t is ook n avondje uit als je erheen gaat he, en zeker gezien ze de max buyin van 200bb naar beneden hebben gehaald is 10 euro per uur netjes als je dat haalt ja (dus netto, na rake).
Shorthanded merk je de impact van de rake nog harder :/
idk, t is denk ik 5 jaar geleden dat ik er geweest ben en qua gezelligheid vind ik t karig (door de floorman toen ik met de buurman n afspraak had om per gewonnen pot n drankje te bestellen en we uiteindelijk n lekker gezellige tafel hadden en we beiden 600+ diep zaten, licht aangeschoten maarja met 2 orbits per uur schiet t niet op). Speel, als ik speel, liever live ergens in n kroegje oid met n semi-vast groepje.
zou jezelf niet al te druk maken over samples enzo. als je t idee hebt dat je 10 euro per uur haalt op basis van je eigen hoofd dan win je (als je 20 hands per uur haalt) zo'n 25bb/100 wat betekent dat je de game echt keihard crusht. Dan kan je prima met 15-20 buyins zitten daar (of eigenlijk met 2 + pinpas op zak).
t niveau moet wel echt dramatisch zijn om dat te halen overigens, enorme postflop fouten enzo verdeeld over 5 van de 10 spelers want de rake is, zoals al eerder gezegd, hoog en in de praktijk haal je de cap niet vaak genoeg om t niet 10% te blijven noemen.