Oorspronkelijk gepost door Alhomese18
Zijn er mods die ons kan helpen met het geld overboeken naar onze eigen rekeningen? Zodat we in ieder geval ons geld terug hebben voor de mensen die geen MB hebben bijvoorbeeld![]()
Dit dus
Oorspronkelijk gepost door Alhomese18
Zijn er mods die ons kan helpen met het geld overboeken naar onze eigen rekeningen? Zodat we in ieder geval ons geld terug hebben voor de mensen die geen MB hebben bijvoorbeeld![]()
Dit dus
Oorspronkelijk gepost door Gerv
Oorspronkelijk gepost door Gajin
ik heb net een MB aangemaakt..gaat et dan ook zo snel of moet je eerst een of andere procedure doen omdat het je eerste keer is??Je moet eerst depositen met MB om te withdrawn
Hmm dat is minder..zulle wel geen deposit meer acceptere FT ofwel?
De overlay op de massive gtd tourny's gaat wel erg dik worden de komende uren
LOL is dan ook voor het eerst op stars overlay
Heb nu alles overgezet naar Neteller. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren..
Godnondeju wat een gedoe
Ik heb nu geen Bankroll meer op FTP.. maar wel nog step tickets! BEAT THAT!! Dan maar wat steps spelen vanavond ♠_biggrin:
Het zou het handigst zijn als iedereen zelf ff een moneybookers aanmaakt, zelf 10$ deposit en dan het zelf regelt. Kost je maar 10 minuten en heb je het in eigen hand.
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Het zou het handigst zijn als iedereen zelf ff een moneybookers aanmaakt, zelf 10$ deposit en dan het zelf regelt. Kost je maar 10 minuten en heb je het in eigen hand.
Maar ik weet niet of je uberhaupt Player-to-player kan transferren of een withdrawal kan maken.
Assuming dat storten het makkelijkst is en withdrawen wat moeilijker
Er komt zo ook een eerste nieuws online met een overzichtje van de eerste gebeurtenissen en informatie. We zijn dit nog aan het aanvullen met de laatste updates.
Arjon (vanaf de account van Nordin ;))
Heb jij msn / skype en moneybookers? Zo ja, zou je even een PM naar me kunnen sturen?
moneybookers heb ik aleen vandaag 100 $ bij gezet en dan moet ik 48 uur wachten met uitcashen
Zou handig zijn als iemand me wil helpen
Anders zoek ik vanavond een touw
Dat kan niet want je moet ook nog verifieren met je pokeraccount... op stars geldt er een 48 uur periode na overboeken.
Ik heb vandaag helaas 20 dollar gestort op Full Tilt.... die kan ik niet uitcashen omdat het minder is dan 50 dollar
Oorspronkelijk gepost door Gerv
Het zou het handigst zijn als iedereen zelf ff een moneybookers aanmaakt, zelf 10$ deposit en dan het zelf regelt. Kost je maar 10 minuten en heb je het in eigen hand.Maar ik weet niet of je uberhaupt Player-to-player kan transferren of een withdrawal kan maken.
Assuming dat storten het makkelijkst is en withdrawen wat moeilijker
Zou jij dan voor ons stuk per stuk kunnen helpen?
Ik ben zelf bereid om er wat voor te geven
@ teddy: xxxxl is mijn msn. Overigens heb ik zelf vandaag moneybookers gebruikt bij Stars en het stond er binnen 15 minuten op.