Strat video v Zynga's gamedesigner Erin.
lol video is niet echt een bad beat want ze staat van de flop al achter.
ook leg ik mijn JJ daar weg op de flop. op de turn callt ze voor nog 12% en dat zou ze dan een bad beat noemen. andere heeft gewoon beter.
denk dat rrrood ook niet echt dit filmpje postte om de bad beat te tonen.
Als dit het niveau gaat zijn, zal zynga populair worden. Alhoewel ik niet denk dat elke zynga speler direct voor echt geld gaat spelen.
Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog
ook leg ik mijn JJ daar weg op de flop. op de turn callt ze voor nog 12% en dat zou ze dan een bad beat noemen. andere heeft gewoon beter.
Oorspronkelijk gepost door Qubie
denk dat rrrood ook niet echt dit filmpje postte om de bad beat te tonen.Als dit het niveau gaat zijn, zal zynga populair worden. Alhoewel ik niet denk dat elke zynga speler direct voor echt geld gaat spelen.
"Just doing my thing"
pair and a straight draw so i have a great hand
edit: dit moet gewoon een goede troll zijn dat filmpje, de nieuwe water boat
IK speel ook altijd mijn hooks 4 handed en ga dan klagen als ik een beat krijg op een all highcard board.
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog
![]()
Hahaha, heerlijk
Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
IK speel ook altijd mijn hooks 4 handed en ga dan klagen als ik een beat krijg op een all highcard board.
Uiteraard want JJ is nuts 4handed. ;D
LOOoooLLLl
Still feeling pretty confident, well i have a straightdraw and a pair, I have the nutts. Oh nice turn, I have now 2 pair and a straightdraw, feeling confident. River I spike the only good out in the deck, ow wow bad beat, but look how cool I am. LMFAO
Wat een totale fishplay, got to be kidding
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
is gewoon de beste reclame voor zynga dat je kan inbeelden, goede marketing imo
dit. Nu maar hopen dat ze snel realmoney play gaan aanbieden en dat ze allemaal om echt geld gaan spelen
pair and a straight draw so i have a great hand![]()
Oorspronkelijk gepost door rrrood
is gewoon de beste reclame voor zynga dat je kan inbeelden, goede marketing imodit. Nu maar hopen dat ze snel realmoney play gaan aanbieden en dat ze allemaal om echt geld gaan spelen
![]()
Stel je voor dat al die facebookdrollen geld gaan storten
Zal sowieso wel een heel klein percentage zijn, maar voorspel desalniettemin een fishy field.
Dat zou poker een paar jaar terug brengen denk ik. Dan loopt alles van de andere rooms af om Zynga maar is leeg te trekken van de visjes.
Oorspronkelijk gepost door Umag0n
Dat zou poker een paar jaar terug brengen denk ik. Dan loopt alles van de andere rooms af om Zynga maar is leeg te trekken van de visjes.![]()
En zo worden die andere rooms ook weer meer fishy. Win-Win.
Doet me denken aan het volgend oud grapje:
Q: Hoe kan je het gemiddelde IQ van zowel België als Nederland omhoog krijgen ?
A:
Spoiler
Geef (Belgisch) Limburg aan Nederland.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Oorspronkelijk gepost door Umag0n
Dat zou poker een paar jaar terug brengen denk ik. Dan loopt alles van de andere rooms af om Zynga maar is leeg te trekken van de visjes.![]()
En zo worden die andere rooms ook weer meer fishy. Win-Win.
Doet me denken aan het volgend oud grapje:
Q: Hoe kan je het gemiddelde IQ van zowel België als Nederland omhoog krijgen ?
A:Spoiler
Geef (Belgisch) Limburg aan Nederland.
![]()
Die grap hebben wij ook, maar dan andersom