Ga naar het forum
Leven van het poker...

Meldingen
Alles wissen

Leven van het pokeren.

23 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,575 Weergaven

Niet te vergeten dat je als pro naar Engeland moet verhuizen omdat je in NL 29% kansspelbelasting betaalt over je winsten en je in België nu belasting moet betalen afhankelijk van het aantal uren dat je speelt en de hoeveelheid inkomsten :).

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Caroline en ik leven er van

Hey Justin,

Hoe heb jij Caroline zo ver gekregen om te gaan pokeren? Of speelde ze al toen je haar leerde kennen? Anyway, gg. =)

Caroline speelde al voordat ik haar leerde kennen, op de PCA ontmoet.

Iedereen doet het pro zijn op zijn eigen manier, maar ik ben van mening dat je toch moet proberen up te moven. Leatherass kan wel een verhaal ophangen dat hij zo het meeste verdient, maar dat is alleen omdat hij niet goed genoeg is om hogere stakes te beaten.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag

Caroline en ik leven er van

Hey Justin,

Hoe heb jij Caroline zo ver gekregen om te gaan pokeren? Of speelde ze al toen je haar leerde kennen? Anyway, gg. =)

Caroline speelde al voordat ik haar leerde kennen, op de PCA ontmoet.

Iedereen doet het pro zijn op zijn eigen manier, maar ik ben van mening dat je toch moet proberen up te moven. Leatherass kan wel een verhaal ophangen dat hij zo het meeste verdient, maar dat is alleen omdat hij niet goed genoeg is om hogere stakes te beaten.

ow maar dat geeft hij zelf ook toe in zijn boek hoor!!!! Hij benaderd het heel bedrijfsmatig en kijkt gewoon met welk product hij de meeste winst maakt. Met zijn capaciteiten was wat hij heeft gedaan voor hem meest +EV.

Beantwoorden
Citeren