Ga naar het forum
Most epic fail uit ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Most epic fail uit de pokergeschiedenis?

19 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,147 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

Zou het niet handig zijn om de kaarten van je tegenstander al voor de flop te kunnen zien? Zeker als je tegenstander zo slecht zou zijn om al je bets te callen terwijl hij weet dat je zijn kaarten kunt zien. Op die manier wordt het moeilijk om nog te kunnen verliezen! Je kunt geen fouten meer maken en je weet altijd wanneer je verslagen bent....

Kijk maar gewoon naar de video voor een bizar staaltje pokerfail. Veel plezier!

<object height="356" width="585" codebase=" http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" style="width: 585px; height: 356px; display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000">

<param name="src" value=" http://www.youtube.com/v/sKsV6oqZW38?fs=1&hl=en_GB&rel=0" /><embed type="application/x-shockwave-flash" width="585" height="356" src=" http://www.youtube.com/v/sKsV6oqZW38?fs=1&hl=en_GB&rel=0" style="width: 585px; height: 356px; display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;"></embed>

</object>

18 reacties
Arjon Topicstarter
Arjon
Oldschool Grinder

Zo, laat ik maar de eerste zijn dan:

:facepalm:

DonBartos
Oldschool Grinder

Het ligt aan mij dat ik de vid niet kan zien he?

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Het ligt aan mij dat ik de vid niet kan zien he?

Is een normale YouTube video, dus hij zou gewoon moeten werken. Zijn er meer mensen die hem niet kunnen zien?

btw; welke browser gebruik je?

Arjon Topicstarter
Arjon
Oldschool Grinder

Kun je hem in het nieuws wel zien?

Wryzeth
PokerStrategist

Haha, op zich is het een prachtige level. Hij kan zijn tegenstanders hand zien maar shipped toch...jammer dat het niet werkt, al zat dat niet de gedachte zijn die er achter zit. :f_biggrin:

wat wil die reppen dan quads 2222 of komt ie gewoon uit een ei? ik denk dat laatste eh....... :f_confused:

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Disclaimer:
Probeer niet uit te vinden wie het meest gefailed heeft in deze hand. Je brein zou kunnen ontploffen.

OIH ? welke vid? gezien in nieuws sectie man o man
Fcking WINDMILLS DUDE PRACHTIG :facepalm: :facepalm: :facepalm:
X10.000

Sjors777
Oldschool Grinder

hij dacht gewoon 999jj beat jjj22. Wel zeer falende hand id

hahaah die video :D

Kan de video hier ook niet zien, wel in het nieuws.
epic fail

Rogier
Oldschool Grinder

awesome betsizings.

anyway wat een faalhand, en ook ben ik compleet op tilt door die AJAJAJAJJAJAJ JODERR commentator

Varune
Elite Grinder

ziet ie er op 't eind nou echt nog uit alsof die dacht te gaan winnen op de river? :/

als je je hand over de lijn werpt (zoals hier preflop gebeurde), is je hand dan niet dood normaalgezien?

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SanderDeclerck
als je je hand over de lijn werpt (zoals hier preflop gebeurde), is je hand dan niet dood normaalgezien?

De meest officiele regel is volgens mij dat je enkel nog mag folden of callen en niet betten/raisen. Zo is het iig op de EPT's.

Thormtos91
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SanderDeclerck

In HC wel ja

Tjoeny
PokerStrategist

Mag je überhaupt wel je hand laten zien op zo'n manier?