Ga naar het forum
PokerStars of FTP

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStars of FTP

27 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,253 Weergaven
luca02
Elite Grinder

Ik speel alleen cash games en dit doe ik op NL10, dus voor mij zal het niet veel uitmaken of ik op FTP of Stars speel. Als ik t dus goed begrijp;) Op naar de hogere limieten en dan op FTP gaan spelen;)

Ik ben vooral een cashgame speler dus ik verkies Full tilt poker vanwege de Rake Back (27%). Speel je liever Sng's of MTT's dan denk ik persoonlijk dat je beter naar pokerstars kunt gaan omdat daar het aanbod ruimer is en omdat er meerdere spelers zijn.

Wat ik van plan ben is eerst bij FTP goede bankroll op te bouwen om dan een klein deel ervan naar Pokerstars over te zetten om mij te storten op MTT's waar het grote geld te rapen valt :)

grtz

Oorspronkelijk gepost door luca02
Ik speel alleen cash games en dit doe ik op NL10, dus voor mij zal het niet veel uitmaken of ik op FTP of Stars speel. Als ik t dus goed begrijp;) Op naar de hogere limieten en dan op FTP gaan spelen;)

Je hebt toch Rakeback bij full tilt dus dit maakt wel een verschil ;)

janmatheij
PokerStrategist

speel ook fulltilt puur om de rakeback(is toch dom om niet mee te nemen)
speel ook maar 10nl wel dagelijks natuurlijk en ik ben tracked via pokerstrategy.
is natuurlijk ook goede reden :D

noisecore
Oldschool Grinder

hoe erg het ook voor je klinkt maar het is gewoon variance.
de RNG's worden gemaakt en gecontroleerd door onafhankelijke bedrijven die er geen baat bij hebben deze rigged te maken. Ook willen pokerrooms hun naam en reputatie niet op het spel zetten. ze draaien een superhoge omzet per dag, waarom zouden ze dat willen weggooien door rigged RNG's (random number generators).

maar on topic

Ik heb op stars gespeeld en ben overgeschakeld naar FTP
Zelf vindt ik FTP fijner omwille van de challenges in de academy die leuk zijn en waar je zonder al te veel mooite wel wat moois kan uithalen, de rakeback en de promoties zoals happy hour, take 2 en Iron man. Bij stars kreeg ik enkel een first deposit bonus en een vip systeem waarbij het bijna onmogelijk is om hoger te geraken dan silver als je NL2 speelt.
Stars heeft een groter aanbod aan GTD tournaments maar ik speel deze amper omdat ze zo variance gevoelig zijn. Het aanbod voor STT's is zowat hetzelfde op beide. ik vindt dat de software van full tilt ook leuker aanvoelt dan die van stars.
En naar mijn mening zit er meer :f_o: op Full Tilt dan op stars.

(een van de redenen waarom ik ben overgeschakeld is omdat ik dan tracked ben maar nu full tilt heb uitgeprobeerd heb ik er zeker geen spijt van)

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door GodfatherDh
Ik ben vooral een cashgame speler dus ik verkies Full tilt poker vanwege de Rake Back (27%). Speel je liever Sng's of MTT's dan denk ik persoonlijk dat je beter naar pokerstars kunt gaan omdat daar het aanbod ruimer is en omdat er meerdere spelers zijn.

Wat ik van plan ben is eerst bij FTP goede bankroll op te bouwen om dan een klein deel ervan naar Pokerstars over te zetten om mij te storten op MTT's waar het grote geld te rapen valt :)

grtz

je krijgt ook aardig wat rakeback van SnG's of MTT's hoor, en het aanbod van full tilt is ook wel goed op dit vlak vindt ik. en ik heb op stars enkele kleine ships gemaakt tussen de 3 en 12$ maar om in die GTD's final table te halen is niet makkelijk hoor.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Ik heb twee weken geleden nog $1780 gewonnen in een $3 toernooitje. Dat is opzich niet mis, 600 keer de buyin terug. Heb meer MTTs gespeeld, maar er is natuurlijk een enorme variance. Dat vind ik vrij irritant en op het niveau tot $10 schiet dat gewoon niet op.

Hierdoor ben je soms 4 uur aan het spelen om 2 keer de inleg terug te verdienen. Ik heb een ROI van rond de 400% voor MTTs wat natuurlijk heel goed is. Maar je speelt dus enorm lang voor een tientje winst. Zodra ik een bankroll heb voor $20 toernooien ga ik weer meer MTTs spelen. Als je dan na 4 uur spelen 1 buyin winst maakt heb je toch nog $20, wat nominaal gezien een redelijk bedrag is.

Mensen zullen uiteraard zeggen dat $20 een hoger niveau is, maar dit is juist goed. Fishes zijn geweldig, maar een toernooi met 6000 fishes is heel irritant. Ik heb in totaal zes keer op een zaterdag m'n zuip-geld overgemaakt naar Stars om is thuis te blijven pokeren, en wat toernooien gedaan op hogere buyins. Vier toernooien van $20 en twee van $50. Alle zes heb ik gecashed. Weliswaar geen enorme cashes, maar wel alle zes ITM. Wat ook een flink boost heeft gegeven aan mijn bankroll.

Volgens mij heeft dit niets met de topic te maken, maar ik wilde het even kwijt. Anders blijft het in m'n hoofd rondkaatsen.