Van de WPT website:
New Presentation. 4-color deck. Now each suit is more easily identifiable.
Als online speler is het handig... maar live?
Van de WPT website:
New Presentation. 4-color deck. Now each suit is more easily identifiable.
Als online speler is het handig... maar live?
Live ook best prettig. Nu moet je soms je kaarten best ver omhoog tillen om je suit te zien tbh!
lijkt mij niets. Ik vind die kaarten irritant. Nu speel ik niet echt veel live, dus zal er weinig last van hebben. Kaarten horen gewoon kaarten te zijn zoals we ze kennen. Dat mensen online andere kleuren e.d. prefereren is hun keuze. Lijkt me nu niet echt dat je op 10 tafels live speelt waardoor je er enig voordeel uit kunt halen.

Ik vind het ook irl wel fijn dus ik zal zeker een spel kaarten halen dat uit 4 kleuren bestaat
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Lijkt me nu niet echt dat je op 10 tafels live speelt waardoor je er enig voordeel uit kunt halen.
Je ziet live toch met enige regelmaat mensen die dachten een flush te hebben maar in werkelijkheid dus de kleuren met elkaar verwarden.
Dat kan gebeuren
Maar dan moeten die mensen maar of beter preflop onthouden wat ze hadden of nog maar een keer kijken voor de zekerheid.
Als voorbeeld, op PKR moet je handmatig je hand nog een keer laten zien. Als ik bv AhQd heb en er ligt diamond-spade-diamond-diamond op tafel dan kijk ik nog een keer als het nodig is of mijn A een diamond was of mijn Q.
Afijn, dit is mijn mening. Met Omaha zou het misschien wel gemakkelijker zijn maar met Hold-em zie ik het probleem niet zo om nog een keer naar je kaarten te kijken voor je all in gaat of een big raise doet.
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Lijkt me nu niet echt dat je op 10 tafels live speelt waardoor je er enig voordeel uit kunt halen.Je ziet live toch met enige regelmaat mensen die dachten een flush te hebben maar in werkelijkheid dus de kleuren met elkaar verwarden.
-20€ FML
Afijn, dit is mijn mening. Met Omaha zou het misschien wel gemakkelijker zijn maar met Hold-em zie ik het probleem niet zo om nog een keer naar je kaarten te kijken voor je all in gaat of een big raise doet.
Behalve dat je dan vaak enorm veel informatie weggeeft natuurlijk
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
![]()
Wat vind jij van als je in een hand zit nog een keer in je kaarten te kijken? Lijkt het jou zwak of sterk en is het ooit aan te raden om dit te doen of beter gewoon 1x kijken en onthouden?
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
![]()
Wat vind jij van als je in een hand zit nog een keer in je kaarten te kijken? Lijkt het jou zwak of sterk en is het ooit aan te raden om dit te doen of beter gewoon 1x kijken en onthouden?
Naar mijn mening en wat ik al gezien heb is het beter om één keer te kijken en het te onthouden. Ik denk dat het in sommige gevallen misschien kan worden opgevat als een "hollywoodje" (bij ervaren spelers, die elkaar al dan niet kennen)..bij mensen die ik niet goed ken of die bij wijze van spreke lowlimit spelers zijn ga ik dit eerder als een teken van sterkte opvatten?
4 Color deck is best fijn, hoe kun je nou in dronken toestand het verschil tussen hartes en ruites zien?
En nuchter live spelen is vrij achterhaald en overrated.
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
4 Color deck is best fijn, hoe kun je nou in dronken toestand het verschil tussen hartes en ruites zien?En nuchter live spelen is vrij achterhaald en overrated.
♠_grin:
*ontkent dronken te spelen*