Ik zou zeggen, focus je niet te veel op je stats. Bijvoorbeeld als het prima is om tight te spelen en je postflop niet in te moeilijkheden komt kan het beter zijn om tighter te spelen ipv te focussen op ideale getallen. De ideale getallen hebben ook met tafelcondities te maken, met hoe goed je postflop uit de voeten kan met je marginale kaarten en zo meer, die ik zo niet weet.
De omzet/winrate omhoog is altijd fijn, maar belangrijkste van de micro's is om er veel te leren en dan komen de resultaten omzet en winrate vanzelf. Maar natuurlijk is het heel erg fijn als je dik wint want dan kun je eerder upmoven. Maar waarom werkt dit beter voor je? Bluffen villains meer? Of zijn de villains op zoom tighter en pak je hen niet goed genoeg aan? Dus bluf jij daar te weinig, ik weet het niet ben geen expert maar kan alleen maar gissen.
Notes is overrated en om goede notes te maken is het van belang dat je zelf ook redelijk goed speelt. En je weet wat afwijkt van een abc plan zoals je die voor jezelf hebt. Denk dat je een note in general kunt maken voor onze micro spelers, "help, ik weet niet hoe ik mijn kaartjes kan spelen en daarom overplay ik ze, of ik underplay mijn kaartjes".
Mijn ervaring is dat ik een redelijk game plannetje heb kunnen leren met behulp van de zoom tafels, veel volume en competente tighte tegenstanders, nu ik op unibet aan het spelen ben is het wel zo handig dat ik dat gameplan ontdekt heb op zoom en daar nu van kan afwijken, winrate is ook omhoog gegaan en de fun in het spelletje is er ook van omhoog gegaan.
En van de zwakke tegenstanders moet je het inderdaad hebben, daar komt het grootste gedeelte van je geld vandaan en als je abc speelt verlies je weinig aan de betere spelers....