Ga naar het forum
MAC pokerrooms

Meldingen
Alles wissen

MAC pokerrooms

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
484 Weergaven

Wie heeft er ervaring met Ultimate Bet en hoe is de vissigheid van partypoker? Ben op zoek naar vissige rooms voor als ik midstakes ga spelen. Het liefst zou ik 888, betfair, unibet en everest spelen maar das een beetje lastig voor nu met de Mac.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
KillBZ
Oldschool Grinder

betfair heeft wel een mac versie he, dus dit zou wel prima moeten werken. Ik ben zelf wel grootste fan van betfair..

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

waarom?

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Fijne software, redelijk overzichtelijk en service is wel prima vergeleken met andere rooms..

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

PartyPoker is k*t!!
Nooit naar toe gaan, enige reden dat ik er nu speel is omdat ik op PS niet tracked ben en PP enige room is waar ik een beetje traffic heb voor FL. Ben Fl nog aan het leren dus heb vids nog nodig.

Ze zeiken elke keer met withdrawen, je moet verschillende id checks door voor withdrawen als voor het transferen van geld naar andere spelers. Als je 6mnd+ niet hebt uitgecashed moet je nieuwe id check doen... etc...

En leukste als je tijdje niet pokert, dan halen ze elke week een deel (5% geloof ik) van je BR weg als "administratieve kosten".

Beantwoorden
Citeren
Benji009
Oldschool Grinder

AJfonso, je spreekt over Ultimate Bet, bestaat die room nog dan?? Had daar nog wat geld zitten, maar heb het nooit kunnen withdrawen omdat ze toen offline zijn gehaald wegens problemen met black friday etc..

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
PartyPoker is k*t!!
Nooit naar toe gaan, enige reden dat ik er nu speel is omdat ik op PS niet tracked ben en PP enige room is waar ik een beetje traffic heb voor FL. Ben Fl nog aan het leren dus heb vids nog nodig.

Ze zeiken elke keer met withdrawen, je moet verschillende id checks door voor withdrawen als voor het transferen van geld naar andere spelers. Als je 6mnd+ niet hebt uitgecashed moet je nieuwe id check doen... etc...

En leukste als je tijdje niet pokert, dan halen ze elke week een deel (5% geloof ik) van je BR weg als "administratieve kosten".

oh ok dan kunnen ze van mij de kk krijgen. Thanks!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Fonso,

Voor Betfair/Everest zou ik een keuze maken voor 1 van de twee rooms, omdat beide rooms nu deel uitmaken van het iPoker-netwerk en je dus beter bij 1 room kunt spelen ivm promoties. Wat dat betreft zou ik dan momenteel kiezen voor Betfair Poker, omdat ze een aantal promoties hebben die ook voor jou aantrekkelijk kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld de Natural Born Grinders promotie waarbij leden van PokerStrategy.com 30% extra prijzengeld krijgen.

Wat betreft Mac-software zou je eventueel een kijkje kunnen nemen bij EuroPoker. Zij zitten op het Ongame-netwerk en hebben wel aparte Mac-software, zodat je niet via de browser-client hoeft te spelen.

Meer info daarover vind je hier: EuroPoker - Mac Client

Beantwoorden
Citeren