Ga naar het forum
Jouw feedback voor ...

Meldingen
Alles wissen

Jouw feedback voor PokerStrategy.com in 2011

34 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
2,715 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Idd jammer dat er geen PLO8 materiaal is

+1!! ja , waar zijn die!!??
ik vind heel weinig over cash games plo8, en niks over sit en go's en mtt van plo8 of nlo8. lijkt me vooral leuk om eens sit en go's of mtt nlo8 te zien. (wie weet kan ik daar in de toekomst wel mee helpen :f_biggrin: )

Beantwoorden
Citeren

via pokerstrategy heb ik men spel al veel kunnen verbeteren. Op dit moment online niet meer zo actief wat te wijten is aan FT. Dit mss hopelijk allemaal opgelost waardoor ik online weer ga beginnen spelen.

Heel tevreden over de website en de hulp hier. Ik kan de site alleen maar aanraden aan mensen die willen groeien binnen de pokerwereld!

gr,
thepatriot

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Ik heb eigenlijk geen kritiek, de grote kracht van ps zijn de leden dus ik denk dat het belangrijkste voor 2012 is om de leden zo veel mogelijk in beweging te krijgen en ze actief mee te laten doen. Ik betrap me zelf er ook op dat ik dit eigenlijk onvoldoende doe.

Wat ik bv een leuke actie vond op "een andere site" was dan mensen die nl50 beaten iemand op nl10 gingen sweaten. Die persoon werd weer een keer gesweat door iemand die nl200 beat. Die persoon die nl200 beat werd weer gesweat door iemand nl600 beat etc.

Een podcast of iets dergelijks zou ook een goeie aanvulling!!!!

Verder niets dan lof voor de ps crew ik denk dat er meer tijd in gaat zitten dan de meeste beseffen.

Beantwoorden
Citeren

Om op bovenstaande post te volgen. Misschien is het een idee om een topic aan te maken, waar je kenbaar maakt dat je gesweat wilt worden of zelf mensen van een bepaalde stake wilt sweaten? Diegene die sweat wordt er niet slechter van en diegene die gesweat wordt ook niet! Een win-win situatie. Ik begrijp natuurlijk dat op de hogere stakes mensen er geld voor vragen, maar voor de microstakes zou dit een goed initiatief zijn. Ik wil me ook nog sterk maken voor PLO. Omaha is natuurlijk een spel dat veel minder wordt gespeeld dan Holdem, maar zou er iemand misschien een Omaha coaching willen geven ?

Verder wil ik Pokerstrategy.com bedanken, want dit is echt een topsite waar we elkaar beter leren pokeren. Echt top dat er zoveel mensen zijn die elkaar willen helpen. Ik heb nog vertrouwen in de mensheid!

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Leve poker(strategy) :)

Community OK, Content OK, Nieuws OK, Meerwaarde OK
Ge krijgt ne service die opbrengt zonder dat ge der iets in stopt, zou stom zijn om daar iets op tegen te hebben.

Wat kan beter? $ voor SP-points (1SP=1$) :P Niet geschoten, .... :facepalm:

Spoiler

Beantwoorden
Citeren

Ik ben erg tevreden over PS! Jaartje bezig met poker nu en ook eigelijk alleen PS gebruikt voor al de kennis die ik nu heb!
Je kan er gewoon ver mee geraken en het is ook erg nice om mensen tegen te komen waar je weer samen verder mee kan komen.

Opzet vind ik erg duidelijk en overzichtelijk van heel de site. Statussysteem is super goed, ook zodat je niet ineens alleen in 1x over je heen krijgt maar als het ware groeit op een logishe volgorde kwa kennis!

Goede support, aardig en behulpzaam. Leuke acties, epic events :D

Gewoon super community en zit te denken van wat er beter kan, maar krijg eigelijk niet echt iets bedacht :)

edit: overal ff ps gevote :)

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Sluit me aan bij hetgeen wat Koen zegt.

Echter heb ik nog een puntje voor verbetering:

:diamond: Wekelijkse SH coaching :D

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door luca02

Echter heb ik nog een puntje voor verbetering:

:diamond: Wekelijkse SH coaching :D

Had ik ook al aangegeven maar moet ik toch nog eens quoten :D Vind ik toch de belangrijkste leak van PS

Beantwoorden
Citeren

Ye van HU zou dat ook nice zijn maar snap wel dat dat moeilijker is. Af en toe die vrijdagavonden zijn wel supernice van melvin en joshua, en altijd weer lache :D
Hopelijk blijven die wel komen :)

Beantwoorden
Citeren
bembere
Oldschool Grinder

Nog niet zo heel lang actief op pokerstrategy maar vind het echt een top site , veel informatie om verder op te komen en zou ook iedereen adviseren op deze site te komen!

Beantwoorden
Citeren
VipKen
PokerStrategist

:spade: Zijn we erin geslaagd om onze community naar een hoger niveau te tillen?
Het feit dat het niveau hier continu zo hoog blijft, is op zich al bewonderenswaardig. Nieuwe mods worden ook zorgvuldig gekozen en passen steeds in het totale plaatje.

:heart: Hebben we extra waarde voor jou persoonlijk gecreëerd, bijvoorbeeld met onze content, het nieuws en onze service?
De content, zowel artikelen als video's zijn heel leerzaam en hebben zeker bijgedragen tot mijn ontwikkeling als pokerspeler.
Ook de handbeoordelingsforums zijn een mooi extra, omdat je zo ook een aantal andere benaderingen van een bepaalde hand kan zien.
Tenslotte vind ik de SH skype groep een heel mooi initiatief vanuit de community.

:diamond: Waar ben je tevreden over?

• Video's
  • Artikelen
  • Support
  • Aangepast statussysteem (minder punten voor volgende status nodig, 10 punten/dag)

:club: Waar ben je ontevreden over?
Ontevreden vind ik nogal cru gezegd ...

• Amper coaching voor MSS spelers, en zeker niet voor gevorderden
  • nauwelijks nieuwe artikelen voor MSS
  • geen SH coaching
  • freerolls met grote prijzenpot starten te vroeg voor mij (ideaal is na 21u00)

Wat ik als een grote verbetering zou zien, is een soort vertaalmodule voor het forum, zoiets als Google Translate. Op die manier kunnen we dan makkelijker threads bij andere communities lezen, bvb MSS SH in de spaanse community. Ik weet ook dat dit niet zo makkelijk te implementeren is, maar hoop toch dat het mogelijk is

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

volgende keer wel even een betere vragenlijst maken, nu zaten er veel vragen bij waar ik het antwoord dat ik wilde geven niet bij stond. Hierdoor krijg je een bias in je antwoorden

Beantwoorden
Citeren

Even semi on-topic. Ik zat net naar de televisie te kijken en zag Serious Request. Ik denk dat de meeste Nederlanders onder ons het wel kennen. Voor de mensen die niet weten wat het is: 3 DJ's van het radiostation 3FM laten zich de week voor kerst opsluiten in een glazen huis. Dit glazen huis staat ieder jaar in een andere (grote) stad in Nederland. Gedurende deze week mogen ze niet eten (wel drinken) en maken ze een non-stop radioshow waarin ze proberen zo veel mogelijk geld in te zamelen voor een goed doel. Dit 'evenement' wordt ieder jaar groter en populairder. Steeds meer mensen organiseren op eigen initiatief een inzamelingsactie om het geld wat ze hiermee inzamelen vervolgens aan te bieden aan de DJ's in het glazen huis.

Helaas is het nu te kort dag om nog wat te organiseren (ze zijn al over de helft van de week), maar aangezien het een jaarlijks terugkerend fenomeen is, is het misschien leuk/interessant om hier als community in de toekomst wat mee te doen.

We zouden bijvoorbeeld met zo veel mogelijk pokerstrategen aan een bepaald MTT mee kunnen doen en onze winsten doneren aan het goede doel. Of sommige grinders stellen zichzelf ten doel een x-aantal uur te spelen of zelfs een marathon te houden en doneren hun winst of laten zich sponsoren en doneren dit geld. Mogelijkheden te over.

Als we het goed zouden organiseren denk ik dat het een win-win situatie voor PokerStrategy zou kunnen zijn. Niet alleen laten we hiermee zien dat pokeraars maatschappelijk betrokken zijn en meer dan een stelletje egocentrische gokkers (niet mijn woorden :P), als we het uiteindelijke bedrag op een enorme cheque kalken en voor de camera aanbieden is het meteen dikke vette reclame.

Just my 2 cents :).

[EDIT]: De indirecte feedback is dat PokerStrategy (in samenwerking met de community) misschien wat meer zou kunnen doen om poker in het algemeen te promoten. Het is en blijft ten slotte een door velen onbegrepen spelletje waarover vaak negatief/verkeerd gedacht wordt. Poker komt slechts zelden tot nooit positief in beeld (m.u.v. de TV-programma's die specifiek op de pokerspeler gericht zijn). Zelfs de Nederlandse politici die moeten gaan beslissen over de toekomst van de online pokerspeler blijken verbazingwekkend (of beter gezegd zorgwekkend) weinig te begrijpen van het pokerspel en het pokerwereldje. Ik vind dit persoonlijk erg jammer.

Behalve het concrete voorbeeld zoals hierboven genoemd (Serious Request) kan ik zo één, twee, drie geen andere manieren opnoemen hoe we dit kunnen bewerkstelligen. Toch denk ik dat het de moeite waard kan zijn om hier als PS (met de community) eens een brainstormsessie op los te laten.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Aansluitend daarbij zou je bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat je de rakeback van december verzamelt en doneert.

Beantwoorden
Citeren