Ik ben erover aan het nadenken om sit'n go's te gaan grinden. Mijn 130$ bankroll laat me enkel toe de 2,25$ op FTP te spelen voorlopig.
Vaak open ik eens 4 tafeltjes 6max turbo's en over het algemeen lukt het me wel om in 2 hiervan te cashen, vaak met een eerste plaats.
(niet meteen duidelijkse stats, maar ik snap niet al te veel van elephant enzo :tongue:)
Alleszins, mijn vraag is: waar denken jullie dat ik het beste ga spelen? Zo is er op pokerstars bvb Battle of the Planets, waardoor je extra geld kan verdienen als je een goede reeks neerzet.
Bij mijn weten is er op fulltilt zo geen speciale promotie (behalve de tijdelijke promoties dan).
Op William Hill zijn er de jackpot sit'n go's (na beetje lezen blijken deze niet noodzakelijk beter dan normale).
Maar zijn er nog andere sites waar er een mooie bonus te verdienen valt? Enkel pokerstars is niet gelinkt aan pokerstrategy.com, FTP, 888 en evt nieuwe sites wel.
EDIT: de reden voor het spelen hoeft niet noodzakelijk een bepaalde bonus/promotie te zijn, een zwak veld is ook goed (maar dit lijkt me op FTP bvb al niet meteen een probleem ♠_biggrin: )