probeer silver deze maand te worden, jammer dat er voor deze level-up geen bonus is
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
probeer silver deze maand te worden, jammer dat er voor deze level-up geen bonus is
De silver level up is er het hele jaar door. Als je 20 dagen lang 1 StrategyPoint haal, dan heb je al 220 StrategyPoints en dus de silverstatus door de 10 extra bonuspoints per actieve dag ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik ben zelfs expres geen diamond deze maand, zodat ik het speciaal voor deze promo kan worden.![]()
Succes! Hopelijk ga je het halen deze maand. Misschien kun je er zelfs over bloggen
Omdat een extra toernooiticket altijd meegenomen, post ik ook hier
Ik ga deze maand gewoon weer voor de gold-status en de 20$ op 770.
Voor de platinum zou het me teveel tijd kosten en daar heb ik in een zomermaand geen zin in.
Maar 20$ bovenop mijn extra gratis startkapitaal is altijd meegenomen, dus let's go for that ♠_love:
Nu even afwachten op de eerste punten voor augustus...
In cashgames is het soms toch moeilijk inschatten of je de vereiste 2$ rake haalt.
Ik ga voor de Golden status en de 20$ extra rakeback op WPT...
Vandaag is men eerste puntensaldo verschenen voor de maand augustus en met men 17 punten zit ik dus ruim boven het doel van deze actie!
Gisteren heb ik ook goeie grinddag gemaakt met 4,5$ rake. Heb er wel 2 sessies voor gespeeld en men eerste was van 05.00-06.30u, maar ik denk dat ik een 3-tal dollar rake heb gemaakt na 6u... Zit toch nog een beetje in de knoop met die tijdzones... Een dag bij WPT/PP loopt toch bij ons (België) vanaf 06u00 he?
Vandaag zit ik al aan 2.6$ rake, dus heb men doel ook vandaag al gehaald (zal waarschijnlijk nog wel een sessie bijkomen hoor :))!
Totaal aantal dagen dat ik doel heb gehaald: 3
Ik ga ook voor GOLD op Party.
Platinum is nog niet haalbaar voor mij, moet ik eerst mijn limiet levelen.
Zit nu op de 3,- STT en moet er 8 spelen voor 10 punten, 90 punten is dus min 72 STT en daar heb ik niet de tijd voor.
Maar $20 extra + terugkeerbonus van $25 van Kara Scott is moeite waard om weer maandje op Party te spelen
En extra toernooiticket is altijd welkom
Man man, de eerste 2 dagen zwaar gefaald door de punten verkeerd te berekenen.
Maar goed, gisteren genoeg geraked (als het goed is) dus nog tijd genoeg. M'n 2e startkapitaaltje op Ladbrokes eens boosten
2/3 voor platinum, vandaag maar weer een sessie inplannen. Of 2.
Maar plo zoom is zo leuk...... keuzes..
ik ga voor Gold op Poker 770 en dat mag geen probleem zijn. Platinum is nog een stapje te ver, zelfs met speed poker.
De eerste puntjes zijn al binnen.
Going for gold...update...
1/8: massive fail door timezone
2/8: goal reached
3/8: goal reached
4/8: goal reached
Al men sessies hebben maar 2u geduurd, en dat op low stakes nl5...
Speel multitafels op ZOOM/SPRINT NL5 shorthand en het gaat chill.
Nice, bijna iedereen ligt de eerste dagen in ieder geval al goed op koers. Een goed begin is het halve werk. Dan is het ook niet erg als je later in de maand ergens een dagje moet missen.
Keep it up! ♠_cool:
dag5 was gister ook binnen, maar moet wel zeggen dat mn play echt ergens tussen bad en terrible zat. Vandaag even breaky, en morgen wss ook
Eerste twee dagen door een misverstand net niet gehaald. Daarna heb ik wel voldoende punten opgehaald. Maar ik run zooooooo slecht!!!
zie dat ik zaterdag niet heb gehaald. Het ging zo slecht dat ik ben gestopt zonder te kijken of ik wel $2 rake had.
Gister en vandaag wel gehaald maar run nog steeds slecht ♠_cry: ♠_cry: ♠_cry:
sta nu op 5/20, dus dat gaat goed :).
Gisteren heb ik geen pokersessie gedaan.
Vandaag heb ik bijna mn doel gehaald, maar nu moet ik men sessie afbreken tot vanavond want nu eerst Insanity Workout op het schema
Totaal aantal dagen tot 7/8/12 = 4
weer twee dagen erbij, en.................nu zelfs met een mooie winrate ♠_biggrin: ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Sta nu op 7/20