Ga naar het forum
Hoeveel $$ heb jij ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoeveel $$ heb jij tot nu toe gestort ?

56 Berichten
44 Gebruikers
0 Reacties
5,386 Weergaven

Ik heb het gevoel dat ik teveel stort / heb gestort de laatste tijd. En het leek mij leuk om te weten hoeveel $$ je hebt gestort tot nu toe, voordat je echt winnend begon te spelen.

Om te beginnen; Ik heb ongeveer 2K gestort totaal als een 19 jarig student No

discuss.

55 reacties
sanbol
Poker Player

als je toch zoveel hebt ship mij een 100

LiquidCity
PokerStrategist

Iets van 30$/40$ totaal. Dat was in de tijd dat ik er niet veel van snapte en altijd minimum-stortingen maakte. Maar heb dat er al lang uitgehaald :P

gewoonlars
Oldschool Grinder

Niks gestort : ) gewoon met startkapitaal op de kleinste limieten begonnen. Een keer broke gegaan en met TAF geld opnieuw begonnen. :heart: Pokerstrategy

blowkonijn
Oldschool Grinder

50$, maar toen kwam ik er achter dat er genoeg vissen zijn die je bankroll op kunnen bouwen :D :D

Oorspronkelijk gepost door IcMean
0$

+1

nickvdb1990
PokerStrategist

0$

Ik mag me hier gelukkig bijrekenen :D Zit nu op 4k ofzo

Oorspronkelijk gepost door hoedinie

0$

+1

+2

Begonnen met online poker met de $50 van PS, en nooit busto gegaan :D

MeanGreen
PokerStrategist

Zelf $50 gestort, bonus vrijgespeeld, de $50 weer uit laten betalen. Vlak daarna PS ontdekt/aangeraden gekregen. Effectief dus ook $0 ;)

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Iets van 30$/40$ totaal. Dat was in de tijd dat ik er niet veel van snapte en altijd minimum-stortingen maakte. Maar heb dat er al lang uitgehaald :P

+1

Jayrikh
Oldschool Grinder

0 :D, heb totaal nu rond de 4.5k :P

Ik heb 1 keer $50 op bwin gezet tijdens het WK omdat ik geld op wedstrijden wou inzetten maar heb er ook mee gepokerd. totdat ik mijn hele roll op Brazilië-N-Korea zette dat brazilië allebij de helften zou scoren.

DodoBrabbel
PokerStrategist

Ik heb pas gestort nadat ik op een andere site mijn startkapitaal + winst had gecashed. Dus gewoon geswapt van Fulltilt naar Stars en effectief 0$ gestort. BRM ftw

Gangstahhh
PokerStrategist

1x 40 1x 20

4x $500 en broke, ;( maar toen kende ik PS nog niet.

PS ontdekt :) :) :) en me voorgenomen nog 1x te proberen met de gratis $50 en de 2k stortingen ondertussen ruim terugverdiend. :D

So :heart:pokerstrategy2

DeKuip
Elite Grinder

Eerst op Party wat gestort, toen ik wat winst had uitgecasht wat ik gestort had plus iets extra, daarna broke gegaan. Startkapitaal heb ik verloren, daarna zelf nog 2x gesort waarbij ik het de tweede keer serieus aan ben gaan pakken en sindsdien niet meer gestort heb. Heb in totaal misschien $100 gestort ofzo...

TobinqBe
Oldschool Grinder
HoofdVogel
Oldschool Grinder

500$ verloren op 1,5maand toen ik pas poker leerde kennen :D
daarna deze site perongeluk tegengekomen en toch nog 100$ moeten storten om het af te leren ;)