Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nanonoko!

19 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,402 Weergaven

Wat een zieke robot is die toch :P Die kerel is gewoon de beste online grinder ooit!

Hij heeft nu ook een leuke blog: http://www.randylew.com/

Ik vond het raar dat ik hier nog geen thread heb gevonden over hem, dus bij deze... Voila :D

Iemand hier die trouwens al tegen hem heeft gespeeld?

18 reacties

ajfonso heeft er wel es tegen gespeeld geloof ik...

Die kerel is idd insane, zen graph op PTR is echt om over te kwijlen :D

Nox

DeKuip

Ajfonso heeft er wel eens HU tegen gespeeld, ik heb hem volgens mij wel een keertje aan tafel gehad, maar dat weet ik niet eens meer zeker -.-

En inderdaad een sicke gast, voor mij is hij de beste online speler.

Nanonoko's PTR

I think this says it all

Nox

RobbieV

Nutsinho is ook wel hard ;D

speelde vroeger veel vs hem toen ik nog op stars zat. hij sloopt de tafel niet, maar hij wint wel en doet het op 16 tafels tegelijk en dat is impressive

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Nutsinho is ook wel hard ;D

speelde vroeger veel vs hem toen ik nog op stars zat. hij sloopt de tafel niet, maar hij wint wel en doet het op 16 tafels tegelijk en dat is impressive

Wow, ook gewoon sick winrate op NL20k.

Heb nog nooit van die gast gehoord tbh :f_biggrin:

Chivaz1

maar wij hebben tweelingen!

iamthedanger

RobbieV > all

en wij hebben RobbieV ! :heart:

Gerv

nutsinho moet is wat meer video's maken ><

@Robbie; speelt Nano meer op ''equity'' als in aggressief pre- & post 2make life easier for his 24tabling life?

Twisted1984

Nanonoko speelt gewoon heel solide, maakt weinig fouten. Hij valt niet op aan de tafel want hij speelt niet uitzonderlijk agressief ofzo.

Oh en hij runt ziekelijk hot.

RobbieV

hij heeft zo'n goede stars account waarbij je 5% eextra equity hebt met iedere hand

Netraider

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
Nanonoko's PTR

I think this says it all

Nox

Wtf. Dat is ziek. Respect. :f_o:

Die grafiek lijkt wel langs een lineaal ingetekend!

Nivlem

Haha ja ik dacht het zelfde idd.. hoe kun je zonder swings zo veel winnen.. :S. mja aan de andere kant zou je een 20BI swing op 200NL bijna niet meer zien op zo'n vollume. Volgens mij zijn die graphs ookper dag geupdate en niet per hand geloof ik? met het volume dat hij zelfs op 1 dag zal spelen haal je er al weer redelijk wat variance uit.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nanonoko kicks variance's ass! :D

natuurlijk heeft hij ook gewoon swings als ieder ander, maar als je zoveel speelt zie je het niet meer in die graph

RobbieV

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Haha ja ik dacht het zelfde idd.. hoe kun je zonder swings zo veel winnen.. :S. mja aan de andere kant zou je een 20BI swing op 200NL bijna niet meer zien op zo'n vollume. Volgens mij zijn die graphs ookper dag geupdate en niet per hand geloof ik? met het volume dat hij zelfs op 1 dag zal spelen haal je er al weer redelijk wat variance uit.

hij speelt de midstakes, waar hij niet meer dan 10bi zal swingen ever. En het wordt idd per dag geupdate en op zijn volume zie je dat echt niet ;)

jup, nice grind

Ruleza

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

Oorspronkelijk gepost door Melvin

hij speelt de midstakes, waar hij niet meer dan 10bi zal swingen ever. En het wordt idd per dag geupdate en op zijn volume zie je dat echt niet ;)

Beetje overdreven maar ik begrijp wel wat je bedoelt.