klopt dit wel , en moet ik dit evt doorsturen naar pokerstars
, ik weet alleen niet of ik het in de goed topic heb gezet
Oorspronkelijk gepost door pp3772
we waren alle drie preflop allin, ops ik ben pp34
en stacksizes?
Oorspronkelijk gepost door spoonz
Oorspronkelijk gepost door pp3772
we waren alle drie preflop allin, ops ik ben pp34en stacksizes?
sry zou het niet meer weten heb alleen dit , of ik moet ff zoeken in handhistory
Stacksizes waren ik 1465 4470 en 3665
klopt vast wel
Als jij shorter bent dan degene met KT en degene met AQ meer chips had dan degene met AJ en AJ had meer chips dan KT. AQ wint dan side pot van AJ en de rest wint KT
Klopt wel ja Gastje met KT wint main pot en als ik zo kijk had jij dan idd minder chips dan hem,dus net zo als vietlam zegt.
En die met AJ had weer meer dan jullie beide dus pikt die AQ nog een mooie sidepot op
Daarom lijkt het mischien een beetje verwarrend.
Oorspronkelijk gepost door vietlam
klopt vast wel![]()
Als jij shorter bent dan degene met KT en degene met AQ meer chips had dan degene met AJ en AJ had meer chips dan KT. AQ wint dan side pot van AJ en de rest wint KT
dit ja.
Oorspronkelijk gepost door spoonz
Oorspronkelijk gepost door vietlam
klopt vast wel![]()
dit ja.
Dit klinkt aannemelijk, kun je misschien de tekst van de hand history hier eens posten dan kunnen we er met een hand replayer naar kijken en de vermoeden bevestigen :coolface:.
Dealt to pp34 [As Kh]
djwalker420: folds
BackStabRay: raises 480 to 510
kurdo_RG: calls 510
st287ex: folds
an_dru0592: folds
slayerextr: folds
pp34: raises 955 to 1465 and is all-in
VeraHerm: folds
4Le@fClov3r: calls 1435
BackStabRay: raises 2200 to 3665 and is all-in
kurdo_RG: raises 805 to 4470 and is all-in
4Le@fClov3r: calls 15 and is all-in
Uncalled bet (805) returned to kurdo_RG
FLOP [3d 3c 7s]
TURN [3d 3c 7s] [9h]
RIVER [3d 3c 7s 9h] [Ts]
SHOW DOWN
BackStabRay: shows [Ac Js] (a pair of Threes)
kurdo_RG: shows [Ah Qh] (a pair of Threes - Ace+Queen kicker)
kurdo_RG collected 4370 from side pot-2
4Le@fClov3r: shows [Th Ks] (two pair, Tens and Threes)
4Le@fClov3r collected 45 from side pot-1
pp34: shows [As Kh] (a pair of Threes)
ik had er al vrede mee, en ga gewoon lekker door , hoop dat dit goed is
Oorspronkelijk gepost door MrStigen
15-30$ spelen en zulke vragen stellen![]()
Dit dus he.
Dit is gewoon een basis spelregels kwestie en als je de spelregels zelf al niet onder de knie hebt, dan is het toch maar geld weggooien met op NL30 te spelen, en dat is niet wat we als Pokerstrategen willen doen.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Oorspronkelijk gepost door MrStigen
15-30$ spelen en zulke vragen stellen![]()
Dit dus he.
Dit is gewoon een basis spelregels kwestie en als je de spelregels zelf al niet onder de knie hebt, dan is het toch maar geld weggooien met op NL30 te spelen, en dat is niet wat we als Pokerstrategen willen doen.
Was het maar NL30
dit is volgens mij NL3k
Dit is vermoedelijk een toernooitafel (anders zagen we wellicht ook wel ergens "rake" liggen).
dit was inderdaad in een 10 cent turbo lol, maar ik weet heel goed de pokerregels het zag er gewoon verwarrend uit ssry
Rare screenshot dan hoor. Bij mij staat er in de tafeltitel altijd bij welk toernooi het is...
Wou het ook al zeggen.. leek me vrij duidelijk een random toernooitje. Denk niet dat je zulke loose 4way pfai ziet op NL3000? ;p