Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Pokerboeken

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
298 Weergaven

Hallo!

Na een lange tijd afwezig te zijn, op de website (niet op poker gebied ;)) ben ik er weer helemaal! :)

Ik zou graag mijn pokervaardigheden willen verbeteren, en ben opzoek naar de juiste boeken.
Ik speel voornamelijk online poker en dan ook nog eens SnG's of tornooien.
Het zijn ook nog nl SnG of tornooien.

Mocht er een goed boek zijn dat ik zeker eens moet lezen voor enkel ring games onder kameraden (niet online) mag dat ook zeker, maar liefst maar 1.

En omdat mijn Engels niet zo goed is het liefst ook nog een Nederlandstalig, mochten de boeken in makkelijk verstaanbaar Engels geschreven zijn, dan zou het kunnen.

Ik weet dat ik veel vraag maar zo zullen er minder vragen zijn denk ik :P

Alvast hartelijk bedankt!

Shuffle up 'n' deal!

Tom

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Tom,

Het makkelijkste, snelste en goedkoopste is om gewoon te beginnen in onze strategiesectie. Hier vind je voor de verschillende varianten artikelen in het Nederlands die je al een goed stuk op weg zouden moeten helpen.

Daarnaast zou ik dan aanraden om zeker ook op het forum te posten wanneer je ergens vragen bij hebt, of een eigen idee, om er zo met de anderen over te discussiëren.

Rene

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat wou ik ook eerst doen maar daar heb je bij de meeste strategieen brons of hoger nodig, en aangezien ik me nergens kan aanmelden heb ik daar niets aan. Daarom vraag ik om eventueel goede boeken

Beantwoorden
Citeren

Ik heb de Harrington volume 1 2 en 3 gelezen (de toernooiboeken, niet de cashgames) en deze was wel in het Engels en je zult het wel een beetje moeten kunnen maar hij maakt ook heel vaak gebruik van tekeningen wat het echt wel makkelijk verstaanbaar maakte. Ik denk dat ik 14 jaar ofzo was toen ik deze boeken had gelezen dus toen was mijn Engels ook nog niet super en toch verstond ik het redelijk goed.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, bedankt voor de tip! :-)

Beantwoorden
Citeren