De oplossing: Iedereen moet Horse gaan spelen.
Oorspronkelijk gepost door sidderaal
ik vind die controle op bots hinderlijk. Blijkbaar speel ik als een bot want ik heb al een keer of vier controle bij pokerstars gehad. Midden tijdens mijn spel verschijnt dan op het scherm een boodschap in zweverige tekst dat ik binnen (ik geloof) 2 minuten een tekstje over moet tikken. vind ik zeer irritant.
kinda care wat jij vind, integrity van de games is veel belangrijker dan dit soort dingen
ik vind die controle op bots hinderlijk. Blijkbaar speel ik als een bot want ik heb al een keer of vier controle bij pokerstars gehad. Midden tijdens mijn spel verschijnt dan op het scherm een boodschap in zweverige tekst dat ik binnen (ik geloof) 2 minuten een tekstje over moet tikken. vind ik zeer irritant.
Waarschijnlijk speel je gewoon heel consequent hetzelfde spel en dat kan lijken op het spel van een bot. Zo zou een SSS-speler gemakkelijk kunnen worden aangezien voor een bot wanneer hij alleen exact volgens schema's speelt.
Dan is een controle imo een goede zaak, al lijkt het me wel vervelend.
Heb het zelf nog nooit gehad in 4 jaar tijd, maar dat zal wel komen omdat ik als complete chaoot speel
Ben ook zeker voor die controles! Poker is misschien voor de ene partij gewoon een manier van geld verdienen en voor anderen alleen een bezigheid.
Ik vind een van de belangrijkste aspecten van het poker toch het competitieve tussen de mensen. Wat je totaal niet hebt met bots
Ik heb dat bericht zelf ook een keer gehad. Misschien is het wel hinderlijk, maar aan de andere kant helpt het pokerspelers ook weer, door het opsporen van echte bots.
Welkom op het forum nog trouwens.
Heb het zelf nog nooit gehad in 4 jaar tijd, maar dat zal wel komen omdat ik als complete chaoot speel
![]()
Lol
'Grappige' discussie die ik hier net even doorgelezen heb. Ik heb inderdaad wel het gevoel dat er Bots zijn, zo ben ik op Everest een jaar geleden begonnen en kwam ik de hele dag dezelfde 'persoon' tegen op de zogenaamde Shasta toernooien... Die altijd, elke dag, hetzelfde spel speelde, dit was nog niet een optimale, want hij wist zelden bij de eerste 3 te komen omdat hij nog niet goed was.. Je kan niet 12 tot 18 uur per dag op elk tijdstip die k*t toernooitjes gaan grinden, is onzin
Ik ben zeker van mening dat dit meer voorkomt in het poker en daarom blijf ik ook maar voor de little-stakes spelen... zodat het om de lol blijft gaan en niet te veel op het spel staat...
We zouden eens moeten spelen aan een echte tafel zodat we zeker kunnen zijn dat het geen bots zijn!
Oorspronkelijk gepost door Frisekea
'Grappige' discussie die ik hier net even doorgelezen heb. Ik heb inderdaad wel het gevoel dat er Bots zijn, zo ben ik op Everest een jaar geleden begonnen en kwam ik de hele dag dezelfde 'persoon' tegen op de zogenaamde Shasta toernooien... Die altijd, elke dag, hetzelfde spel speelde, dit was nog niet een optimale, want hij wist zelden bij de eerste 3 te komen omdat hij nog niet goed was.. Je kan niet 12 tot 18 uur per dag op elk tijdstip die k*t toernooitjes gaan grinden, is onzin![]()
en jij denkt serieus dat iemand een bot gaat maken om sngs met een prijzenpot van 10c te spelen?
Ik ben zeker van mening dat dit meer voorkomt in het poker en daarom blijf ik ook maar voor de little-stakes spelen... zodat het om de lol blijft gaan en niet te veel op het spel staat...
en jij denkt echt dat iemand een bot gaat maken om freerolls met een prijzenpot van 10c te spelen?
Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
We zouden eens moeten spelen aan een echte tafel zodat we zeker kunnen zijn dat het geen bots zijn!![]()
krijg je dit..

Ik heb het vorige week ook voorgehad terwijl ik de 45mans aan het 14-tabelen was.
Plots ging ik overal sitout en kwam die boodschap in de chat om iets over te typen.
Maar door tableninja die de chat normaal niet toont en enkel de toernooigegevens zag ik de boodschap maar 1 seconde ofzo en ging ik na een 5tal seconden automatisch verder met spelen. Met andere woorden, TN aanhebben met bepaalde functies ingeschakeld en je hoeft niets over te typen. Dus die controle is easy te omzeilen voor bots lijkt me.
Oorspronkelijk gepost door timowest
'Grappige' discussie die ik hier net even doorgelezen heb. Ik heb inderdaad wel het gevoel dat er Bots zijn, zo ben ik op Everest een jaar geleden begonnen en kwam ik de hele dag dezelfde 'persoon' tegen op de zogenaamde Shasta toernooien... Die altijd, elke dag, hetzelfde spel speelde, dit was nog niet een optimale, want hij wist zelden bij de eerste 3 te komen omdat hij nog niet goed was.. Je kan niet 12 tot 18 uur per dag op elk tijdstip die k*t toernooitjes gaan grinden, is onzin![]()
en jij denkt serieus dat iemand een bot gaat maken om sngs met een prijzenpot van 10c te spelen?
Ik ben zeker van mening dat dit meer voorkomt in het poker en daarom blijf ik ook maar voor de little-stakes spelen... zodat het om de lol blijft gaan en niet te veel op het spel staat...en jij denkt echt dat iemand een bot gaat maken om freerolls met een prijzenpot van 10c te spelen?
Denk jij echt dat (een menselijk) iemand maandenlang op elk tijdstip per dag aan die 10 cent tafels gaat spelen?
Ik ben zeker van mening dat dit meer voorkomt in het poker en daarom blijf ik ook maar voor de little-stakes spelen... zodat het om de lol blijft gaan en niet te veel op het spel staat...en jij denkt echt dat iemand een bot gaat maken om freerolls met een prijzenpot van 10c te spelen?
Denk jij echt dat (een menselijk) iemand maandenlang op elk tijdstip per dag aan die 10 cent tafels gaat spelen?
waarschijnlijk was hij ze bot aan het testen/adjusten.
Je kan niet 12 tot 18 uur per dag op elk tijdstip die k*t toernooitjes gaan grinden, is onzin![]()
Doen veel SnG grinders van community anders wel :D.
Je hebt ze er tusselopen hoor, no shit:)
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
waarom zou hij een bot maken voor 10 cent tafels en niet voor hogere tafels![]()
De bot ging busto met het 50$ startkapitaal van pokerstrategy obv
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
waarom zou hij een bot maken voor 10 cent tafels en niet voor hogere tafels![]()
De bot ging busto met het 50$ startkapitaal van pokerstrategy obv
Nu speelt ie op en andere site met een 2de startkapitaal