Er staat niet meer dan 1 ei per "sectie".
Dus niet meer dan 1 ei op het forum, niet meer dan 1 ei ......, etc
Er staat niet meer dan 1 ei per "sectie".
Dus niet meer dan 1 ei op het forum, niet meer dan 1 ei ......, etc
Oorspronkelijk gepost door Napooo
Wij willen hints voor het bonusei!![]()
heb je toch al gehad..... Think out of the box.
En dat is een hele goeie tip hoor
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Er staat niet meer dan 1 ei per "sectie".Dus niet meer dan 1 ei op het forum, niet meer dan 1 ei ......, etc
Dit geldt ook voor het bonusei? Dit zit dus niet op een van de secties van de andere eieren?
Dan zitk met een probleem, want ik denk datk al elke mogelijke link heb opengeklikt
En out of the box thinken, tja, luckBOX arjon, maar bij dieje vindk niks
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Er staat niet meer dan 1 ei per "sectie".Dus niet meer dan 1 ei op het forum, niet meer dan 1 ei ......, etc
Dit geldt ook voor het bonusei? Dit zit dus niet op een van de secties van de andere eieren?
Dan zitk met een probleem, want ik denk datk al elke mogelijke link heb opengeklikt
![]()
En out of the box thinken, tja, luckBOX arjon, maar bij dieje vindk niks
![]()
Haha, nee niet zo'n soort box.
Je kunt PS ook als een soort box zien....en nu zeg ik niets meer haha.
kheb al lang op twitter gezien en FB half, ma daar zag ik ook nie direct iet![]()
Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
kheb al lang op twitter gezien en FB half, ma daar zag ik ook nie direct iet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb van beiden geen account, kweet niet of ik er zonder aan kan, maar ik ken er alleszins niks van, dus geen idee waar zoeken
edit: sigh, account van zus gebruikt. Maar dit vindk beetje stom dat ik er niet zelf aan kan.
Het bonus-ei is een extra ei voor een aparte verloting.
Je hoeft het bonus-ei dus niet perse te vinden om mee te doen met de verloting voor het T-shirt voor de 5 eieren op de website!
Nee weet ik, heb ook al een mail gestuurd voor die andere 5.
Wanneer ik het bonus ei vind stuur ik nog wel een mail.