Ga naar het forum
PokerStrateeg van d...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStrateeg van de maand september - Jullie nominaties

28 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
1,503 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Heb jij genoten van iemands blog? Viel jou iemand op die uitstekende en behulpzame posts maakte? Heeft iemand een bepaalde challenge of een project opgezet waar jij met veel plezier aan meedoet of volgt? Nomineer jouw favoriet voor de verkiezing van PokerStrateeg van de maand.

In deze verkiezing staat de community centraal, dus hebben jullie als community dan ook de mogelijkheid om de genomineerden te bepalen. In de eerste ronde van de verkiezing kun jij in deze thread een lid voordragen dat jou deze maand in positieve zin is opgevallen, dit kan tot uiterlijk 11 oktober. Volgende week wordt er dan gestemd op de leden met de meeste nominaties.

De regels

Om de nominaties soepel te laten verlopen hieronder een kort overzicht van de regels:

• Bij een nominatie van een lid geef je ook kort aan op basis waarvan jij hem/haar nomineert (bijvoorbeeld goede blogs, interessante posts, grote ships, bijdrage aan de community, etc)
  • Je kunt maar 1 iemand nomineren
  • Je kunt jezelf niet nomineren
  • Een genomineerd lid kan zelf aangeven niet verkiesbaar te zijn
  • Het lid dat in de vorige maand verkozen is tot PokerStrateeg van de maand, kan niet genomineerd worden

Nomineer jouw favoriet
Uit de lijst met jullie nominaties selecteren we de leden met de meeste nominaties. Vanaf 12 oktober kan er gestemd worden. De winnaar van de stemming wordt uitgeroepen tot PokerStrateeg van de maand en wij zullen dit lid benaderen voor een interview dat in het nieuws wordt gepubliceerd.

27 reacties
samni
PokerStrategist

Pinowww, voor zijn efforts in de LOC, voor zijn behulpzaamheid en voor zijn random mikogo-sessies.

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni
Pinowww, voor zijn efforts in de LOC, voor zijn behulpzaamheid en voor zijn random mikogo-sessies.

En omdat hij nu ook in Phuket zit

Ik maar wachten tot iemand mij nomineert maar nee hoor:S

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Robibinho

Op basis van wat zou je dan genomineerd moeten worden?

shevas7
Oldschool Grinder

Ik nomineer caroline omdat ze altijd vriendelijk en behulpzaam is op het forum

Vice1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Denk dat ik me hierbij ga aansluiten :)

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door shevas7
Ik nomineer caroline omdat ze altijd vriendelijk en behulpzaam is op het forum

Thanks

HoofdVogel
Oldschool Grinder

nonnemingere, omdat hij altijd interessante posts maakt, maar niemand weet wat hij zelf speelt ?(

TimPS
Oldschool Grinder

Sjengfred, omdat hij langzaam maar zeker een mooie BR wist uit te bouwen, wist door te groeien in de limieten en nooit heeft opgegeven, hoewel het toch wel eens tegenstak.

Houdt eveneens een interessante blog bij en is zowel behulpzaam op het algemene forum, als in de handbeoordelingsfora.

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Robibinho

Op basis van wat zou je dan genomineerd moeten worden?

Voor alleen mijn aanwezigheid al denk ik ; ) ;)

LiquidCity
PokerStrategist
Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
dustje

dat is nog eens een motivatie ;)

LiquidCity
PokerStrategist

dustje voor zijn grappige opmerkingen

Ik nomineer Aikikai, voor zijn 3 top-plaatsen in hetzelfde toernooi, achter elkaar.

3e, 2e en 1e! Wat een coole prestatie!

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als we dan toch mensen gaan nomineren die leuke toernooitjes shippen dan doe Benjike maar (damn is al 2e keer dat ik je nomineer _o: ). Top prestatie door een freeroll van 3670 man te shippen en ook nog eens zeer goed bezig op forum!!!

sjengfred
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
Sjengfred, omdat hij langzaam maar zeker een mooie BR wist uit te bouwen, wist door te groeien in de limieten en nooit heeft opgegeven, hoewel het toch wel eens tegenstak.

Houdt eveneens een interessante blog bij en is zowel behulpzaam op het algemene forum, als in de handbeoordelingsfora.

Thanks Buffe :)

Ik wil Benjike316 nomineren voor Member of the Month. Benji is onlangs moderator geworden en zet zich voortdurend in voor de nieuwe leden op het forum. Daarnaast is het een geweldige gast, zo blijkt uit de conversaties in het moderator Skype kanaal. Verder is hij gestructureerd aan z'n SNG-game aan het werken en houdt dit netjes bij in z'n blog. Ook zijn recente ship in de Facebook freeroll speelt mee. Kortom: Ik vind dat Benjike316 MoM van september zou moeten zijn. :)

Yoghi
BlackMember

Ik nomineer Joenaes voor zijn goede blog en harde werk.

HoofdVogel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik nomineer Joenaes voor zijn goede blog en harde werk.

hij heeft zijn blog bijna niet geupdate in september :O