Ga naar het forum
ocharme de beginner...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ocharme de beginners

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
378 Weergaven
yoshiwa
Elite Grinder

hey allemaal ,
heb een referall op stars , en die vroeg zich af hoe dat nu eigenlijk zat met zijn bonus en of hij het zou halen.
Na even zoeken kwam ik erop dat om die 50 dollar te releasen dat je 500 vpp moet halen binnen 90 dagen.
Dat lijkt me echt immens veel:s
als je rekent dat je met je 50 dollar BR nauwelijks nl2 mag spelen moet je bijna elke dag 1k handen grinden , gewoon om die release te halen
Voor 500 vpp moet ik op NL25 een 6.5k handjes draaien , dus das zo een 80k handen op nl 2 voor dezelfde vpp.

Denk dat dit eig niet echt realistisch is:s vermoed dat het probleem ontstaan is doordat je niet meer kan sss'en :)

vind het wel kut dat je nu zo moet melden van ja , doe geen moeite , je haalt het tochniet :)

2 reacties

Volgens mij maak je ergens een rekenfoutje. Ik zit nu na twee maanden op bijna halverwege de bonus (dus ik ga het ook niet halen), maar ik speel echt supersuper weinig. Ik denk dat ik in die twee maanden misschien 2000 handen en 30 SnG's gespeeld heb. Ik zit dan weliswaar op PartyPoker, maar volgens mij is die verdeling per pokerclient wel ongeveer gelijk.

De punten gaan op NL2 wel iets sneller dan precies 12,5x zo sloom als NL25, omdat er op NL2 meer idiote loose tegenstanders zitten die veel geld raken aan tafel waar je van meeprofiteert.
SSS is nog prima mogelijk op Stars op de NL10 tafels hoor. Dat is misschien wel een aanrader voor hem, aangezien hij ook nog beginner is en SSS makkelijker is om te leren.