Beste forumleden,
ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn online poker matches op bijv. pokerstars live mag streamen op internet voor anderen pokerspelers ?
ik hoop dat jullie weten of dit mag
alvast bedankt
Beste forumleden,
ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn online poker matches op bijv. pokerstars live mag streamen op internet voor anderen pokerspelers ?
ik hoop dat jullie weten of dit mag
alvast bedankt
Hallo torroloco
Welkom op het pokerstrategy forum.
Het streamen tijdens het pokeren op PokerStars kan wel problemen opleveren.
Zeker als het doel is dat je tijdens de sessie wordt gecoacht, want dat mag helaas niet.
Meer informatie hierover kun je lezen in de thread Private coaching beleid PokerStars.
Als je het streamen gebruikt om je sessie op te laten nemen, zodat je het later kunt reviewen mag natuurlijk wel.
Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.
Groetjes,
SDK1987
Als je het toch wil/mag doen, laat me dan effen weten wanneer en onder welke nick je speelt :D.
Ik ken wel een site waar pokerspelers online live streamen, daarbij kun je je ook zien wie aan het spelen is (nickname en de persoon zelf) wanneer je de optie webcam aan heb
stel je voor torroloco gaat online live streamen en deelt zijn link, ik schuif aan en tegelijkertijd kijk ik naar zijn stream...
ik vraag me toch af of dit wel mag?
Dat is het probleem als je gaat streamen dat er spelers aan je tafel de hole cards kunnen bekijken.
Daardoor heb je natuurlijk een duidelijk voordeel t.o.v. anderen. Al mag dit natuurlijk niet en als de pokerroom erachter komt heb je een grote kans dat je daar niet meer mag spelen.
Dus ik zou iedereen afraden om het te doen.
Oorspronkelijk gepost door Free4Nothing
Ik ken wel een site waar pokerspelers online live streamen, daarbij kun je je ook zien wie aan het spelen is (nickname en de persoon zelf) wanneer je de optie webcam aan hebstel je voor torroloco gaat online live streamen en deelt zijn link, ik schuif aan en tegelijkertijd kijk ik naar zijn stream...
ik vraag me toch af of dit wel mag?
Er zijn wel meer sites die dingen toelaten die niet mogen he ♠_biggrin:
Ik vind het gewoon vals spel aanmoedigen. Je wilt niet tegenover spelers zitten die bewust samenwerken.
Zeezout
Ik vind het gewoon vals spel aanmoedigen. Je wilt niet tegenover spelers zitten die bewust samenwerken.
als ik zo zit te lezen dan heb je natuurlijk ook je skype en nog meer programma's om vals te spelen.
echter vind ik zelf dat pokerstars alle social media programma's op je pc te verbieden, beginnen met skype bijvoorbeeld
ik weet dat je op je smartphone ook kan skypen, alleen is dat wat lastiger en heb je batterij die langzaam leegloopt, behalve wanneer je hem aan de oplader heb.
wat ik hiermee wil zeggen is dat pokerstars een beetje wat moeite moet doen om valsspelers met skype etc etc zo moelijk mogelijk maken