René zet een stapje terug, Mikko neemt het over
Vanaf nu zal René niet langer actief zijn als Community Manager voor onze community. De reden hiervoor, is dat René een nieuwe rol krijgt binnen het bedrijf.
Meer informatie hierover vind je in ons nieuws:
Zoals je in het nieuws kunt lezen, wordt René's rol overgenomen door de Fin Mikko Miettinen. Om Mikko welkom te heten in onze community kun je de onderstaande thread gebruiken, die tevens een Ask Me Anything is! Stel Mikko dus ook zeker jouw vragen en hij zal ze beantwoorden:
Geen afscheid
Hoewel René niet langer het Community Management van de Nederlandstalige community doet, is van een afscheid ook zeker geen sprake. Dit zegt hij er zelf over:
"Sinds Januari heb ik wat extra taken opgenomen naast de Nederlandse community voor het proces van localization voor alle verschillende communities. Hierdoor heb ik in de loop van het jaar echter steeds minder tijd gekregen om me te richten op de NL community.
Dit nam steeds meer tijd in beslag en nu zal ik binnenkort gaan helpen bij het opzetten en implementeren van verdere veranderingen op het gebied van ons product. Ik denk dat 2014 op dat gebied een interessant jaar wordt, wat het dus zeker een interessante job maakt.
Hoewel het natuurlijk niet gemakkelijk was deze beslissing te maken na zolang bij de Nederlandstalige community, denk ik dat het voor alle partijen een betere opzet is. De community zal bij Mikko zeker in goede handen zijn.
Uiteraard betekent dit niet, dat ik daarmee helemaal van het toneel verdwijn. Ik zal zeker de community actief blijven volgen. Hoewel het dus zeker geen afscheid is, wil ik bij dezen toch even iedereen bedanken voor de fijne samenwerking (met sommigen al jaren) en de mooie tijd! Uiteraard tot op Skype en het forum!"
We willen René graag heel hartelijk bedanken voor zijn tomeloze inzet voor onze community de afgelopen jaren en natuurlijk willen we jullie ook de gelegenheid geven dit te doen! Als je een bericht voor René wilt achterlaten, dan kun je dat hier doen!