Ga naar het forum
Ik zoek spelers van...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ik zoek spelers van pokerroom PKR

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
617 Weergaven
Jonkie76
PokerStrategist

Hoi mensen,

Heb een beetje vreemde vraag. Ik begrijp dat PKR geen partner is van pokerstrategy, maar ik zou tooch graag willen weten of er lui van onze community zijn die af en toe us op PKR spelen, dan kan ik je namelijk toevoegen in de Friends lijst en je een keer opzoeken als je online bent.

groet,

Jacob. nick bij PKR = Jonkie76

ps. de vraag om PKR als partner toe te voegen ligt al bij Pokerstrategy ;-)

7 reacties

Hey Jonkie,

Ik heb ook even in je andere thread gepost: PKR als nieuwe partner voor Pokerstrategy

Het is dus aan te raden om nog even te wachten met het aanmaken van een account, ivm het tracken voor je StrategyPoints.

Groeten,
Leo

Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Ok Leo, ik heb het gelezen, heel goed van je! Bedankt !
Toevalligerwijs wist ik dat pcbeem daar ook al speelde, vandaar de vraag.

Dus voor de ander mensen die deze thread lezen, alleen doen als je al een account hebt.. anders dus nog ff wachten!!

Ik heb er een jaar geleden 3x 20$ opgezet voor de lol.. Maar deze deposits waren vaak binnen enkele dagen al weer naar de 0 :p.

Een paar weken terug had ik weer 200€ op PKR gezet, omdat een vriend van mij er ook veel speelt. In het begin vond ik het weer allemaal leuk en aardig, maar het ging na een tijdje toch vervelen dat je maximaal 4 tafels kan spelen, en soms moet je toch wel een behoorlijke tijd wachten voordat je SNG vol zit. Op een gegeven moment stond ik op +/- 480$ en heb deze helemaal gecashed. Eigenlijk wel zonde van mijn 100% deposit bonus, waarvan ik al iets over de helft was, maar ik had er echt geen zin meer in om op PKR te spelen.

Deltasteve
PokerStrategist

Ik heb er een lange tijd op gespeeld. heb nog allemaal mijn tickets over haha. En dat zijn er veel. Zit daar op gold level of zo. Vond het wel leuk maar wou eigenlijk wat proffesioneler..
Gr Steven

boschman123
Oldschool Grinder

kheb gehoord dat de rake daar op de lagere limits gewoonweg te hoog is, daar valt niet tegenop te spelen
daarnaast is het wel weer zo dat het on ge lo ve lijk veel fishjes aantrekt..ik heb er wel een account maar echt fijn spelen vind ik het daar niet.. ik speel er alleen snachts om een uurtje of 2, nadat de kroegen dicht gaan..dan is het een uurtje donkfest.. ze zouden een "in slaap gevallen" modus voor zo'n poppetje moeten maken, geregeld dat er eentje indut met zijn zatte kop

WPTRay
Poker Player

ze zouden een "in slaap gevallen" modus voor zo'n poppetje moeten maken, geregeld dat er eentje indut met zijn zatte kop

Lol :D

Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Haha, dat zou wel lachuh zijn ja, als er een op sitoout zit, dan met z'n kop op tafel ligt te snurken. haha

En de rake wat ik speel is SnG van 1+ 0,10, dus dat lijkt me normaal.
Misschien dat het bij cash games anders ligt.. mar dat durf ik niet te zegguh.

Wat is je nick daar trouwens?