Ik denk dat ik geen progressie maak op het vlak van poker. Vroeger heb ik mezelf door freerolls en low stakes sit and go's (volledig volgens BRM) een BR kunnen opbouwen van 80 dollar. (Voor mij is dat veel, mss voor jullie niet) Nu heb een downswing gekend en sta ik op 20 dollar en ik kan maar niet weg van die 20 dollar, ik blijf er maar rondhangen. Ofwel heb ik een downswing en heb ik 15 dollar ofwel heb ik een upswing en heb ik maximaal 25 dollar. Een pauze nemen helpt ook niet, heb zelfs een pauze van 1 maand genomen. Wat moet ik doen?
Vooral blijven houden aan de brm, mss de video's eens herbekijken, strategy nog eens lezen en vol zelfvertrouwen weer aan de tafels gaan zitten
na een sessie u handgeschiedenis bekijken en de moeilijke gevallen posten, en zo u fouten uit u spel halen. Dan komt het geld vanzelf terug
Afhankelijk van wat je aan het spelen bent, dus voor je stagnerende resultaten weet ik de oplossing even niet, geef aan wat je main game is.
MTT's hebben iets strakker BRM nodig
Ik zou aanraden om eerst te beginnen met STT's de laagste limiet. Hiervoor volstaat een zeer basic strategie. Dan overstappen naar de MTT Sng's en zien hoe het gaat
Oorspronkelijk gepost door Tibovw
MTT's hebben iets strakker BRM nodigIk zou aanraden om eerst te beginnen met STT's de laagste limiet. Hiervoor volstaat een zeer basic strategie. Dan overstappen naar de MTT Sng's en zien hoe het gaat
Mee eens, mtt's hebben veel meer variance omdat je gewoonweg minder vaak in het geld geraakt (buy in van 100 behind is een must). Bij sng's heb je dat probleem minder en als je de basis hiervan onder de knie krijgt zijn ze zeker te beaten (buy in van 50 behind, of minimaal 30 als je argressief brm hanteert).
Op deze site kun je er veel artikelen en vids over vinden, ook met een brons status.
Succes
Maar met 20 dollar heb ik maar 20 buy ins voor de laagste limiet, 1,20 dollar STT. Ik moet dus wel die 25 cent 45 mans spelen.