Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Neteller

14 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,215 Weergaven
j0na1234

Ik heb deze tekst als es gereplied in het MoneyBookers- subforum, maar wou toch effe een appart topic maken voor advies

Ik lees net op de site van neteller by FAQ dat je 7,5 euro of 10 dollar betaalt voor een bank transfer withdrawal, hoe schandalig! By MB betaal je maar 1,80 euro !

Ik heb reeds een MB in euros, maar wou er ng een neteller (in dollars) erbij hebben maar de fees zijn echt belachelijk hoog!

Ik wil namelijk wat geld opzij zetten, weg van mijn FTP account. Het idee was om het op een neteller account te zetten, die in dollars staat, en dit bedrag te laten staan tot de wisselkoers gunstiger uitvallen, om ze dan te cashen.

Waarom niet op mn pokeraccount laten staan ? Omdat ik te verleid ben om een hogere limiet te spelen (waar ik nog niet klaar voor ben,mr wel het BR heb= maar het is niet EV+), of looser te spelen, of scared money ben als ik teveel geld heb. Ik speel het best als mn bankroll binnen een bepaalde grens ligt. Call me crazy, maar het is zo :D
Momenteel is $100 = €66,56, wat niet echt optimaal is want in februari was het nog €75- €79 en kansen zijn reëel dat deze koersen volgend jaar terug in ons voordeel zal uitdraaien.

Wat zouden jullie doen in mn situatie met zulke neteller fees ?

13 reacties
Mstlc

ID & adresgegevens doorsturen... neteller account upgraden naar extended & NET+ kaart aanvragen.

ID & adresgegevens doorsturen... neteller account upgraden naar extended & NET+ kaart aanvragen.

2

j0na1234 Topicstarter
j0na1234

Hoeveel bedragen de withdrawal kosten voor zo een extended account met banktransfer? En wat is die kaart? een soort creditkaart?

Gerv

Oorspronkelijk gepost door j0na1234
Hoeveel bedragen de withdrawal kosten voor zo een extended account met banktransfer? En wat is die kaart? een soort creditkaart?

http://public.neteller.com/content/en_NL/cards_index.htm

j0na1234 Topicstarter
j0na1234

Bedankt voor de link, die virtuele kaart ziet er handig uit. (de echte kaart is iets te kostelijk voor mij)

Btw:
1. Zijn de withdraw kosten lager als je upgrade nr extended? 10 dollar fee is VEEL als ik $100 wil afhalen = dat is al 10%!
2. Betaal je kosten als je neteller gebruikt om tussen pokersites geld over te zetten, bvb FTP => neteller => stars/titan

Gerv

UPgr naar extended is alleen beneficial als je die kaart wilt (Kosten zijn wel lager dan dat je normaal withdrawed naar je bank.)

De kosten zijn dan alleen het goedkoopst als je bijvoorbeeld met die creditcard betaald in de winkel (Slijterij Gall&Gall bijv. :] of de WokRestaurant )

Je 2de vraag heeft hier geen betrekking op en zover ik weet kost het niets om van FTP te withdrawen naar je NETeller balance om vervolgens naar Stars te gaan met je bankroll.

FTP/Stars/Titan betalen deze transaction fee om zo de drempel om nieuwe klanten zo laag mogelijk te houden :)

Ruleza

mb is beter ja :)

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door j0na1234
Bedankt voor de link, die virtuele kaart ziet er handig uit. (de echte kaart is iets te kostelijk voor mij)

Btw:
1. Zijn de withdraw kosten lager als je upgrade nr extended? 10 dollar fee is VEEL als ik $100 wil afhalen = dat is al 10%!
2. Betaal je kosten als je neteller gebruikt om tussen pokersites geld over te zetten, bvb FTP => neteller => stars/titan

1. Als je geld afhaalt aan een bank automaat betaal je €4 per afhaling + de omzettingskosten als je neteller account in dollar staat.
Als je met die kaart betaald meteen aan de kassa van een winkel dan betaal je gewoon alleen omzettingskosten.

2. Nope. Dat maakt het ook zo geweldig. Als je trouwens op stars uitcashed dan staat je geld binnen de 5 minuten op neteller heb ik deze week gemerkt. Als je dus snel geld van stars naar FTP (of w/e) wil shippen is dat echt ideaal.

Ruleza

bij moneybookers vip krijg je een mastercard gratis zonder ook maar iets van kosten aan verbonden

Jeniman

Ik heb zelf ook een MB account, en ik wil mezelf trakteren op een pc aangezien ik er genoeg op heb staan.
Weet iemand misschien een webwinkel waar je met MB kan betalen.

superjunk

Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Als je geld afhaalt aan een bank automaat betaal je €4 per afhaling + de omzettingskosten als je neteller account in dollar staat.
Als je met die kaart betaald meteen aan de kassa van een winkel dan betaal je gewoon alleen omzettingskosten.

Heb je al eens gepint bij normale winkels ? ik dacht dat dat vaak niet luktte.

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door superjunk
Heb je al eens gepint bij normale winkels ? ik dacht dat dat vaak niet luktte.

Ja 1 keer, werkte perfecte. Je moet alleen zien dat ze wel mastercard aannemen.

superjunk

Ok, nice :)