Ga naar het forum
Community Managemen...

Meldingen
Alles wissen

Community Management: Lanfear81 zet een stapje terug

20 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
2,915 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

René zet een stapje terug, Mikko neemt het over

Vanaf nu zal René niet langer actief zijn als Community Manager voor onze community. De reden hiervoor, is dat René een nieuwe rol krijgt binnen het bedrijf.

Meer informatie hierover vind je in ons nieuws:

Zoals je in het nieuws kunt lezen, wordt René's rol overgenomen door de Fin Mikko Miettinen. Om Mikko welkom te heten in onze community kun je de onderstaande thread gebruiken, die tevens een Ask Me Anything is! Stel Mikko dus ook zeker jouw vragen en hij zal ze beantwoorden:

Geen afscheid

Hoewel René niet langer het Community Management van de Nederlandstalige community doet, is van een afscheid ook zeker geen sprake. Dit zegt hij er zelf over:

"Sinds Januari heb ik wat extra taken opgenomen naast de Nederlandse community voor het proces van localization voor alle verschillende communities. Hierdoor heb ik in de loop van het jaar echter steeds minder tijd gekregen om me te richten op de NL community.

Dit nam steeds meer tijd in beslag en nu zal ik binnenkort gaan helpen bij het opzetten en implementeren van verdere veranderingen op het gebied van ons product. Ik denk dat 2014 op dat gebied een interessant jaar wordt, wat het dus zeker een interessante job maakt.

Hoewel het natuurlijk niet gemakkelijk was deze beslissing te maken na zolang bij de Nederlandstalige community, denk ik dat het voor alle partijen een betere opzet is. De community zal bij Mikko zeker in goede handen zijn.

Uiteraard betekent dit niet, dat ik daarmee helemaal van het toneel verdwijn. Ik zal zeker de community actief blijven volgen. Hoewel het dus zeker geen afscheid is, wil ik bij dezen toch even iedereen bedanken voor de fijne samenwerking (met sommigen al jaren) en de mooie tijd! Uiteraard tot op Skype en het forum!"

We willen René graag heel hartelijk bedanken voor zijn tomeloze inzet voor onze community de afgelopen jaren en natuurlijk willen we jullie ook de gelegenheid geven dit te doen! Als je een bericht voor René wilt achterlaten, dan kun je dat hier doen!

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
wcgrutto
PokerStrategist

Altijd mij goed geholpen en vriendelijk op het forum. _thumbsup:
Merci en veel succes in het volgende jaar en de nieuwe richting.

Beantwoorden
Citeren

Jammer Rene :'( ... good luck en thanks voor de support

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bedankt voor alle hulp die je iedereen hebt gegeven en super veel succes met de nieuwe uitdaging :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Rene topkerel! Have fun met de nieuwe functie!

Waarom wordt onze community manager een Fin en geen Nederlander? Spreekt de Fin Nederlands?

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Heyhey,

Bedankt! en uiteraard ook graag gedaan!

Het betekent overigens niet dat ik vanaf nu niemand meer zal helpen hoor, dus als ik iets voor iemand kan doen, laat het ook ook gewoon in de toekomst even weten! I'm still here _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Spreekt de Fin Nederlands?

Nog niet, maar misschien kunnen jullie hem een spoedcursus geven :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
lorenzoa
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Spreekt de Fin Nederlands?

Nog niet, maar misschien kunnen jullie hem een spoedcursus geven :f_grin:

Vreemde keuze, iemand die geen woord Nederlands begrijpt als communitymanager van het Nederlandstalig gedeelte

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Spijtig nieuws en lijkt toch het zoveelste signaal dat de NL community stilaan aan zijn lot overgelaten wordt. Vind het in elk geval ook raar dat iemand die geen woord nederlands praat de rol overneemt.
Anyway, veel succes in de nieuwe functie. Was in elk geval leuk samenwerken.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Jammer inderdaad...

Vind het trouwens ook wel een beetje raar..

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Succes in je nieuwe functie, Rene!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes Rene!

Thanks voor je enorme inzet en we horen/lezen vast nog wel wat van je :)

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Op de verandering zelf ga ik maar niet in, er zijn de afgelopen jaren al genoeg dingen gebeurd die niet in het voordeel van de community zijn. Dat is echter niet René z'n schuld.

Maar ik wil wel graag van het moment gebruik maken om René te bedanken voor zijn persoonlijke inzet in de vele jaren dat hij al actief is geweest bij PS. Het is jammer dat de zaken bij het bedrijf zodanig veranderd zijn dat je je niet meer 100% voor de NL community kunt inzetten, want ik denk wel dat dat je toch het meeste aan het hart ging.

In de 'golden years' hebben we ook altijd erg prettig samengewerkt. Ik denk met veel plezier terug aan die tijd :)

Succes in de nieuwe functie.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Rene, bedankt voor je inzet idd en veel succes in je nieuwe functie. De keren dat ik met je te maken heb gehad heb je een positieve indruk gemaakt door je persoonlijke benadering en betrokkenheid. Jammer dat je vertrekt en er een pion imo voor terug komt.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Arjon
In de 'golden years' hebben we ook altijd erg prettig samengewerkt. Ik denk met veel plezier terug aan die tijd :)

Yea! (en alvast tot januari - Corona's staan klaar _ugly: )

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Voor het dagelijkse reilen en zeilen op het forum verandert er overigens niet direct iets. We zullen niet van jullie vragen nu opeens overal Engels te praten zodat Mikko het kan volgen _cool:

Als er iets niet duidelijk is voor hem, dan zijn er genoeg mensen die hem verder kunnen helpen.

Positieve is dat hij zich qua focus juist meer met NL kan bezig houden dan ik de afgelopen tijd zelf kon, wat hopelijk juist een positieve uitwerking zal hebben.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA
Oldschool Grinder

Hey hey René,

Bedankt voor alles wat je voor de community hebt gedaan en veel succes en vooral heel veel plezier in je nieuwe functie!

Beantwoorden
Citeren

gl & hf met je 'nieuwe' carrière ;)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Thanks!

Ik ben er zeker van dat het me wel gaat bevallen. Het is een beetje een andere insteek, maar anderzijds was ik zoals gezegd de laatste tijd sowieso al veel bezig in de richting.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Gl verder!!

Beantwoorden
Citeren