Lol
iets van een €500 in mijn beginmaand
gelukkige kon ik dat geld toen wel makkelijk missen. ja bankrollmanagment heeft me veeeeel geleerd
Oorspronkelijk gepost door robinripper
Zo'n $300The good old days waar ik $50 stortte, daar $400 van maakte en toen met expert bankroll management op de 200nl zat te spelen en broke ging :D, Rinse and repeat
![]()
² maar dan net iets meer gestort
In 2007 een aantal keren 200$ op PP, maar erna wel een aantal keren gecashed. Denk totaal zeker wel 6000 euro. Had ook 2 keer een 33$ rebuy gewonnen en flink wat keren finaletafel gehaald. Dus al met al wel dikke winst. Nu via PS begonnen en 100 gestort op WH, gehaald van moneybooker wat ook winst was. In 2 weken naar 236$ gebracht, gaat lekker en hou me vast aan BRM!
vorig jaar eens 25€ gestort op neteller om dan te kunnen depositen en weer uitcashen..
Speel nog steeds op bonussen en gratis startkapitaal en heb een gespreide roll van ongeveer 500$..
Ben deze nu druk aan het vrijspelen één voor één om dan op een tweetal rooms te spelen...
Bedoeling is om te blijven spelen zonder nog te moeten bijstorten... hou me wel strikt aan BRM dus het zou moeten lukken...
0$ Met startkapitaal van hier & toen nog een redelijk bedrag met TAF money
dankzij ps en BRM!
Party : 50$ gestort
Stars : 1x20$ en onlangs 1x10$ voor een ticket voor die 50k freerolls
op party ben ik broke gegaan, op stars sta ik iets boven break even maar wel bijna mijn kleine bonus vrijgespeeld