Ga naar het forum
poker botting??? wh...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] poker botting??? what the ......

44 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
4,907 Weergaven

Hey iedereen, ik was net op you tube aant surfen, en kwam video s over pokerbotting tegen....

Nieuw voor mij, en ben nieuw int pokeren, maar vind dit persoonlijk weer een walgelijke manier van mensen die niet kunnen spelen, en daarom maar een robot voor hun laten spelen...

Nu het poker erg opkomt moet de mensheid natuurlijk weer dingen uitvinden die het online pokeren waarschijnlijk kapot maakt..

Blijkbaar na verder uit te diepen, zijn er op elke grote site duizenden van die automatische bots aant spelen....

Vind dit persoonlijk ECHT NIET kunnen.... en hoop dat ze daar vroeg of laat iets aan doen...

de groeten, Matthias

43 reacties
NLDPeter
PokerStrategist

Alle grote sites hebben bescherming tegen bots, dus ik weet neit waar je de info vandaan haalt dat op de grote sites veel bots seplen,maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

op you tube staat het vol ervan, zelfs demonstraties hoe ze het doen, en met statistieken hoeveel geld ze verdienen, hoeveel mensen het doen, enz...

en ze leggen er ook bij uit, dat op de lage limieten de site s er niks aan doen, want ze verdienen er geld aan natuurlijk...

geloof me, zou dit niet schrijven als ik er praktisch niet zeker van zou zijn...

vind het allesins klote

mod-edit: link naar externe pokerwebsite verwijderd

hier is er ene van, zijn er nog veel meer zoek maar op...

de groetjen, Matthias

Als je het allemaal voor waar aanneemt moet je iets anders gaan doen. Nordic walking ofzo.

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door matthiasvanlandeghem
op you tube staat het vol ervan, zelfs demonstraties hoe ze het doen, en met statistieken hoeveel geld ze verdienen, hoeveel mensen het doen, enz...

en ze leggen er ook bij uit, dat op de lage limieten de site s er niks aan doen, want ze verdienen er geld aan natuurlijk...

geloof me, zou dit niet schrijven als ik er praktisch niet zeker van zou zijn...

vind het allesins klote

mod-edit: link naar externe pokerwebsite verwijderd

hier is er ene van, zijn er nog veel meer zoek maar op...

de groetjen, Matthias

Als jij met je eigen uitgevonden pokerbot veelgeld zou kunnen verdienen, je weet dat dit illegaal is en dat sites er veel aan doen om het te voorkomen. Zou jij het dan op youtube zetten?

Dit is voor 99% onzin.

Knien12
Elite Grinder

Er zijn wel degelijk controles dat er geen bots spelen.

Bijvoorbeeld:

Are thy bot, yes or not?

Arjon
Oldschool Grinder

Het is inderdaad gevaarlijk om alles te geloven wat men in YouTube filmpjes laat zien. Er zijn veel filmpjes waarin ze mensen op het verkeerde been willen zetten en waar ze dingen laten zien die nep zijn.

Er zijn goede controles op het gebruik van bots en daarom denk ik dat we rustig mogen aannemen dat we die op de verschillende pokersites niet tegen zullen komen :)

DJMazzz
Oldschool Grinder

Ik ken iemand wiens vriend poker bots maakt, dus het is waar...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ale ja ik ben nieuw int pokeren, dus hiermee dat ik het gepost heb, nu heb ik tenminste meer uitleg daarover met de reacties

hartelijk dank, de groete

Oorspronkelijk gepost door DJMazzz

Als ik iemand zou kennen die pokerbots zou maken zou ik hem inst aangeven, zelfs al was het mijn eigen vriendin! Deze bots zorgen ervoor dat het spelletje waar we allemaal zo van houden wordt verziekt. Ik kan dan ook niet anders dan hopen dat zulke mensen worden aangehouden en een dikke straf krijgen. Dit kan omdat het tegen de wet en dus illegaal is.

Helaas zullen deze praktijken altijd blijven bestaan, maar gelukkig praten we hier maar over een minimaal gedeelte ;)

yoshiwa
Elite Grinder

of als je hem niet aangeeft , exploit em dan tenminste:d zoek hoe hij denkt en beat hem dan op zijn leaks:p

Hehe, vind ik persoonlijk beter idee dan dat van calimero. Telkens zijn nick opzoeken en hij maar dokken :) 't Zal ook nie zo lang duren dan ? :P

DJMazzz
Oldschool Grinder

Ik ken hem persoonlijk niet, maar een vriend van mij heeft me erover verteld over die kerel(zijn vriend). Die maakt pokerbots die geld voor hem pakken.

Ik ken ook iemand die een bot gebruikte, het is alleen erg lastig ze te fine-tunen. En de controle zal wel meevallen, het is namelijk erg lastig te controleren...

Misschien een domme vraag, maar is een pokerbot op den duur niet voorspelbaar en dus makkelijk te counteren? Of werkt dat zo niet? :P

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Avalonn
Misschien een domme vraag, maar is een pokerbot op den duur niet voorspelbaar en dus makkelijk te counteren? Of werkt dat zo niet? :P

yep, maar op de microstakes heb je genoeg spelers die dat niet zullen doen en dus kan een bot wel winst maken.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

Oorspronkelijk gepost door DJMazzz

Als ik iemand zou kennen die pokerbots zou maken zou ik hem inst aangeven, zelfs al was het mijn eigen vriendin! Deze bots zorgen ervoor dat het spelletje waar we allemaal zo van houden wordt verziekt. Ik kan dan ook niet anders dan hopen dat zulke mensen worden aangehouden en een dikke straf krijgen. Dit kan omdat het tegen de wet en dus illegaal is.

Helaas zullen deze praktijken altijd blijven bestaan, maar gelukkig praten we hier maar over een minimaal gedeelte ;)

Kijk!!! nou komt de ware aard van t beestje boven :D :DJe eigen vriendin aangeven.......BLOGNAZI :D :D

cash1985
PokerStrategist

ehmmm

slotje!

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door cash1985
ehmmm

slotje!

Maak je bots?

Thormtos91
Oldschool Grinder