Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Oorspronkelijk gepost door DJMazzz
Ik ken iemand wiens vriend poker bots maakt, dus het is waar...Als ik iemand zou kennen die pokerbots zou maken zou ik hem inst aangeven, zelfs al was het mijn eigen vriendin! Deze bots zorgen ervoor dat het spelletje waar we allemaal zo van houden wordt verziekt. Ik kan dan ook niet anders dan hopen dat zulke mensen worden aangehouden en een dikke straf krijgen. Dit kan omdat het tegen de wet en dus illegaal is.
Helaas zullen deze praktijken altijd blijven bestaan, maar gelukkig praten we hier maar over een minimaal gedeelte
![]()
Dit is een level? ... right?
Het is enkel illegaal, omdat online pokeren illegaal is, bot of geen bot. "tegen de wet" <> "tegen de TOS van de poker room"
@OP:
1) Relax, het overgrote deel van de bots is enorm exploitable. Zoals eerdere posters al aanhaalden: je denkt toch echt niet dat een goeie, profitable, ondetecteerbare bot publiek vrijgegeven wordt?
2) Aub ga niet lobbyen bij de poker rooms om nóg strenger te zijn op bots, zonder je eerst wat meer te gaan informeren naar het fenomeen. Ik vind het normaal dat ze bepaalde veiligheidsmaatregelen invoeren (processen op je pc scannen, patronen zoeken in speelgedrag en muisbewegingen, etc...), maar andere maatregelen gaan er écht over (het spel onderbreken met ambetante captcha's) en zijn soms een rechtstreekse inbreuk op de privacy wet (nemen van screenshots, bekijken surfgeschiedenis, ...). Straks moeten we allemaal een webcam draaien om te bewijzen dat we wel degelijk mens zijn. I'm just saying...
(in b4 retarded replies die mij beschuldigen van bots te maken / te verdedigen)