Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Oorspronkelijk gepost door Orodin
In general: guys, please keep this thread in English as mch as possible
Omdat wij ons aan moeten passen? Zegt genoeg dat we een Fin krijgen, wordt vast beter voor iedereen.
Lol aanpassen, alsof er bvb pokerboeken in het Nederlands bestaan, alles is hier aangepast aan ons, niet omgekeerd
@ Mikko: Wat's the poker level you're playing?
Ik denk dat er wel degelijk een verschil zit in het managen van de Nederlands/ Belgische community als er iemand aan het roer staat die niet kan volgen wat er allemaal gebeurt en de sfeer niet kan proeven en daarop kan sturen.Juist op het moment dat het slechter draait dan voorheen komt er iemand die itt Lanfear geen band heeft met de community, die de taal niet spreekt en die er nog een paar community's bij doet. Als je dat koppelt aan het feit dat het verder vnl vrijwilligers zijn die veel werk verzetten dan verwacht ik dat er door een mindere communicatie ( om diverse redenen) ook daarvan de mensen weer gaan vertrekken.
Niks persoonlijks tov Mikko, maar imo wel een stap achteruit. Als we dit willen kunnen we beter dit verlaten en lekker op de Engelse community aan de slag gaan. Heb het idee dat dit slecht is voor de Nederlandse sectie en dat het weer minder zal worden op termijn.
En ja, ik had dit ook in het Engels kunnen schrijven, maar er zijn ook hier mensen die dat niet voldoende beheersen. Dus als iemand dit niet kan lezen, Google translate maar.