Ga naar het forum
Nieuwe Community Ma...

Meldingen
Alles wissen

Nieuwe Community Manager: Mikko - Ask Me Anything

65 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
8,835 Weergaven
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Oorspronkelijk gepost door Orodin
In general: guys, please keep this thread in English as mch as possible :)

Omdat wij ons aan moeten passen? Zegt genoeg dat we een Fin krijgen, wordt vast beter voor iedereen.

Lol aanpassen, alsof er bvb pokerboeken in het Nederlands bestaan, alles is hier aangepast aan ons, niet omgekeerd :)

@ Mikko: Wat's the poker level you're playing?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door divvie
How hot are the girls in your town?

:coolface:

How would I as a married man be able to comment on this. ;)

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MikkoMi

Oorspronkelijk gepost door divvie
How hot are the girls in your town?

:coolface:

How would I as a married man be able to comment on this. ;)

by putting pictures up, so that everyone can subjectively judge. This way, you do not show your personal opinion.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981

Hi Sutra1981,

Don't play much lately. Started playing online 2006 and was playing regularly NL50-NL100.

Nowadays I have very little time for playing so I swim around NL25 ZOOM at PokerStars.es. when I have the opportunity.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

y u ignore my question...

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981

In general: guys, please keep this thread in English as mch as possible :)

Omdat wij ons aan moeten passen? Zegt genoeg dat we een Fin krijgen, wordt vast beter voor iedereen.

Lol aanpassen, alsof er bvb pokerboeken in het Nederlands bestaan, alles is hier aangepast aan ons, niet omgekeerd :)

Ik denk dat er wel degelijk een verschil zit in het managen van de Nederlands/ Belgische community als er iemand aan het roer staat die niet kan volgen wat er allemaal gebeurt en de sfeer niet kan proeven en daarop kan sturen.Juist op het moment dat het slechter draait dan voorheen komt er iemand die itt Lanfear geen band heeft met de community, die de taal niet spreekt en die er nog een paar community's bij doet. Als je dat koppelt aan het feit dat het verder vnl vrijwilligers zijn die veel werk verzetten dan verwacht ik dat er door een mindere communicatie ( om diverse redenen) ook daarvan de mensen weer gaan vertrekken.

Niks persoonlijks tov Mikko, maar imo wel een stap achteruit. Als we dit willen kunnen we beter dit verlaten en lekker op de Engelse community aan de slag gaan. Heb het idee dat dit slecht is voor de Nederlandse sectie en dat het weer minder zal worden op termijn.

En ja, ik had dit ook in het Engels kunnen schrijven, maar er zijn ook hier mensen die dat niet voldoende beheersen. Dus als iemand dit niet kan lezen, Google translate maar.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

@ssacr: Misschien kun je deze post van René eens bekijken.

Van "mindere communicatie", waar je hint in je post, zal in ieder geval geen sprake zijn.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

@ssacr: Misschien kun je deze post van René eens bekijken.

Van "mindere communicatie", waar je hint in je post, zal in ieder geval geen sprake zijn.

Zoals veel veranderingen gaat er vaak tijd over heen voordat je de gevolgen gaat merken. Wat ik zei, er gaat samengevat een grotere afstand ontstaan tussen de vrijwilligers van PS. Lanfear heeft hier geschiedenis, was er niemand anders dan een Fin voor handen? Verder de andere dingen die ik zei mbt het kunnen volgen en het proeven van de sfeer op het forum. Snap wel dat jullie het positief naar ons willen communiceren, maar ik heb gewoon echt een andere mening hierover, verder even goede vrienden.

Voor de liefhebber :D

Spoiler

I think there is a difference is in the management of the Dutch / Belgian community if there is someone at the helm who can not follow what is happening and the atmosphere can not taste them and can sturen.Juist when the runs worse than before someone comes who opposed Lanfear no link with the community , who does not speak the language and there are a few communities in doing . If you couple that with the fact that it further myocytes volunteers that much work to do , I expect that people are going to leave. Their limited communication ( for various reasons ) also it again No offense vs. Mikko , but imo it is a step backwards . If we want this, we better leave it nice and get to work on the English community . Did the idea that this is bad for the Dutch section and that it will be eventually . Less again And yes , I had this too can write in English , but there are people here who do not have sufficient command . So if someone can not read , but Google translate .

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

En terug :coolface:

Spoiler

Ik denk dat er een verschil is in het beheer van de Nederlands / Belgische community als er iemand aan het roer die niet kan volgen wat er gebeurt en de sfeer kan ze niet proeven en kan bij de pistes erger dan voordat iemand komt sturen.Juist die Lanfear tegenstelling geen verband met de gemeenschap, die de taal niet spreekt en er zijn een paar gemeenschappen in het doen. Als je dat koppelt aan het feit dat het verder myocytes vrijwilligers die veel werk te doen, verwacht ik dat mensen gaan om te vertrekken. Hun beperkte communicatie (om verschillende redenen) weer het ook No offense vs Mikko, maar imo is het een stap achteruit. Als we dat willen, kunnen we beter laat het lekker aan de slag op de Engels gemeenschap. Heeft het idee dat dit slecht is voor het Nederlandse deel en dat het uiteindelijk zal zijn. minder weer En ja, ik had dit ook kan schrijven in het Engels, maar er zijn mensen hier die niet voldoende beheerst hebben. Dus als iemand niet kan lezen, maar Google vertalen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

En terug :coolface:

Spoiler

Ik denk dat er een verschil is in het beheer van de Nederlands / Belgische community als er iemand aan het roer die niet kan volgen wat er gebeurt en de sfeer kan ze niet proeven en kan bij de pistes erger dan voordat iemand komt sturen.Juist die Lanfear tegenstelling geen verband met de gemeenschap, die de taal niet spreekt en er zijn een paar gemeenschappen in het doen. Als je dat koppelt aan het feit dat het verder myocytes vrijwilligers die veel werk te doen, verwacht ik dat mensen gaan om te vertrekken. Hun beperkte communicatie (om verschillende redenen) weer het ook No offense vs Mikko, maar imo is het een stap achteruit. Als we dat willen, kunnen we beter laat het lekker aan de slag op de Engels gemeenschap. Heeft het idee dat dit slecht is voor het Nederlandse deel en dat het uiteindelijk zal zijn. minder weer En ja, ik had dit ook kan schrijven in het Engels, maar er zijn mensen hier die niet voldoende beheerst hebben. Dus als iemand niet kan lezen, maar Google vertalen.

_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Tell us what's to special about ice hockey and how you plan to introduce us to the game and make us all fans :)

It is fast and intensive game. How can you not enjoy it?

There is a semi-pro league in Holland also. You should go see some games.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Varune
What kind of Fin are you?

Haha. I pfefer to be a Finn ;)

Beantwoorden
Citeren

can u give me a job in pokerstrategy in gibraltar.

thnx.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Rogier
by putting pictures up, so that everyone can subjectively judge. This way, you do not show your personal opinion.

You prefer ladies from Finland or from the Spanish village I live currently?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
can u give me a job in pokerstrategy in gibraltar.

thnx.

Unfortunately can't make the decision myself.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MikkoMi

Oorspronkelijk gepost door Rogier

You prefer ladies from Finland or from the Spanish village I live currently?

whatever you prefer, just not the english chicks living in gib

(of course the finnish chicks ldo)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Can you make Yoghi a mod ? You would be an instant hero ! :D

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Hi Mikko,

welcome and good luck with your new challenge!

Ok...I do have to ask a question right, it still is an "ask me anything" thread.

So, what are your hobbies? (perhaps a very common, boring question, but it says a lot about the person). :)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

are you good at poker?

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Can you make Yoghi a mod ? You would be an instant hero ! :D

Beantwoorden