heeft er nog iem uit belgie een probleem om via visa geld te storten naar een pokerroom? Ik ben bij record bank, en telkens komt erop denied, en dat het aan de lokale regels zou liggen .
als ik op moneybookers wil storten moet ik aanvinken of het for gambling is or non-gambling. Wat kan ik hier het beste aanvinken?
lol
eerlijkheid duurt het langs, weet niet wat de nadelen zijn als ze je betrappen?
Poker is toch geen gokken?? Het valt sinds kort onder de denksporten. Sudoku is ook geen gokken
Oorspronkelijk gepost door derschnee
Poker is toch geen gokken?? Het valt sinds kort onder de denksporten. Sudoku is ook geen gokken![]()
Moet jij eens met mij meekijken
Speel jij zo wild Sudoku dan?
ach ja vind het wel lache
je kan toch nog altijd via een gewone overschrijving storten. Duurt wel een paar dagen maar het lukt zeker
Poker is toch geen gokken?? Het valt sinds kort onder de denksporten. Sudoku is ook geen gokken![]()
sudoku in mijn geval wel
Oorspronkelijk gepost door lylyhif
heeft er nog iem uit belgie een probleem om via visa geld te storten naar een pokerroom? Ik ben bij record bank, en telkens komt erop denied, en dat het aan de lokale regels zou liggen .
Wsl kan je via record bank niet met visa op pokerrooms/goksites storten. Ik heb nl hetzelfde voor met mijn visa kaart van citibank. 1 of andere deontologische regel dat ze hebben ingevoerd om mensen met gokschulden tegen zichzelf te beschermen.
Oorspronkelijk gepost door lylyhif
als ik op moneybookers wil storten moet ik aanvinken of het for gambling is or non-gambling. Wat kan ik hier het beste aanvinken?
Lijkt me riskant om daar oneerlijk over te zijn. Voor je het weet houdt moneybookers/bank/goksite je geld achter.
Mss het beste is om via een andere bank te werken. Mss kan je een account openen bij Deutsche bank. Als ik mij goed herinner ging alles online en moest ik mijn huis niet uit om een rekening te openen. Alles is gratis en je krijgt ook een gratis mastercard.