gesproken. Weet niet of hij zijn naam bekend wil hebben nu hier. Zo ja dan vermeld ik het want hij IS GEWOON MIJN HELD!!!!!!!!

Ik kon dus niet mijn $1200 opnemen..... En hij wel vanuit (een ander europees land)

Dus heb met hem op mikogo meegekeken en hij heeft even mijn gehele bankroll van $1200 op mijn MBs laten zetten!!!!

/kneel!!!

Mijn HELD!

Duurt dit ook geen 24-48 uur?

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Kennelijk hebben ze dat dus, misschien dankzij deze man?

http://www.businessinsider.com/boy-genius-online-poker-scandal-2011-4

In b4 aanslag.

Toxicgod
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB

Oorspronkelijk gepost door toxicgod

/kneel!!!

Mijn HELD!

Duurt dit ook geen 24-48 uur?

Nop. hb het DIrect al op mijn MB staan. gechecked en al!

well... see the end of PS en FT... alle cash weg hier... USA geblokkeerd... bye bye

Gajin
PokerStrategist

ik heb net een MB aangemaakt..gaat et dan ook zo snel of moet je eerst een of andere procedure doen omdat het je eerste keer is??

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gajin
ik heb net een MB aangemaakt..gaat et dan ook zo snel of moet je eerst een of andere procedure doen omdat het je eerste keer is??

Je moet eerst depositen met MB om te withdrawn

jarusso
Oldschool Grinder

Nog een mod naar wie ik me 850 $ kan shippen ?

Lol allemaal paranoia

wauss
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni
Ik heb ook maar even alles uitgecasht. Geen problemen mee gehad nota bene, alles staat netjes op MB.

Desondanks denk ik niet dat we moeten panikeren. Als het echt zo erg was, zouden ze toch de traffiek van de fbi insta moeten stopzetten lijkt me?

dat kunnen ze niet want de FBI heeft bijvoorbeeld geen rechten op nederlandse en belgische spelers ook zijn het geen amerikaanse bedrijven dus kunnen ze alleen voor amerikaanse burgers het verbod opleggen

heb mijn 6 dollar ook uitgecashed :)

Toxicgod
Oldschool Grinder

En ik woon in NL. ik kreeg als ik zelf wou uitcashen een error:

Maar mijn held uit Denemarken lukte het wel! \o/

@Wauss ben geen advocaat, maar als ze de tegoeden kunnen bevriezen van dat bedrijf ivm de aanklacht dan kan dat zeker effect hebben op elke speler/bankroll.

kan iemand voor me uticashen?

Alhomese18
PokerStrategist

Zijn er mods die ons kan helpen met het geld overboeken naar onze eigen rekeningen? Zodat we in ieder geval ons geld terug hebben voor de mensen die geen MB hebben bijvoorbeeld :D