Oorspronkelijk gepost door matthijs91
Waar is datei???
![]()
22222222222222222
edit: JIPPIE gevonden!! stom overgekeken dus...
Oorspronkelijk gepost door matthijs91
Waar is datei???
![]()
22222222222222222
edit: JIPPIE gevonden!! stom overgekeken dus...
Wat ben ik blij dat deze actie afgelopen is. Geen minuut rust gehad de laatste twee dagen...
Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
Waar stonden ze nu allemaal?
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties. De inzendtermijn is nu gesloten. Vanmiddag zullen we de winnaars bekendmaken
Voor degene die niet alle eieren hebben kunnen vinden; hieronder de oplossing
Het Bonus-ei tenslotte was te vinden op onze Facebook pagina:
We hebben veel inzendingen gehad van leden die alle eieren gevonden hebben.
Ze waren goed verstopt, maar meer dan genoeg speurders onder ons die dus toch alle eieren hebben kunnen vinden!
De winnaars
Door het grote aantal reacties hebben we besloten om behalve een T-shirt (voor de website eieren) en een carddeck (voor het bonus-ei), nog een extra carddeck te verloten onder de inzendingen van de leden die alle eieren gevonden hebben.
Het bonusei
Bedankt voor al jullie paaswensen die we ontvingen op onze Facebook pagina!
- De winnaar van de verloting voor het carddeck: Nitra6. Gefeliciteerd!
De easter-eggs op onze website
- De winnaar van het PokerStrategy.com t-shirt: ToxicGod
- De winnaar van het extra PokerStrategy.com carddeck: TitanGizmo
Gefeliciteerd aan alle winnaars!
Hopelijk vonden jullie het een leuke speciale promotie ♠_cool:
WOOHOO!!!! \o/ Thanks Pokerstrategy
Nou ik zal het T-Shirt dragen met het volgende toernooi die ik speel!
Als hij maar niet te klein is
Maatje "M" moet goed zitten
Zie je me al zitten met een Pokerstrategy T-Shirt bij ons plaatselijke toernooitje
Alle winnaars krijgen zometeen een e-mail voor het bevestigen van het bezorgadres, maat, kleur, geur, vorm etc
Tiltende kutpaaseieren, zondag 8 uur lopen zoeken oid
Wel feli aan de winnaars
Het harten ei stond in het artikel: '7 tips hoe je een succesvolle NL-speler wordt'.
http://nl.pokerstrategy.com/strategy/bss/1823/1/
Die dus niet gevonden, was ik nou maar een succesvolle NL-Speler geworden
Gefeliciteerd jongens!
Echt niet te geloven dat ♦-ei, ik weet 100% zeker dat ik alle nieuwsitems heb doorgelezen. Maar omdat de andere eieren allemaal bovenin de pagina stonden heb ik er zeker overheen gekeken...
In ieder geval weten we nu alles te vinden op het forum na deze zoektocht....
Congrats aan de winnaars!
aah nvm! had niet de vorige post gelezen! wist ook niet dat er per item 1 winnaar was! Helaas maar congrats voor de winnaars.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Alle winnaars krijgen zometeen een e-mail voor het bevestigen van het bezorgadres, maat, kleur, geur, vorm etc
Lanfear. Had je de mail al gestuurd? Want ik heb de gehele dag al niets ontvangen in mijn mailbox. Anders ga ik Microsoft even pesten..
Normaal heb ik altijd wel mail. Of het nou spam is of normale mail. Maar nu nog helemaal niets vandaag.
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Alle winnaars krijgen zometeen een e-mail voor het bevestigen van het bezorgadres, maat, kleur, geur, vorm etcLanfear. Had je de mail al gestuurd? Want ik heb de gehele dag al niets ontvangen in mijn mailbox. Anders ga ik Microsoft even pesten..
Normaal heb ik altijd wel mail. Of het nou spam is of normale mail. Maar nu nog helemaal niets vandaag.
gratz
Eerst al luckboxend naar een paar ships in ROD's, gaat die toxic hier nog is vrolijk verder.
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Luckboxend ??![]()
Maar bedankt hoor
![]()
Moet mijn jaloezie toch erg kwijt kunnen.