het gaat alleen bij deze meneer om veel centen en bij een coaching van nl10 niet. Daarbij komt ook nog eens dat je om een coaching te te volgen een bepaalde status moet hebben.
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
het gaat alleen bij deze meneer om veel centen en bij een coaching van nl10 niet. Daarbij komt ook nog eens dat je om een coaching te te volgen een bepaalde status moet hebben.
Kan je gelijk in hebben
Oorspronkelijk gepost door kirillkk
mensen hebben helemaal vertrouw in de medemens verloren![]()
Mja, zoals ik al zei, ik denk persoonlijk niet dat je je hier véél zorgen moet maken. En misschien ja, beter iets in een status op Skype zetten ofzo
vooruit
heb nu een sessie open
Schitterend, dan ga ik dadelijk even van pc wisselen en dan zou ik graag volgen
De poker wereld is een scummy wereld :P. Er zullen vast wel een paar rotte appels tussen zitten hier in de community die niet zouden schuwen om aan jouw tafels te gaan zitten met de mikogo ernaast. Je weet maar nooit :). Ze kunnen ook gewoon any nickname gebruiken. Als mensen rustig gaan kijken en dan Melvin gebruiken als naam o.i.d. hoe weet je dan of het Melvin is of iemand anders?
Maar uiteraard is dit je eigen pakkie an
Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
De poker wereld is een scummy wereld :P. Er zullen vast wel een paar rotte appels tussen zitten hier in de community die niet zouden schuwen om aan jouw tafels te gaan zitten met de mikogo ernaast. Je weet maar nooit :). Ze kunnen ook gewoon any nickname gebruiken. Als mensen rustig gaan kijken en dan Melvin gebruiken als naam o.i.d. hoe weet je dan of het Melvin is of iemand anders?
Maar uiteraard is dit je eigen pakkie an
![]()
Kirillkk speelt zo pro, dat "Melvin" dan wss nog zou verliezen