Begin $6,50 18- en 27 mans SnG en op et eind (rond 90) $5,50 18mans SnG

Oorspronkelijk gepost door stavacik
Oorspronkelijk gepost door Solidd
nice graphmaar wel niet volgens BRM
Welke?
Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Oorspronkelijk gepost door stavacik
Oorspronkelijk gepost door Solidd
nice graphmaar wel niet volgens BRM
Welke?
de laatste van umagon
Oorspronkelijk gepost door Umag0n
Oh kan je aan de grafiek zien welke limit ik speel dan ?
Je kan het wel schatten op basis van all ins.
Nouja het is toch echt allemaal NL5 , de ene keer had ik een stack van 2,50 en de andere keer 7 dollar op het moment van all in. Dus nogmaals vraag ik me af hoe dit dan geen "brm" is?
Ik ben overigens elke tafel begonnen met 2 dollar. op NL5. Dat is namelijk momenteel het enige dat ik speel
Nouja het is toch echt allemaal NL5 , de ene keer had ik een stack van 2,50 en de andere keer 7 dollar op het moment van all in. Dus nogmaals vraag ik me af hoe dit dan geen "brm" is?Ik ben overigens elke tafel begonnen met 2 dollar. op NL5. Dat is namelijk momenteel het enige dat ik speel
![]()
Ik weet het niet ik denk dat stavacik aan foute kant van lijn aan het kijken is. (rechts i.p.v. links).
800 bb (rechtse schaalverdeling) komt ongeveer overeen met $40 (linkse schaalverdeling) dus 40 : 800 = $0.05 per bb.
Nouja het is toch echt allemaal NL5 , de ene keer had ik een stack van 2,50 en de andere keer 7 dollar op het moment van all in. Dus nogmaals vraag ik me af hoe dit dan geen "brm" is?Ik ben overigens elke tafel begonnen met 2 dollar. op NL5. Dat is namelijk momenteel het enige dat ik speel
![]()
Wat speel jij dan voor variant?
BSS is het niet en MSS ook niet gok ik...
Ik hou me niet aan een "strategie". Ik ga zitten met 40bb. En speel me spelletje.
oh ok, in dat geval heb ik ook niets gezegd over BRM
hoopt snel up te moven naar NL5
Ik hou me echter wel aan een BRM , namelijk 40BI.
NL5 is echter me laagste limit die ik speel.
EDIT : Ik hoop dat ik aan het eind van april een beetje mooie graph mag posten.. want zoals het er nu uitziet.. ga ik wellicht broke? :< tot nu toe in april elke flip verloren.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Iemand moet brood op de plank brengen e.![]()
Yoghi is held af, Caro is de nieuwe heldin
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Iemand moet brood op de plank brengen e.![]()
Nice cocki