ik heb een hartenei!
ik moet nog hebben: diamonds ei en bonusei
maar kan er een ei zitten in 1 vd video's? :oooo
ik heb een hartenei!
ik moet nog hebben: diamonds ei en bonusei
maar kan er een ei zitten in 1 vd video's? :oooo
Vids zijn niet alleen van de NL community dus ik denk niet dat ze in de vids zitten. zou ook wel erg ver gaan he
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Oorspronkelijk gepost door Napooo
Heb er 5 nu, maar pff, dat bonusei is NOG beter verstopt?![]()
Think out of the box!
Veel te grote tip imo
Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
Think out of the box!
Veel te grote tip imo
![]()
vind je? --'
Ik had 3 eieren op 1 pagina gevonden, waarvan 1 met pokerstrategylogo, maar deze werden afgekeurd.
http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/De-grote-PokerStrategy-Egg-Hunt_04405/
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Ik heb er 8 gevonden...
bonusei 2 keer gevonden?
Think out of the box!
Lol, ik zal maar niet zeggen dat ie op de pagina staat die je ziet als je afgelogd bent.
Oorspronkelijk gepost door milanpoppe
en kan er een ei in een strategy artikel zitten?? ;o je kan die toch moeilijk allemaal openen/doornemen?
Ik zou niet gaan zoeken in silver+ artikelen, want daar kan toch niet iedereen bij, dus daar zullen ze ook wel niet verstopt zitten.
Ik vind het moeilijk hoor, wilde eigenlijk gaan pokeren maar zit al een aardig poosje te zoeken.
Heb alleen klaveren en de schoppen.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Oorspronkelijk gepost door milanpoppe
en kan er een ei in een strategy artikel zitten?? ;o je kan die toch moeilijk allemaal openen/doornemen?Ik zou niet gaan zoeken in silver+ artikelen, want daar kan toch niet iedereen bij, dus daar zullen ze ook wel niet verstopt zitten.
De eieren zitten idd alleen in de content die voor iedereen toegankelijk is
Op de nieuwspagina staat bij het artikel:
Exclusief voor PokerStrategen: $2.222 Fixed Limit Freeroll bij PartyPoker
ook een plaatje met o.a. een ei erop. Die telt zeker niet mee?
Pff, ik geef het op en ga lekker spelen.
♠_thumbsup: voor degenen die ze allemaal gevonden hebben.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Op de nieuwspagina staat bij het artikel:
Exclusief voor PokerStrategen: $2.222 Fixed Limit Freeroll bij PartyPokerook een plaatje met o.a. een ei erop. Die telt zeker niet mee?
Pff, ik geef het op en ga lekker spelen.
♠_thumbsup: voor degenen die ze allemaal gevonden hebben.
Nee, die telt niet
Ik heb zojuist alle eieren gevonden, de 6 eieren zien er allemaal hetzefde uit qua vorm, goud ei met (ieder een ander) symbool. Het bonusei is echter 10x zo groot als de 5 gewone eieren.
Succes nog met zoeken
Neje, het bonusei heb ik nog altijd niet, kwas zelfs de verschillende links van de gewone eieren aant checken, evt zit daar verborgen hint ofzo
Maar ik vrees dat dat iets te ver gezocht is
'think out of the box' is een hint blijkbaar, maar die snap ik ook niet ♦
Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Ik heb er 8 gevonden...bonusei 2 keer gevonden?
ik heb er oo k8 gevonden maar 2 tellen niet mee. die horen niet bij de eieren die geplaatst zijn
In die oude post van de egg-hunt staat dat als je op een ei klikt je op de homepage ziet hoeveel je er al hebt? waar staat dat? ik zie het niet.
edit: 3 eieren en ik ga stoppen, ben al een half uur of langer bezig, ook alle grootste topics van forum overlopen, forumei niet gevonden...
edit2: na nog een half uur in totaal 4 eieren gevonden, zou echt kut zijn als ik 5de niet vind. hoeveel staan er in de stategieartikelen?