valt het niet op te lossen door de 'remember table positioning' optie te gebruiken?
Nox
valt het niet op te lossen door de 'remember table positioning' optie te gebruiken?
Nox
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
stars is fijne software maar nu ook geen wonders verwachten he:pdenk dat het vrij moeilijk te programeren is om je screens mooi te laten fitten over 2 screens:)
mss es mailen naar hun support of ze het willen implyen? stars heeft meestal wel oor naar zijn spelers en mss hebben ze nog niet beseft dat voor veel spelers dit vervelend is aangezien er tochwel veel spelers op 2 screens spelen:)
volgens mij heb je me niet goed begrepen, ik probeer het beter uit te leggen
ik speel op 2 schermen, 23 en 21 inch. het liefst wil ik alleen tafels zien op het 23 inch scherm omdat het over 2 nogal kut is.
maar elke keer waarneer ik ~6tafels heb opgestart op het 23 scherm, dan druk ik op ''stacked'' en dan verschuiven opeens alle tafels naar het andere scherm wat erg vervelend is.
even om terug te komen op mijn 2 beelschermen
ik heb sinds gister elke keer waarneer ik een sessie speel last van me nek omdat ik steeds me zicht 20cm moet verplaatsen met mijn nek om op beide beeldschermen te kunnen kijken
hebben jullie enige tips hoe het te voorkomen (andere opstelling 2 schermen etc.) of ben ik gewoon een mietje en went dit na een tijdje wel ?
ik heb alle tafels op 1 scherm en de andere gebruik ik voor sessieinfo op PT3 en firefox.
bedankt
(ik dacht ik post de vraag hier maar aangezien jullie allemaal 2 schermen hebben ;))
het is niet mogelijk je schermen op een andere manier neer te zetten?
Kan me er iets bij voorstellen dat je nekkrampen krijgt, ik heb 2x 20 inch, vlak naast elkaar, en toch krijg je zon gare nek alsof je naar een tennis match bent weze kijken...
heb nu 1 37inch, iets fijner
Maar kun je die 2 van jouw niet wat verder/dieper op t bureau zetten zodat je er ietsie verder vanaf zit? ... misshcien is dat een oplossing?
Of tafel layout opslaan zodat ze niet meer naar je andere scherm gaan als je ze load?
Hopelijk helpt dit iets
Oorspronkelijk gepost door Rienk
als ik clr 9 doe op stars -> alle tafels naast elkaar dan.
dan verschuiven alle tafels naar het secundaire scherm wat niet fijn is. weet iemand dit anders kan ?
Idee om het secundaire scherm je primaire te maken en vise versa?
ik heb der wel enigsinds verstand van, vind het oook wel interenstan hier een oplossing voor te vinden, ikzelf heb 2 videokaarten, sli .... maar dat is bij jouw geloof ik niet het geval toch?
Oorspronkelijk gepost door MrBlanca
Oorspronkelijk gepost door Rienk
als ik clr 9 doe op stars -> alle tafels naast elkaar dan.
dan verschuiven alle tafels naar het secundaire scherm wat niet fijn is. weet iemand dit anders kan ?Idee om het secundaire scherm je primaire te maken en vise versa?
ik heb der wel enigsinds verstand van, vind het oook wel interenstan hier een oplossing voor te vinden, ikzelf heb 2 videokaarten, sli .... maar dat is bij jouw geloof ik niet het geval toch?
nee ik heb geen 2 videokaarten, maar zou een andere oplossing graag horen
het liefst wil ik mijn grootste scherm behouden als primair scherm
verder over het ''schermen verderop de tafel zetten'', ze zitten al op het verst tegen de muur aan. maar ik kan zelf natuurlijk wel nog een stuk achteruit
ga het proberen
ik heb even voor je zitten surfen,
ik denk dat dit wel iets voor je is :
http://www.mediachance.com/free/multimon.htm
Hopelijk helpt het iets! k hoor/lees t wel
Oorspronkelijk gepost door MrBlanca
ik heb even voor je zitten surfen,ik denk dat dit wel iets voor je is :
http://www.mediachance.com/free/multimon.htm
Hopelijk helpt het iets! k hoor/lees t wel
![]()
ik zal het morgen lezen, bedankt ! ♠_biggrin:
Als de trail versie bevalt, kan ik denk ik nog wel een full licenced versie voor je tevoorschijn toveren, ben benieud!
dat programma geeft me een extra toolbar maar daardoor heb ik nogsteeds het probleem dat al mijn 12 tafels verdeeld worden over de 2 beeldschermen.
wat ik graag wil is dat de 12 tafels waar ik op speel alleen op 1 tafel te zien zijn zodat ik het andere voor internet/skype/PT3 kan gebruiken
weet jij/of iemand anders daar ook een programma voor
?
kan je niet gewoon 1 keertje je 12 tafels zetten op je 1 scherm zoals je ze wil hebben en dan in de pokerstars software de mogelijkheid aanvinken: remember table positioning?
Dan zou ie volgende keer automatisch je tafels moeten openen zoals ze de laatste keer stonden...
Nox
ik heb nu ook een tweede beeldscherm aangesloten, met behulp van deze thread
sticky oid imo
*bump*
ik probeer ook mijn 2e beeldscherm aan te sluiten, maar als ik de kabel die in de pc aansluit, komt er op het beeldscherm "no signal" te staan. Ik heb een Nvidia Geforce 8400 (en wat ik via google gezocht heb, ondersteunt die kaart een 2e beeldscherm..).
Ik heb mijn pc al opnieuw gestart, maar geen reactie.. Wat moet ik doen :o?
Rechtsklik op de desktop, instellingen. Je moet daar ergens wel aangeven wat je met je tweede monitor moet gebeuren, dat gaat niet vanzelf.
als ik dat doet staat er:
2. (standaardbeeldscherm) op NVIDIA geforce 8400... en er gebeurd niets..
mijn videokaart zit onboard..
Staat daaronder een checkbox waar je kan zeggen dat je je bureaublad wilt verbreden over het 2e scherm oid.
Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Staat daaronder een checkbox waar je kan zeggen dat je je bureaublad wilt verbreden over het 2e scherm oid.
ja er staan 2 opties.. idd bereaublad naar beeldscherm uitbreiden en dit scherm als hoofdscherm..