Oorspronkelijk gepost door gaminbenz
ja ik weet da ik niet goed ben, daarom ook dat ik hier ben... om te leren. eneuh ik ben "bronze" dus lang ben ik hier nog ni.
quote]+1
Oorspronkelijk gepost door gaminbenz
ja ik weet da ik niet goed ben, daarom ook dat ik hier ben... om te leren. eneuh ik ben "bronze" dus lang ben ik hier nog ni.
Je bent inderdaad hier om te leren en het siert je dat je wil leren. Live tegen vrienden is idd soms een hel, hun moves slaan vaak nergens op zodat je nooit weet waar je staat in een hand. Maar als je tight-aggressive blijft spelen komt alles goed. (Al durf ik met vrienden ook wel es met baggerkaarten callen om gewoon een flop te zien.)
Als je toppair wil protecten mag je gerust echt doorbetten. Zelfs potsize of meer. Zeker als er draws liggen, je wil ze straffen om hun draws te chasen. Nog veel geluk in ieder geval en het feit dat je online al wint is teken dat je de goede richting op bent aan het gaan.
Good luck!
Oorspronkelijk gepost door joyceenbob
ahhwww come on.
we waren zo lekker aan het trollen![]()
♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door Shenno
't is niet dat je 20$ wint online, dat je online beat lol
This. Hij heeft van $50 -> $70 gemaakt...
in b4 busto
hmm.. ik heb ong 80-90k gemaakt online maar als ik tegen me moeder speel verlies ik altijd...
ik ben een real life loser of whot?
Als ik live tegen vrienden speel, hou ik mij helemaal niet aan de pokerstrategy strategie.
Ik speel even los al de vissen rondom mij. Postflop play vind ik veel belangrijker. En kga niet tegen vrienden spelen om geld te verdienen, laat staan rijk te worden. Enkel wat lol trappen en das makkelijk als ge wat losser speelt. Zijt ge ook ni zo ambetant als ge hele tijd tight speelt en dan bij die 1a2 monsters die ge op ne avond krijgt gebeat te worden.
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Doe eens een beetje aardig tegen elkaar joh!
Stelletje drollenvangers..![]()
Catch: