Eindelijk kan ik nog eens een graph posten

Oorspronkelijk gepost door bobm78
En dan nog eentje om trots op te zijn ook![]()
idd, fucking sicke +40k redline O_o nice

van: LOL upswing naar, lol downswing -> confidence less -> bad play naar -> lol confidence back rock & roll but no moniez only EV monies.
samenvatting: standaard Joshua maand, hoewel, ik ben niet busto.
oh en nog wat in tourneys, 400$ oid.
ohja only HU, NL50 tot NL200 en een paar NL400/NL600 handjes tegen sooperfish
Oorspronkelijk gepost door Rogier
je hebt vast elk uur van de dag op de weegschaal gestaan, mss kun jij ons een grafiekje tonen
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Eindelijk kan ik nog eens een graph posten![]()
nice blue line
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
je hebt vast elk uur van de dag op de weegschaal gestaan, mss kun jij ons een grafiekje tonen
Waar slaat dat nou weer op?? Ik moet eerst eigen grafiekje showen voor ik sarcastisch (min of meer grappig bedoeld) commentaar mag geven? Beetje domme redenering van je... mijn grafiek staat daar volledig los van, bovendien is ie niet eens van belang, want elke simpele ziel begrijpt wel dat het totaal geen zin heeft mij en Yoghi te vergelijken met elkaar...
Das beetje zelfde als dat een profvoetballer een penalty huizenhoog overschiet en ik niet mag zeggen dat ie hem slecht heeft genomen omdat hij beter is dan ik....
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Waar slaat dat nou weer op?? Ik moet eerst eigen grafiekje showen voor ik sarcastisch (min of meer grappig bedoeld) commentaar mag geven? Beetje domme redenering van je... mijn grafiek staat daar volledig los van, bovendien is ie niet eens van belang, want elke simpele ziel begrijpt wel dat het totaal geen zin heeft mij en Yoghi te vergelijken met elkaar...
Das beetje zelfde als dat een profvoetballer een penalty huizenhoog overschiet en ik niet mag zeggen dat ie hem slecht heeft genomen omdat hij beter is dan ik....
Ik denk dat da van die weegschaal op rogier slaat. Gezien zijn blog...
Het heeft trouwens geen zin om zo prikkelbaar te zijn, los je niets me op... chill dude
Definitief de overstap gemaakt naar de NL10. Vanaf hand 5k ongeveer. Hopelijk blijf ik spelen.

Als ik gisteren niet nog effe $310 had verloren was men maand nog redelijk goed geweest... nu is het natuurlijk een pak minder >.>

Oorspronkelijk gepost door Damniro
Ik had beter kunnen stoppen na 5k handen![]()
Op basis waarvan dan toch?
"Ja, ik voel dat ik na de 5k handen slecht ga runnen, dus ik stop er mee voor deze maand"? Achteraf bekeken is het altijd anders, maar niet reëel natuurlijk.
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door Damniro
Ik had beter kunnen stoppen na 5k handen![]()
Op basis waarvan dan toch?
"Ja, ik voel dat ik na de 5k handen slecht ga runnen, dus ik stop er mee voor deze maand"? Achteraf bekeken is het altijd anders, maar niet reëel natuurlijk.
![]()
ik runde toen 30bb/100 handen, dusja veel beter zou t toch niet kunnen
maar anyway, tuulek niet stoppen.. de lijn had zich door kunnen trekken
Was voor mij een de slechtste maand tot nu toe
...En het begon allemaal toen ik de bonus op FT accepteerde voor de extra 100$(rond 5k handen)...maarja dat zal maar bijgeloof zijn
...Hopen dat het deze maand wat beter gaat!!!:f_cool: