Weinig EV-lines? Dan plaats ik die van mij er wel bij
Is toch altijd leuk om te klagen en FTP te beschuldigen van riggedheid, maar ondertussen blijven we wel gewoon leuk doorspelen

Weinig EV-lines? Dan plaats ik die van mij er wel bij
Is toch altijd leuk om te klagen en FTP te beschuldigen van riggedheid, maar ondertussen blijven we wel gewoon leuk doorspelen

Volumefail....
NL25 FR Rush
Uploaded with ImageShack.us
Waar is de tijd dat caroline hier nog op kot bezig was voor die paar miezerige dollars :D....
Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
Waar is de tijd dat caroline hier nog op kot bezig was voor die paar miezerige dollars :D....
Waar is de tijd dat ik zei: 'Als deze laatste 3$ op is, stop k me dat gepoker'?
Nog steeds niet op, die 3$.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
![]()
Waar is de tijd dat ik zei: 'Als deze laatste 3$ op is, stop k me dat gepoker'?
![]()
Nog steeds niet op, die 3$.![]()
+1
Cashgames:

Tornooivormen:

In het algemeen dus begonnen met wat neergaande dingen en toch nog plus geëindigd. Yaay.
Begon de maand met 15 dollar gratis van partypoker. Met een mooie upswing, wat vrijgespeelde bonussen en geld van promoties nu totaal 290 dollar. Mijn bankroll is deze maand met 1933% gestegen, zou mooi zijn als dat volgende maand weer lukt
Vooral NL10 BSS SH gespeeld, maar in deze grafiek ook een begin op NL4 en een mislukt shot op NL25.

Helaas maar de helft van mn geplande volume gehaald en tliep niet bepaald lekker ^^
Gelukkig is er rakeback...

weer begonnen met pokeren, tevens begonnen met multitablen van SNGs, spel en resultaat nog niet wat het moet zijn
Uploaded with ImageShack.us
Nu is het zaak goed aan mijn spel te werken om in april minimaal break even te draaien