Ga naar het forum
Jouw Maandelijkse P...

Meldingen
Alles wissen

Jouw Maandelijkse Poker Graphs/Stats

50 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
7,210 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Een goede of juist slechte maand gehad? Veel of weinig volume gespeeld de afgelopen tijd?

In deze thread kun je je maandelijkse pokergrafieken en stats kwijt!
(TIP: Wanneer je plaatje groter is dan het forum, waardoor het forumverschuift, gebruik dan de bb-code [IMGm]link naar plaatje[/IMGm], dan wordt het plaatje automatisch verkleind en kun je er op klikken om te vergroten)

Ik zal het bal aftrappen met mijn platinum-challenge grafiek van april:

$6 en $11 SnGs bij WPT Poker:

[IMGm] [/IMGm]

Beantwoorden
Citeren
49 reacties
Sokzel
Poker Player

Solid recovery. :P

Beantwoorden
Citeren

12k handen $80+ profit
massive chille NL2 graph, ev hebben we toch nie nodig :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Ik zal het bal aftrappen met mijn platinum-challenge grafiek van maart:

Je bedoelt april neem ik aan, damn ik maakte net ook al fout met de maand :facepalm:.

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Less talking, moar graphs!

NL20 tijdens de challenge:
[IMGM] [/IMGM]

eeeeen.....

Spoiler

NL50 tijdens de challenge :coolface:

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren
jappie166
PokerStrategist

[IMGm] [/IMGm]
Zit denk ik een foutje in HM2 met de berekening van de EV-line.
ROI van de SNG's is met regelmaat kleiner als -100%

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door jappie166
ROI van de SNG's is met regelmaat kleiner als -100%

Misschien interessant voor je om deze post eens te lezen : wcgrutto -beginfase 6max hypers 3k games in 30 days . Daar leg ik uit hoe het komt dat de $EV meer kan zijn dan 1st prize, of minder kan zijn dan 1 BI verlies (en dus kleiner dan -100%).

Beantwoorden
Citeren
jappie166
PokerStrategist

bedankt ik zal er wel eens naar kijken als ik wat meer tijd heb.
Maar er klopt meestal niets van. Als ik under EV run dan is er nog altijd een groot verlies. Alleen als ik veel all-in situaties verlies van 80-20 dan pas wordt de lijn ong. positief of nog maar net licht dalend.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ok, kan natuurlijk altijd dat er een bug zit in de HEM2 implementatie van EV. Het valt immers inderdaad wel op dat iedereen zwaar boven EV runt :D.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Sinds ik mod ben, haal ik nauwelijks nog volume _cry: . Dit is mijn april graph. Tot 28 april nog geen 100 games gespeeld. Dan besefte ik ineens dat ik mijn SilverStar op PokerStars ging verliezen en dan twee dagen goed doorgegrind. Eerst hyperturbo HU SNGs van $7 (97-155) maar dat ging niet rap genoeg. Dan maar de $15 SNGs gemultitabled (155-235). De laatste paar games zijn freerolls :f_love: .

Blij van nog eens een positieve maand te hebben al is het nog geen vette als je weet dat ik in april ook die VIP Freeroll final table haalde voor $210 :).

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

FL complete fail in april: 2x slechte sessie, geen volume en ergens naar 3 sessies gestopt om ff accu op te laden, gelukkig groot deel nu in mei al goed gemaakt :] ->

Maar deze graph van toernooien maakt veel goed, het is er maar een maar ik klaag niet hoor:s_evil: ->

Beantwoorden
Citeren
GroteSmurf
PokerStrategist

EV is overrated. :coolface: Tot hand 38k ongeveer was het NL4.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Mijn eerste stapjes op SNG (vanaf 12-4). Heb vooral 1 tafels gespeeld dus -volume. Ga dit in mei goed maken en zorgen dat mijn ROI positief wordt natuurlijk. _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

500 $3 stt's
-10% ROI
$250 under ev

gelukkig nog wel $80 in gladiator freeroll en $49 in pokerfest toernooi met buyin van 10 partypoints. Dat samen met bonussen sta ik nog in de plus.
De maand mei is in ieder geval goed begonnen met al $150 profit:)

[IMGm] [/IMGm]

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door iceteapeche
gelukkig nog wel $80 in gladiator freeroll en $49 in pokerfest toernooi met buyin van 10 partypoints. Dat samen met bonussen sta ik nog in de plus.

Oh dan kun je je toch makkelijk zonder backing via de judging promo inschrijven voor Community wars _evil:.

Mocht het een probleem zijn dat je geen geld op Stars hebt dan is er denk ik altijd wel iemand bereid om de $ 7,20 die je nodig hebt met je te swappen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door iceteapeche

Oh dan kun je je toch makkelijk zonder backing via de judging promo inschrijven voor Community wars _evil:.

Mocht het een probleem zijn dat je geen geld op Stars hebt dan is er denk ik altijd wel iemand bereid om de $ 7,20 die je nodig hebt met je te swappen.

Heb inderdaad geen geld op stars, daarom dat ik die backing probeer:P Is het mogelijk om via moneybookers $7,20 te sturen? Dan kan ik daar wel iets mee regelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Volgens mij is het minimale bedrag dat je via Party kan uitcashen $10 en dit is ook precies het minimum deposit bedrag bij Stars dus $ 7,20 precies zal niet lukken maar goed iets meer is toch ook geen probleem :coolface:. Kijk en als je dan een buy in wint krijg je het alsnog op Stars gestort en kun je het weer gewoon terug naar Party sturen m.b.v. Moneybookers.

En mocht dit teveel moeite zijn ik denk dat er wel mensen bereid zijn met je te swappen via de thread die ik eerder gaf.

Beantwoorden
Citeren

Ga niet zelf storten op stars, dan verspil ik mijn first deposit bonus:P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan kun je proberen een swappie te regelen, denk dat er genoeg mensen zijn die je voor die $7,20 wel kunnen helpen. Het is dat ik geen geld op Party heb anders had ik je iig zo geholpen hoor.

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Alvast mijn graph voor mei, helaas een stuk minder volume dan afgelopen maand. Hopelijk kan ik in juni weer wat meer volume draaien voor ik in juli 2 weken op vakantie ga, dus dat zo sowieso een mindere maand worden..

[IMGm] [/IMGm]

Beantwoorden
Citeren