Ik heb deze tekst als es gereplied in het MoneyBookers- subforum, maar wou toch effe een appart topic maken voor advies
Ik lees net op de site van neteller by FAQ dat je 7,5 euro of 10 dollar betaalt voor een bank transfer withdrawal, hoe schandalig! By MB betaal je maar 1,80 euro !
Ik heb reeds een MB in euros, maar wou er ng een neteller (in dollars) erbij hebben maar de fees zijn echt belachelijk hoog!
Ik wil namelijk wat geld opzij zetten, weg van mijn FTP account. Het idee was om het op een neteller account te zetten, die in dollars staat, en dit bedrag te laten staan tot de wisselkoers gunstiger uitvallen, om ze dan te cashen.
Waarom niet op mn pokeraccount laten staan ? Omdat ik te verleid ben om een hogere limiet te spelen (waar ik nog niet klaar voor ben,mr wel het BR heb= maar het is niet EV+), of looser te spelen, of scared money ben als ik teveel geld heb. Ik speel het best als mn bankroll binnen een bepaalde grens ligt. Call me crazy, maar het is zo
Momenteel is $100 = €66,56, wat niet echt optimaal is want in februari was het nog €75- €79 en kansen zijn reëel dat deze koersen volgend jaar terug in ons voordeel zal uitdraaien.
Wat zouden jullie doen in mn situatie met zulke neteller fees ?