Dag 17 is binnen wel weer vlotjes 2 BI down. Na deze maand stop ik op WPT. Het is echt té ziek aan het worden.
dag 19 binnen. denk dat ik dag 20 maar op dinsdagavond doe en erna quit voor de maand. kutmaand, 1k up + bonusen en rakeback maar haat mn leven zo
Oorspronkelijk gepost door Rogier
dag 19 binnen. denk dat ik dag 20 maar op dinsdagavond doe en erna quit voor de maand. kutmaand, 1k up + bonusen en rakeback maar haat mn leven zo
I hear ya man
dag nr 20 is er vandaag bij gezet. Ik heb men doel voor deze maand dus mooi gehaald... zal zelfs een 23tal dagen gegrind hebben
Nice, gefeliciteerd, kennethjeu!
Viel dus nog wel tamelijk eenvoudig in te plannen in de dagelijkse planning? Is het ook qua resultaten wat meegevallen?
Nu ik deze vakantie eens geen herexamens heb in te plannen was het heel eenvoudig om de sessies er bij te plannen ja... Als de schooldagen weer beginnen binnen een maandje dan zal dat waarschijnlijk wel heel wat minder makkelijk worden
Ik ben midden deze maand upgemoved van NL4 SH naar NL10 SH en daar had ik een hele leuke dag van 8BI onder EV... die heeft me wel een heel stuk naar beneden gesleurd, maar ben nog wat harder aan men spel beginnen te werken en de laatste dagen ben ik er in geslaagd om dat gat weer op te vullen. Sta nu weer ongeveer waar ik begonnen ben en heb het gevoel dat ik het weer te pakken heb. Dus ben benieuwd wat de volgende dagen/weken gaan brengen
Vind het in ieder geval wel spannend dat de bedragen een stuk groter zijn geworden
NL4 was niet echt impressive in de getallen
Oorspronkelijk gepost door Rogier
en 2 buyins onder EV de laatste dag.
wel plati gehaald ~_~
Oei oei oei, nog 2 dagen te gaan en sta op 18/20.
Krijg je ervan als je hertentamens hebt.
Snel maar even grinden, morgen hetzelfde!
gisteren target volgemaakt 20/20 voor Gold.
Nu maar afwachten of de Kick erbij komt want volgens mij worden de kicks voor deze promotie alleen maar voor de cashspelers toegevoegd, en ik ben een STT speler.
Maar ja liever de bonus en eventueel het ticket dan de kick
met twee weken op vakantie zonder interwebs en bust gaan in de eerste week van augustus ben ik na een maand of 8 achter elkaar diamond te zijn geweest terug naar platinum!
och ja.
wanneer komen de extra punten erbij, ben nog steeds Silver.
Kom net 30 reguliere punten te kort
Toernooiticket kan ook gewoon bijgeschreven worden, weet nog wel een leuk toernooi
Gold gehaald zonder de extra punten
Nu nog de 20 Dollies en het toernooiticket en mie is heppy.
Grats guys! We zullen in de loop van volgende week de winnaar van dit extra toernooiticket bekend maken.
Alvast bedankt voor de updates en erg leuk om zien hoe jullie allemaal mee de uitdaging zijn aangegaan!
De cashbeloning wordt ook in de loop van komende week uitbetaald!
Ik heb het ook op de valreep gehaald. Laatste paar dagen geen zin meer om te spelen, dus werd nog even verplicht grinden zeg maar. Niet ideaal, maar goed!
Lang leve rakeback..
Hey guys,
Voor enkele rooms zijn nog niet alle data binnen, dus de punten hiervoor worden toegekend zodra alle missende gegevens bekend zijn.
Voor de rooms waar alle gegevens bekend zijn, zijn alle bonuspunten nu toegekend, of dit proces loopt nu. Vanaf morgen zul je dan ook de hogere status hebben wanneer de statusupgrade plaatsvindt.
Ook de uitbetaling wordt vandaag aangevraagd voor de rooms met de extra cashreward, deze zal dus in de loop van deze week op jullie account bijgeschreven worden.
Grind-promo op Titan Poker:
Voor degenen die op Titan Poker spelen en ook in september weer minimaal 15 dagen kunnen spelen is er bij Titan Poker een speciale Speed Poker promotie, waar je wederom een extra cashbeloning + bonus kunt verdienen door 15 of 20 dagen een Titan Point-target te halen, net zoals bij de Level Up dus:
Titan Poker: Win tot $850 in de Speed Poker Lord of the Grind
Enjoy!
Oorspronkelijk gepost door TimPS
Grats guys! We zullen in de loop van volgende week de winnaar van dit extra toernooiticket bekend maken.
Vergeef me als ik erover heb gelezen, maar is er reeds een uitslag van de trekking?
Heyhey,
nee je hebt geen post gemist inderdaad.
We willen graag een ticket weggeven voor de GSOP 9 mini bij een van onze partners, maar zijn nog even in overleg bij welke room dit mogelijk is. Daarna zullen we zo snel mogelijk de trekking doen.
De GSOP begint eind september: ===Grand Series of Poker 9 (online)===