Ga naar het forum
PokerStars of FTP

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStars of FTP

27 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,252 Weergaven
QuidProQuo
PokerStrategist

First of all... ik ben geen speler die bij iedere bad beat gaat roepen dat de pokerroom "rigged" is. Ik weet (na 6 jaar pokeren) dat de meest trieste dingen gebeuren. Maar wat ik op PokerStars allemaal meemaak, ik kan er niet meer tegen.

Zelfs als het gewoon variance is... ik heb nu gewoon hele negatieve gevoelens bij PokerStars. Ben sinds vandaag van MTTs en SNGs weer terug gestapt naar cashgames. Hopend dat het daar wat minder erg zou zijn, vliegen de 2 en 3 outers me nu alweer om de oren.

Nu zit ik te denken om terug te gaan naar m'n oude pokerroom Full Tilt. Ik vind de software lekkerder, heb niet zoveel vervelende herinneringen aan de room en ik zou via PokerStrategy rakeback krijgen.

Nu is dat laatste wel één van de belangrijkste motieven om te verhuizen. Ik wil dus zeker zijn dat dit nog steeds geldt. Weet iemand hier wat over? En wat zijn jullie ervaringen met de twee rooms? De pro's en con's?

Tata,

Quid

26 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Aan de rakeback is niks veranderd. Als je vroeger rakeback kreeg, krijg je dat nu nog steeds.

Wat betreft de verschillen tussen de sites zijn die er niet zo heel veel denk ik. Het zijn de twee beste sites om op te spelen en wat je fijner vindt is puur eigen smaak. Speel zelf op het moment op beide evenveel denk ik, maar vind Stars uiteindelijk ietsje fijner.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

En waar ligt dat dan aan? Dat je Stars toch fijner vindt?

Ik ben begonnen op stars en via strategy naar ftp gegaan. En ik vind ftp beter.

Reden: Software fijner. Alles gaat wat sneller voor men gevoel en ik vind de avatars beter dan al die kut plaatjs die mensen opstars hebben.

Rakeback helemaal top natuurlijk!

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Ik heb die avatars ook gewoon uitgezet op FTP. Veel rustiger en overzichtelijker.

Copymeistrr
PokerStrategist

Ik vind ook leuker. Die avatars lijken zo kinderachtig en vind de tafel lay-outs minder mooi dan op PS. Ook vind ik de lobbies van PS beter en beter aanbod van tornooien & s&g's. Vooral qua multitablen vindk Pokerstars véél beter.

Kortweg vindk ik PokerStars gewoon dé pokersite, ook al vloek ik zovaak op de bad beats (die je uiteindelijk overal krijgt)

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo

Tja, geen idee. Kan het niet zo noemen, maar voel me kennelijk prettiger bij de lay-out en ben daar ooit begonnen, dus misschien dat het daar ook door komt.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Tja, geen idee. Kan het niet zo noemen, maar voel me kennelijk prettiger bij de lay-out en ben daar ooit begonnen, dus misschien dat het daar ook door komt.

Ja ik snap wat je bedoelt. Dat heb ik met FTP. Vind het gewoon lekkerder spelen. Kan het niet specifieker maken dan dat :P

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Heb onderhand de beslissing genomen om te verhuizen naar Full Tilt. Mooi pluspuntje is de rakeback via en de punten voor PokerStrategy.

P1v0BE
PokerStrategist

Ik kan tracked spelen op FT maar niet op Stars, dus ik heb niet echt een keuze :P

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Ik kan tracked spelen op FT maar niet op Stars, dus ik heb niet echt een keuze :P

Ik heb hetzelfde. Maar Stars heeft wel een mooi VIP systeempje vind ik.

Tja, de eeuwige vraag "FullTilt of PokerStars?" is lastig te beantwoorden.

Zelf heb ik een lichte voorkeur voor Stars. Elke keer kom ik weer bij Stars uit. Heb ook een FullTilt account, beide zijn getrackt, maar zelf vind ik de software op Stars fijner. Dat is met name een persoonlijk argument, want iedereen heeft een eigen mening over de software.

- Deze twee rooms hebben naar mijn idee de beste software
- Allebei de rooms hebben veel traffic op elk moment van de dag
- Allebei de rooms hebben veel fishes
- FullTilt heeft 27% directe rakeback en een FTP Store, PokerStars heeft een goed VIP-systeem met indirect dus ook rakeback (alleen zie je dat niet in cash, maar wel in FPP die je weer kunt inzetten voor gadgets of cash bonussen)
- Etc.

Het zijn allebei erg goede pokerrooms, dus ik denk dat het een kwestie van persoonlijke smaak is. ;)

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Dat denk ik ook ja. Met grote voorsprong de beste software en meeste traffic. Ik heb alleen altijd getwijfeld tussen Stars en FTP... en ook tussen tourneys en cashgames.

Ondanks een behoorlijke winst op Stars speel ik er de laatste tijd niet meer met de volste vertrouwen dat het 100% eerlijk is. Hoewel m'n verstand zegt dat het gewoon het negatieve kansspel gedeelte van poker is, zegt een stemmetje in m'n hoofd dat het niet klopt bij Stars.

Afgezien daarvan vind ik FTP lekkerder spelen en is het natuurlijk fijn om getracked te zijn. Rakeback is altijd fijn en StrategyPoints zijn opzich mooi meegenomen. Wellicht dat ik nog wat kan leren van de instructors hier :)

Ondanks een behoorlijke winst op Stars speel ik er de laatste tijd niet meer met de volste vertrouwen dat het 100% eerlijk is. Hoewel m'n verstand zegt dat het gewoon het negatieve kansspel gedeelte van poker is, zegt een stemmetje in m'n hoofd dat het niet klopt bij Stars.

Je moest eens weten hoeveel mensen dit juist over FullTilt denken :D Meer dan voor Stars voor zover ik weet ;)

Maar zulke grote pokerrooms zijn wel gewoon eerlijk hoor. Ze zouden toch niet hun naam op het spel zetten door oneerlijke software? :P

Sjors777
Oldschool Grinder

Stars. puur omdat ik het rustiger en overzichtelijker vindt dan ft. Ben hier ook begonnen met mijn eerste 10$, waarmee ik 9 dons heb gespeeld en 0 gecasht:P Denk dat het stras ffp systeem de rakeback dubbel en dwars goed maakt. Als je een beetje goed bent in satteliets zou ik stars dan ook zeker aan bevelen!:) Puur voor het cashgamen kan ft ook wel beter zijn. no idea

luca02
Elite Grinder

Veel voeren de rakeback als plus punt aan bij ftp, maar ik dachtdat je op ftp ook meer rake betaalde dan op stars. Waardoor het uiteindelijk niet zoveel verschil zou maken. Of heb ik dit fout?

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02
Veel voeren de rakeback als plus punt aan bij ftp, maar ik dachtdat je op ftp ook meer rake betaalde dan op stars. Waardoor het uiteindelijk niet zoveel verschil zou maken. Of heb ik dit fout?

Met toernooien betaal je meer fee inderdaad. En op de allerlaagste cashgames betaal je 10% inplaats van 5%. Maar als je die games niet speelt heb je daar dus geen last van.

@ Sjors777: Nah, niet echt. Pas als je SuperNova bent kom je op ongeveer 30% rakeback. Maar vergeet niet dat je op FTP óók gewoon punten krijgt. En als je beetje veel speelt heb je nog de Iron Man challenge en Black Member kaart.

Als iemand beide systemen berekend heeft, of een site weet die het berekend heeft, please let me know.

ik vind dat FTP veel soepelere software heeft dan stars. vooral als je meer tafels speelt. met Fulltilt hoef je alleen je muis over de slider te doen en te scrollen.

Bij stars moet ik soms 3 keer klikken voordat ie em pakt, annoying

Het enige grote min punt aan FTP vindt ik toch dat je met tournooien niet in de lobby de naam van het tournooi ziet, dan moet erop staan en aan de zijkant kijken wat hij aangeeft. ik snap niet dat ze dat nog niet veranderdt hebben.

waarom probeer je partypoker anders niet ? ook goede software !

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PaRaN0iDnl
ik vind dat FTP veel soepelere software heeft dan stars. vooral als je meer tafels speelt. met Fulltilt hoef je alleen je muis over de slider te doen en te scrollen.

Bij stars moet ik soms 3 keer klikken voordat ie em pakt, annoying

Het enige grote min punt aan FTP vindt ik toch dat je met tournooien niet in de lobby de naam van het tournooi ziet, dan moet erop staan en aan de zijkant kijken wat hij aangeeft. ik snap niet dat ze dat nog niet veranderdt hebben.

waarom probeer je partypoker anders niet ? ook goede software !

Geen rakeback. Software verre van de Stars en FTP kwaliteit. Veel minder traffic. Niet tracked met PokerStrategy.

Verder heb ik een schijthekel aan de customer support van PartyPoker. Ooit 5 maanden lang een gedeelte van mijn bankroll moeten missen. PartyPoker hield $850 vast omdat ik met een vriend in een HeadsUp SNG zat. Sloeg totaal nergens op. Heb tientallen mailtjes en belletjes moeten maken. Is wel al een paar jaar terug, zal wel verbeterd zijn nu.

Ik ben op beide sites niet tracked, en heb geen rakeback op FT. Stars vind ik daarom voor mij de beste site. Hoewel ik wel eens voor een promotie of iets dergelijks overschakel naar FT.